STAN- schreef:
Heeeeeeeel vette smaak heb je

Check eens wat uit de Nekrolog1k hoek

Lijkt me wel iets voor jou aangezien je zo van I:Gor houdt.
Lowroller, AK-Industry, Igneon System en Homeboy zijn echte aanraders

Och god, ik vergeet echt een hoop. Lowroller ken ik uiteraard al, steengoed. Igneon System vind ik eerlijk gezegd niet heel veel aan. De andere zal ik ook eens checken, ken ze namelijk helemaal niet.
Elke keer als ik muziek op mn iPod luister denk, oh dit is ook een goede DJ, moet ik ff onthouden.. En dan thuis ben ik het vergeten :p.
Maar om nog wat meer van mijn favo's te noemen:
Bong-ra
The Speed Freak
SRB (of het nou terror op "uptempo hardcore blablabla" is)
Micron
D.O.M.
Rotator
Verder ben ik wel weer ff zoet denk ik met alle aanraders hier haha.
Wel jammer overigens dat het hardcore gedeelte hier veel minder leeft dan het hardstyle gedeelte!
urbandesigner schreef:
Wilkommen, je plek al gevonden zo te zien

patrickjeb schreef:
Welkom, de Hardcore-brigade heeft je al ingepikt zo te zien

Hehe, ik luister ook een hoop hardstyle hoor. Sterker nog, daar kwam ik oorspronkelijk voor op dit forum.
Alleen besprongen de terror/crossbreed/industrial liefhebbers meteen dit topic :p.
Bij hardstyle vind ik echter bijna alle DJ's wel lekkere nummers hebben, er zijn er maar weinig die er echt uitspringen.
Maar om toch wat te noemen:
Zany
The Beholder
Crypsis (al begin ik zijn tracks nu langzamerhand ook wel eentonig te vinden)
Chain Reaction
Frequencerz (zeker met de laatste releases)
B-Front
The R3bels/z
Adaro
Jack of Sound
En ik zie ook dat iedereen vertelt naar welke feesten ze gaan.
Ik heb op de planning:
MOH, Rebirth, Beat the Bride, misschien Loudness, Intents, Emporium, Alcatrazz en nog wel wat meer waar ik nu niet op kom.