Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:14 
 

Ik blijf fijn neutraal haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:14 
 

deserteur dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

@Kaboem: ja zeker Switch Technique is baas :worship: die ander heb ik nog nooit van gehoord dus ga het maar eens opzoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:50 
 

Forbidden Phobia schreef:
@Kaboem: ja zeker Switch Technique is baas :worship: die ander heb ik nog nooit van gehoord dus ga het maar eens opzoeken :P


Leunt wat meer tegen andere stijlen aan ook imo maar knalt wel heerlijk!

Deserteur?:O Wat moet ik doen dan

psst! Hardcore de gekste in de shoutbox gooien ? :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
psst! Hardcore de gekste in de shoutbox gooien ? :D :lol:

Als je dat maar laat :list:

Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:13 
 

Zenda schreef:
kaboem schreef:
psst! Hardcore de gekste in de shoutbox gooien ? :D :lol:

Als je dat maar laat :list:

Welkom ^^



haha oh :-p, bedankt :-D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Ik zag o.a. Nekrolog1k staan? :love: M'n favoriete label, dus ik mag je nu al :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:02 
 

STAN- schreef:
Welkom! Ik zag o.a. Nekrolog1k staan? :love: M'n favoriete label, dus ik mag je nu al :thumbup:


Nekrolog1k is :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 02:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!