Active topics in Welkom!

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
299 posts member since 2013
last seen Feb 2018
Dag allen!

Ik ben Fabien 16 jaar jong en over 20 daagjes mogen we mijn verjaardag vieren! :P Ik kom uit Nijmegen (Gelderland) en luister eigenlijk al sinds mijn basisschool periode naar Hardstyle, naja vroeger was het voornamelijk Hardcore voor mij. Ook ben ik mij zelf er in gaan verdiepen om een poging te wagen tot het produceren van Hardstyle. Dit doe ik nu zo'n 3 á 4 maanden samen met mijn broer (20).

Mijn favoriete artiesten,

ik ben vast niet origineel als ik zeg Headhunterz? Want ik denk dat velen dat vinden. Ik ben niet een fan van hem omdat het de 1# Hard Dance DJ is maar meer om een specifiek nummer dat hij uit bracht in 2011; Doomed. Sinds kort wist een 16 jarige producent mijn hart ook te raken met zijn muziek. En dan heb ik het over niemand minder dan Adrenalize. Verder ben ik ook een fan van Playboyz die trouwens deze week een contract tekende bij Dirt Workz.

En oja, uiteraard zit ik nog op school en volg nu het laatste jaar; Toerisme, recreatie en sport (TRS). Hier na zou ik onwijs graag naar het Herman Brood Academie gaan maar mijn niveau laat dat helaas nog niet toe. Maar blijven door werken anders komen we er nooit! Ik hoop op dit forum meer te lezen over de literatuur van Hardstyle. En hoop nog erg veel te leren over het produceren van Hardstyle.

Dit was het zo'n beetje, wil je meer weten vraag het gerust! :)

Groetjes,

Fabien.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Welkom! ^^
Welke artiesten vind je nog meer 'leuk'?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
FabienNieto wrote:blablabla en over 20 daagjes mogen we mijn verjaardag vieren blablabla Nijmegen
PROJECT X NIJMEGEN! :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Welkom. ^^
Hardtraxxer
last seen Feb 2018
Dank jullie wel allemaal! Project X Nijmegen! Zou ik meteen Mr. Heady uitnodigen haha!:p Ik ben verder fan van The Wasted Penguinz! Alhoewel ze vaak de Zelfde sounds gebruiken blijven ze me nog steeds heel erg aanspreken!:) Laats ben ik ook naar Frontliner geweest, erg geweldig en ook zijn producties spreken mij aan!:)
J
chicken wrote:
FabienNieto wrote:blablabla en over 20 daagjes mogen we mijn verjaardag vieren blablabla Nijmegen
PROJECT X NIJMEGEN! :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Welkom. ^^

Ich bin dabei!

Welkom btw
Hardtraxxer
last seen Feb 2018
Haha ik zit het bier alvast koud! :D. Dank je wel nog! :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Welkom :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Welkom ^^

Kom zelf uit Malden in de buurt dus :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Welkom!

Wat vind je van de raw-hardstyle?
En door welk nummer ben je hardstyle gaan luisteren?
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Welkom!
N
Welkom
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Welkom! ;)