Dat toen was gewoon een beetje trollen uit verveling, maak je maar niet druk hoor.En-er-gy wrote:jij hebt de simpelste turkse naam die er bestaat..... laatst hadden we t nog over jou en vroeg ons af of je ooit terug zou komen.pedaalemre wrote:Ja.Parvuz wrote:Emre, is het echt? Ben jij het?![]()
Had niet verwacht dat mensen mijn naam nog kenden.
Helaas. een ja dus.
Active topics in Welkom!
- View the latest post: Hoi
- View the latest post: Hey hey heeeeey, stay out of my shed!
- View the latest post: Hiiiii <3
- View the latest post: Intro Long Region
- View the latest post: Even voorstellen maar ik stel niks voor
Moderators
-
P
-
D
Hoi pedaalemre
welkom
gr,
welkom
gr,
-
P
dankje wel gr emredellionNL wrote:Hoi pedaalemre
welkom
gr,
Haha, je hebt wel je username uit mijn mopje over jou gehaald zie ik.pedaalemre wrote:Ja.Parvuz wrote:Emre, is het echt? Ben jij het?![]()
Had niet verwacht dat mensen mijn naam nog kenden.
Het Moppentopic (page 25)
-
P
Klopt. Mijn complimenten voor deze, hij is goed. + een beetje zelfspot is leuk, vandaar heb ik hem nu als usernameParvuz wrote:Haha, je hebt wel je username uit mijn mopje over jou gehaald zie ik.pedaalemre wrote:Ja.Parvuz wrote:Emre, is het echt? Ben jij het?![]()
Had niet verwacht dat mensen mijn naam nog kenden.![]()
Het Moppentopic (page 25)
-
P
dank u wel dit keer zal ik aardig zijn op het forum grSL8492 wrote:Welkom (terug).
Hey Emre, ik dacht toch dat jij een permaban had? How!! 
Anyway. welkom terug.
Anyway. welkom terug.
-
P
Hardtraxx.nl > registrerenThe Venator wrote:Hey Emre, ik dacht toch dat jij een permaban had? How!!
Anyway. welkom terug.
ook verschillende ip bans gehad.
maargoed het is verleden nu
Dank.
-
P
Dank!HardstyleForEvah wrote:Welkom
Permanent is niet echt het verleden toch of wel? 
-
P
Een ban krijg je op een account. Vervolgens kun je gewoon een nieuwe maken.Lyst wrote:Permanent is niet echt het verleden toch of wel?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Het is ook altijd hetzelfde met die turken.
Dat mocht je willen.pedaalemre wrote:Een ban krijg je op een account. Vervolgens kun je gewoon een nieuwe maken.Lyst wrote:Permanent is niet echt het verleden toch of wel?
Beleid wrote:In het verleden hebben we vaker te maken gehad met mensen die het niet eens waren met hun ban en vrolijk terug kwamen onder andere account namen. Hier letten wij op en mochten wij een gebande gebruiker hier op betrappen wordt zijn ban iedere keer met 1 maand verlengt. Blijft dit lang doorgaan, of blijft deze gebruiker ons irriteren, dan zal zijn account permanent verwijdert worden en zal de gebruiker permanent van Hardtraxx worden geweerd. Dit soort mensen hoeven wij hier niet te hebben.
-
P
Ik blijf niet trollen, ik post nu gewoon normaal. Bovendien is het 3 jaar geleden.Lyst wrote:Dat mocht je willen.pedaalemre wrote:Een ban krijg je op een account. Vervolgens kun je gewoon een nieuwe maken.Lyst wrote:Permanent is niet echt het verleden toch of wel?Beleid wrote:In het verleden hebben we vaker te maken gehad met mensen die het niet eens waren met hun ban en vrolijk terug kwamen onder andere account namen. Hier letten wij op en mochten wij een gebande gebruiker hier op betrappen wordt zijn ban iedere keer met 1 maand verlengt. Blijft dit lang doorgaan, of blijft deze gebruiker ons irriteren, dan zal zijn account permanent verwijdert worden en zal de gebruiker permanent van Hardtraxx worden geweerd. Dit soort mensen hoeven wij hier niet te hebben.
Last edited by pedaalemre on 13 Nov 2013 20:24, edited 1 time in total.
-
P
hahahaah ja hahaahahah echt heRamirez wrote:Het is ook altijd hetzelfde met die turken.
Daar had je 3 jaar geleden maar over na moeten denken dan.
-
H
Permaban = permaban. Perma staat voor "Permanent". Wat betekent: Oneindig. Dus het heeft niets met "triest" te maken als de mods of de admin jou nu gewoon weer een ban geven, het is en blijft immers een permaban, dat betekent normaliter niet dat je na enkele jaren terug kunt komen en een nieuw account aanmaakt en dan ook nog denkt dat niemand er wat aan zal doen. De enige hier die een uitzondering kan maken is Jordy aka Jor-D. Vandaar dus ook dat ik persoonlijk geen actie onderneem maar eerst met Jordy contact opneem hierover. Zal het topic ook sluiten vooralsnog.
-
H
Weer weg dus, voor vragen, bekijk mijn bericht hierboven nog maar een keer of stuur mij maar een PM.