Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben Danny, 24 jaar en woon in Almelo. Ik luister nu zo'n 10 jaar Hardstyle en zo af en toe Hardcore setje kan ik ook wel waarderen.
Ik ga eigenlijk pas sinds een jaar of 2 naar de feestjes en ik heb nog steeds iedere dag spijt dat ik dat niet veel eerder heb gedaan. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ik ben voor anderhalf week terug voor het eerst naar Defqon.1 geweest en dat hele weekend was gewoon magisch! Het is echt bizar hoe alles en iedereen als 1 familie voelt. Dat maakt deze scene toch wel uniek denk ik, en is ook 1 van de redenen waarom Hardstyle een passie/obsessie is geworden. Favoriete dj's voor mij zijn Frequencerz, B-Front (ook als B-Freqz uiteraard) en Noisecontrollers. Bas staat trouwens, vind ik, op eenzame hoogte. Ook kan ik 'Upcoming DJ's die zich onderscheiden van de rest echt waarderen. Neem een Phuture Noize of Cyber als voorbeeld. Verder luister ik bijna alles wel. Van Tijdmachine setjes tot een uurtje gek doen met Da Tweekaz. Het enige waar ik niet van hou is Delete/Vazard e.d. Veel te lompe kicks onder het motto; het moet nog harder, terwijl we de grens eigenlijk al lang voorbij zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik hoop dat het voor nu genoeg info is, want ik ben wel klaar om mij in de discussies te gaan mengen! Alvast bedankt voor jullie tijd!

See ya!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die beschrijving vind ik eerder bij de gemiddelde Gearbox artiest passen, bij de huidige Delete snap ik het ook nog wel. Maar Vazard heeft juist een heerlijke eigen stijl die naar mijn mening niks met de ''het moet nog harder en lomper'' hype te maken heeft.

Oh, en welkom natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Vazard ook niet echt tot het 'harder is beter'-kamp horen :huh: dan denk ik meer aan die meuk van Rebelion enzo

Fluxion schreef:
Oh, en welkom natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Die beschrijving vind ik eerder bij de gemiddelde Gearbox artiest passen, bij de huidige Delete snap ik het ook nog wel. Maar Vazard heeft juist een heerlijke eigen stijl die naar mijn mening niks met de ''het moet nog harder en lomper'' hype te maken heeft.

Oh, en welkom natuurlijk.


Reden waarom ik deze 2 namen noemde kwam puur door de track Absolute Terror. Beetje dom, maar ik hoop dat je verder mijn punt wel snapt.

En thanks voor het warme welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:56 
 

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! kan me in deze interesses wel vinden, alleen gaat een deleteje er bij mij wel in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Bas staat trouwens, vind ik, op eenzame hoogte.


Kijk, iemand uit de buurt die het ook nog eens snapt. Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan je smaak waarderen maar Vazard en Delete afkraken :nono:

Verder wordt er meer gehaat hier dus Welkom :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!