Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:25 
 

Ik dacht meld mij na een half jaar kijken maar een keer aan, voornamelijk voor het "Warme" welkom!
Mijn naam is Daniel, mag graag naar feestjes gaan en dat soort dingen !
Hou op het moment voornamelijk van Frequencerz
Voor meer informatie ben ik wel open voor vragen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:29 
 

Welkom!

Alles goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:31 
 

Op de pijn in mijn lichaam van afgelopen zaterdag na, ja!

Met jou?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:33 
 

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:36 
 

kaboem schreef:
Op de pijn in mijn lichaam van afgelopen zaterdag na, ja!

Met jou?:P

Dat was inderdaad een wilde nacht! :$

Ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, stoutert!

biscuit schreef:
:huh:

Volgende keer doe jij ook mee! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:42 
 

Dysphoria schreef:
kaboem schreef:
Op de pijn in mijn lichaam van afgelopen zaterdag na, ja!

Met jou?:P

Dat was inderdaad een wilde nacht! :$

Ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, stoutert!

biscuit schreef:
:huh:

Volgende keer doe jij ook mee! :kiss2:


Zo maak je er wel een heel warm welkom van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:45 
 

WTF :lol:

Dysphoria, je bent me er eentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Welkom kerel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees even over het bovenstaande heen en zeg welkom :P

Naast Frequencerz, wat is je muzikale interesse? En ik zal alvast even een voorzetje geven op komende vragen: Andere genres zoals hardcore en industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:36 
 

XtD schreef:
Ik lees even over het bovenstaande heen en zeg welkom :P

Naast Frequencerz, wat is je muzikale interesse? En ik zal alvast even een voorzetje geven op komende vragen: Andere genres zoals hardcore en industrial?


Sommige spoontech artiesten, theracords en hardstyle wat verder goed in elkaar zit :)!

mainstream hardcore enzo hoeft ik niets van te weten.

Industrial leef ik het laatste half jaar op :-D.
Vooral fan van nekrologik.
qua artiesten ToA( Zoals iedereen lijkt mij), N-vitral en Dither !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat is een hele aardige smaak en behoorlijk vergelijkbaar met die van mij :P Ben zelf ook wat meer Industrial en Crossbreed aan het verkennen, er zitten ook wel een paar kenners hier (Steffnov, Stan, Forbidden Phobia) dus dat kan ook handig zijn (vooral in de shoutbox xd)

Veel plezier hier verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

welkom!!

dan vind je Primitive vast ook wel baas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:34 
 

Forbidden Phobia schreef:
welkom!!

dan vind je Primitive vast ook wel baas :love:


We will see how primitive they get!:-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Forbidden Phobia schreef:
welkom!!

dan vind je Primitive vast ook wel baas :love:


We will see how primitive they get!:-D

mijn favo all time :loving: goede smaak.. welke artiesten van Theracords spreken je echt aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:42 
 

Forbidden Phobia schreef:
kaboem schreef:
Forbidden Phobia schreef:
welkom!!

dan vind je Primitive vast ook wel baas :love:


We will see how primitive they get!:-D

mijn favo all time :loving: goede smaak.. welke artiesten van Theracords spreken je echt aan?



Lastig, wavolizer sowieso! De rest opzich ook wel maar die "industrial" tracks van hem..! Pff:-p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uhh, ja hallo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hello ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

@kaboem: dan moet je die nieuwe tracks van hem horen!! pure porno noem ik dat :love:
ik hou van jou smaak echt bijna precies hetzelfde als die van mij :thumbsup:
ik zie je zeker in de hardcore sectie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:53 
 

Forbidden Phobia schreef:
@kaboem: dan moet je die nieuwe tracks van hem horen!! pure porno noem ik dat :love:
ik hou van jou smaak echt bijna precies hetzelfde als die van mij :thumbsup:
ik zie je zeker in de hardcore sectie :thumbsup:

Debt of blood en die andere bedoel je?:-D heb zijn nieuwste met gecko toevallig zaterdag opgenomen staat in het harddefinition thread onder feestjes :D!
Maar de hardcoresectie zit meer mainstream zooi in dan wat anders :-P ghehe

En dank aan de anderen uiteraard :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Forbidden Phobia schreef:
@kaboem: dan moet je die nieuwe tracks van hem horen!! pure porno noem ik dat :love:
ik hou van jou smaak echt bijna precies hetzelfde als die van mij :thumbsup:
ik zie je zeker in de hardcore sectie :thumbsup:

Debt of blood en die andere bedoel je?:-D heb zijn nieuwste met gecko toevallig zaterdag opgenomen staat in het harddefinition thread onder feestjes :D!
Maar de hardcoresectie zit meer mainstream zooi in dan wat anders :-P ghehe

En dank aan de anderen uiteraard :)!

ja Debt Of Blood en die andere :love: nee in de hardcore sectie zie je ook vaak indusutrial ala Lowroller, AK-indusrty, Mindustries, TOA, Eye-D & Hidden komt er volgens mij ook nog wel eens langs.
maar er is gewoon meer mainstream dusja kunnen wij ook niks aan doen xd

EDIT: heb die nieuwe Wavo & Geck-o geluisterd die je gefilmpt had maar ik ga niet oordelen wacht op HQ! maar betekend wel dat die release eraan zit te komen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:06 
 

Forbidden Phobia schreef:
kaboem schreef:
Forbidden Phobia schreef:
@kaboem: dan moet je die nieuwe tracks van hem horen!! pure porno noem ik dat :love:
ik hou van jou smaak echt bijna precies hetzelfde als die van mij :thumbsup:
ik zie je zeker in de hardcore sectie :thumbsup:

Debt of blood en die andere bedoel je?:-D heb zijn nieuwste met gecko toevallig zaterdag opgenomen staat in het harddefinition thread onder feestjes :D!
Maar de hardcoresectie zit meer mainstream zooi in dan wat anders :-P ghehe

En dank aan de anderen uiteraard :)!

ja Debt Of Blood en die andere :love: nee in de hardcore sectie zie je ook vaak indusutrial ala Lowroller, AK-indusrty, Mindustries, TOA, Eye-D & Hidden komt er volgens mij ook nog wel eens langs.
maar er is gewoon meer mainstream dusja kunnen wij ook niks aan doen xd

EDIT: heb die nieuwe Wavo & Geck-o geluisterd die je gefilmpt had maar ik ga niet oordelen wacht op HQ! maar betekend wel dat die release eraan zit te komen :worship:


Vind wel jammer dat die weer meer tegen geck-o aanleunt dan wavolizer zelf hehe :-p
achja eye d en hidden etc valt al niet echt meer onder industrial he :-p! Verandert niet dat het heerlijk is :-P
hou je ook van katharsys, switch technique en dergelijke?:-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Zo te zien heeft de HC-gang jou al in hun greep, jammer, je had zo'n mooie toekomst als HT'er :(






:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Kijk, dat is een hele aardige smaak en behoorlijk vergelijkbaar met die van mij :P Ben zelf ook wat meer Industrial en Crossbreed aan het verkennen, er zitten ook wel een paar kenners hier (Steffnov, Stan, Forbidden Phobia) dus dat kan ook handig zijn (vooral in de shoutbox xd)

Veel plezier hier verder :)

Hardcore will rule the shoutbox :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!