!!!!!!!!!!urbandesigner wrote:Iig goede hardstyle smaak!
&
Welkom
!!!!!!!!!!urbandesigner wrote:Iig goede hardstyle smaak!
meeten elkaar in utrecht ofsoMacMichael wrote:Niet echt bijj ou in de buurt ;p. Een half uurtje (met de auto) zuidelijk van Nijmegen.Forbidden Phobia wrote:MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels![]()
overigens wat vind je van Theracords?
Euhm, wel leuk.
Ik heb me er eigenlijk nog niet bijster veel in verdiept. Ik ken alleen wel wat van Thera en Geck-o. Dat vind ik wel echt gaaf. Thera twee keer zien draaien en dat is ook gaaf, maar dat hoef ik niet te zeggen.
Degos & Re-done vind ik niet mwah.
Haha ja, kan ;p.Forbidden Phobia wrote:meeten elkaar in utrecht ofsoMacMichael wrote:Niet echt bijj ou in de buurt ;p. Een half uurtje (met de auto) zuidelijk van Nijmegen.Forbidden Phobia wrote:MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels![]()
overigens wat vind je van Theracords?
Euhm, wel leuk.
Ik heb me er eigenlijk nog niet bijster veel in verdiept. Ik ken alleen wel wat van Thera en Geck-o. Dat vind ik wel echt gaaf. Thera twee keer zien draaien en dat is ook gaaf, maar dat hoef ik niet te zeggen.
Degos & Re-done vind ik niet mwah.en Wavolizer? Deetox? Catatonic Overload (is nu gestopt) Phrantic?