Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal me dan ook maar voorstellen.
Ik ben Michael, ben 18 jaar. Ik kom uit Limburg maar woon dicht bij de grens, kan namelijk na een half uur fietsen al in Brabant of Gelderland zijn. Verder zit ik nog op de middelbare, doe nu 6VWO. Binnekort examens dus.
Mijn muzieksmaak is zeer breed. 12-16 luisterde ik met name veel rock en metal maar ook al wel hardcore/terror. Pas 2 jaar geleden begon ik veel met het beluisteren. Dat was met name hardcore en terror, ik vond hardstyle vaak te zacht. Nu luister ik ook veel hardstyle, mede om de sfeer die daar goed in gecreert kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh nice, terror liefhebbert :D

Welkom :beer:


Wat vind je goeie terror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Oeh nice, terror liefhebbert :D

Welkom :beer:


Wat vind je goeie terror?

The Destroyer :worship: :worship: :worship:
Drokz
Akira
The Vizitor
Delta 9
Frazzbass
Goetia
Bryan Fury

Wat ik zogauw ff bedenk.
En dan heb je nog artiesten als I:Gor, Tripped & Thrasher waarvan ik niet zeker weet of het wel of niet terror is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De betere! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Delta 9 is geen terror maar UK hardcore!! zijn beste plaat imo is Shoothing Rampage! die gaat thuis en live ontiegelijk hard! :worship: :worship: :worship: :worship:

hou je ook van Industrial?

Welkom! haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
Delta 9 is geen terror maar UK hardcore!! zijn beste plaat imo is Shoothing Rampage! die gaat thuis en live ontiegelijk hard! :worship: :worship: :worship: :worship:

hou je ook van Industrial?

Welkom! haha :P

Nouja, ik luister echt ontzettend veel TOA dus ik denk dat ik dan wel van Industrial hou. Maar ik ben er eerlijk gezegd (nog) niet zo thuis in, ken er nog niet bijster veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

TOA
Mindustries
I:gor
Ophidian
Humanaptra
Deathmachine
N-Virtal

nog meer? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
TOA
Mindustries
I:gor
Ophidian
Humanaptra
Deathmachine
N-Virtal

nog meer? ^^

I:Gor is misschien wel mijn favo DJ. Ik vind die shit van hem zo hard. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het meeste mij meer Crossbreed dan Industrial lijkt?
Ja oke, ik dacht dat ik Mindustries en Ophidian niet hoefde te noemen, maar die luister ik ook behoorlijk wat.
De andere drie ken ik van naam, maar luister ik niet echt. Hoor wel een hoop goede dingen van N-Vitral, binnekrot eens checken.

Ik luister ook veel dubstep en behoorlijk wat drum & bass btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:40 
 

MacMichael schreef:
Forbidden Phobia schreef:
TOA
Mindustries
I:gor
Ophidian
Humanaptra
Deathmachine
N-Virtal

nog meer? ^^

I:Gor is misschien wel mijn favo DJ. Ik vind die shit van hem zo hard. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het meeste mij meer Crossbreed dan Industrial lijkt?
Ja oke, ik dacht dat ik Mindustries en Ophidian niet hoefde te noemen, maar die luister ik ook behoorlijk wat.
De andere drie ken ik van naam, maar luister ik niet echt. Hoor wel een hoop goede dingen van N-Vitral, binnekrot eens checken.

Ik luister ook veel dubstep en behoorlijk wat drum & bass btw.



:yay:
Welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Delta 9 is geen terror maar UK hardcore!! zijn beste plaat imo is Shoothing Rampage! die gaat thuis en live ontiegelijk hard! :worship: :worship: :worship: :worship:

hou je ook van Industrial?

Welkom! haha :P

Geen zin in een discussie of wat dan ook maar Delta 9 heeft ook terror gemaakt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Delta 9 is geen terror maar UK hardcore!! zijn beste plaat imo is Shoothing Rampage! die gaat thuis en live ontiegelijk hard! :worship: :worship: :worship: :worship:

hou je ook van Industrial?

