Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:40 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Iig goede hardstyle smaak :)!

!!!!!!!!!!


&

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Forbidden Phobia schreef:
MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels :P

overigens wat vind je van Theracords?

Niet echt bijj ou in de buurt ;p. Een half uurtje (met de auto) zuidelijk van Nijmegen.

Euhm, wel leuk.
Ik heb me er eigenlijk nog niet bijster veel in verdiept. Ik ken alleen wel wat van Thera en Geck-o. Dat vind ik wel echt gaaf. Thera twee keer zien draaien en dat is ook gaaf, maar dat hoef ik niet te zeggen.
Degos & Re-done vind ik niet mwah.

meeten elkaar in utrecht ofso :P en Wavolizer? Deetox? Catatonic Overload (is nu gestopt) Phrantic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Forbidden Phobia schreef:
MacMichael schreef:
Forbidden Phobia schreef:
MacMichael waar komt u vandaan? kunnen we altijd samen gaan want ik krijg ook nooit vrienden mee naar dat soort spectakels :P

overigens wat vind je van Theracords?

Niet echt bijj ou in de buurt ;p. Een half uurtje (met de auto) zuidelijk van Nijmegen.

Euhm, wel leuk.
Ik heb me er eigenlijk nog niet bijster veel in verdiept. Ik ken alleen wel wat van Thera en Geck-o. Dat vind ik wel echt gaaf. Thera twee keer zien draaien en dat is ook gaaf, maar dat hoef ik niet te zeggen.
Degos & Re-done vind ik niet mwah.

meeten elkaar in utrecht ofso :P en Wavolizer? Deetox? Catatonic Overload (is nu gestopt) Phrantic?

Haha ja, kan ;p.

Wavolizer kende ik niet voor ik hier op het forum kwam. En ik vind die Excitement EP van hem niks, maar die ga ik nog een keer meer beluisteren.
Deetox ken ik ook te weinig van om te oordelen, of eigenlijk helemaal niks.
Catatonic Overload zijn.. Of waren :( absolute helden. Phrantic vind ik vet, al vind ik zijn laatste releases wat minder.
Mijn all-time favo hardstyle track komt trouwens wel van van Geck-o & Phrantic .. The Hard Way!!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!