Welkom! haha :P

Geen zin in een discussie of wat dan ook maar Delta 9 heeft ook terror gemaakt hoor.

klopt en nee het word geen discussie maar Delta 9 maakt voornamelijk UK hardcore en valt ook onder Uk Hardcore ;)

voor MacMichael: Switch Technique is ook baas en Cooh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeel vette smaak heb je ^^
Check eens wat uit de Nekrolog1k hoek :) Lijkt me wel iets voor jou aangezien je zo van I:Gor houdt.

Lowroller, AK-Industry, Igneon System en Homeboy zijn echte aanraders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, de Hardcore-brigade heeft je al ingepikt zo te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilkommen, je plek al gevonden zo te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer, nog zo'n potentieel gezellig lid dat gebrainstormd is door de HC-sectie...

Toch welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Heeeeeeeel vette smaak heb je ^^
Check eens wat uit de Nekrolog1k hoek :) Lijkt me wel iets voor jou aangezien je zo van I:Gor houdt.

Lowroller, AK-Industry, Igneon System en Homeboy zijn echte aanraders ;)

Och god, ik vergeet echt een hoop. Lowroller ken ik uiteraard al, steengoed. Igneon System vind ik eerlijk gezegd niet heel veel aan. De andere zal ik ook eens checken, ken ze namelijk helemaal niet.
Elke keer als ik muziek op mn iPod luister denk, oh dit is ook een goede DJ, moet ik ff onthouden.. En dan thuis ben ik het vergeten :p.
Maar om nog wat meer van mijn favo's te noemen:
Bong-ra
The Speed Freak
SRB (of het nou terror op "uptempo hardcore blablabla" is)
Micron
D.O.M.
Rotator

Verder ben ik wel weer ff zoet denk ik met alle aanraders hier haha.

Wel jammer overigens dat het hardcore gedeelte hier veel minder leeft dan het hardstyle gedeelte!

urbandesigner schreef:
Wilkommen, je plek al gevonden zo te zien :)
patrickjeb schreef:
Welkom, de Hardcore-brigade heeft je al ingepikt zo te zien ^^

Hehe, ik luister ook een hoop hardstyle hoor. Sterker nog, daar kwam ik oorspronkelijk voor op dit forum.
Alleen besprongen de terror/crossbreed/industrial liefhebbers meteen dit topic :p.
Bij hardstyle vind ik echter bijna alle DJ's wel lekkere nummers hebben, er zijn er maar weinig die er echt uitspringen.
Maar om toch wat te noemen:
Zany
The Beholder
Crypsis (al begin ik zijn tracks nu langzamerhand ook wel eentonig te vinden)
Chain Reaction
Frequencerz (zeker met de laatste releases)
B-Front
The R3bels/z
Adaro
Jack of Sound

En ik zie ook dat iedereen vertelt naar welke feesten ze gaan.
Ik heb op de planning:
MOH, Rebirth, Beat the Bride, misschien Loudness, Intents, Emporium, Alcatrazz en nog wel wat meer waar ik nu niet op kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:41 
 

PRSPCT Moet je doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iig goede hardstyle smaak :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
PRSPCT Moet je doen!

Ik weet 't man, maar nooit dat ik mensen/maten mee krijg daar naar toe.
Ik ben allang blij dat ik naar bv. MOH kan, niet verwacht dat ik mensen mee zou krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:50 
 

MacMichael schreef:
kaboem schreef:
PRSPCT Moet je doen!

Ik weet 't man, maar nooit dat ik mensen/maten mee krijg daar naar toe.
Ik ben allang blij dat ik naar bv. MOH kan, niet verwacht dat ik mensen mee zou krijgen.


Ik zou prspct voor geen goud willen missen, heb mazzel dat 2 kameraden mee gaan :) maar anders nog heen gaan hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels :P

overigens wat vind je van Theracords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:01 
 
Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels :P

overigens wat vind je van Theracords?

Niet echt bijj ou in de buurt ;p. Een half uurtje (met de auto) zuidelijk van Nijmegen.

Euhm, wel leuk.
Ik heb me er eigenlijk nog niet bijster veel in verdiept. Ik ken alleen wel wat van Thera en Geck-o. Dat vind ik wel echt gaaf. Thera twee keer zien draaien en dat is ook gaaf, maar dat hoef ik niet te zeggen.
Degos & Re-done vind ik niet mwah.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!