Hoi.
De naam is Crashee.
Ik luister ontzettend veel muziek, maar hardcore staat bij mij op nummer één en eigenlijk de afgelopen paar jaar is hardstyle bij mij bezig om een gedeelde 1ste plek in te nemen.
Ben afgelopen jaar bezig geweest om zoveel mogelijk feesten te bezoeken, om vervolgens volgend jaar de feesten te kiezen die er wat mij betreft toe te doen

(Tot zover vind ik Decibel, Dominator, Qlimax en Thunderdome toch wel een weder bezoekje waardig en zaken als Nightmare, MOH zijn wat mij betreft leuk, maar niet noemenswaardig.)
Nu ik toch opdreef ben zal ik een kleine indicatie geven welke artiesten ik kan waarderen.
Laat beginne met hardcore: Eigenlijk had ik net een lijstje getypt, maar ik merk dat ik haast heel traxtorm op sta te sommen. Maddog, Art of Fighters, Amnesys, NS die hoor ik al jaren lang erg graag. Misschien denk je, je houd dus van mainstream? Ja dat kan je wel stellen, maar ik heb wel een duidelijke voorkeur. Artiesten zoals Angerfist (z'n muziek & draai skills live... man o man. begin er niet over) Endymion
(Krijg altijd plaats vervangende schaamte als weer drunk with a gun komt en weer die fakkels....) daar ben ik niet zo'n fan van
Nu hardstyle! Nou moet zeggen dat ik m'n smaak beetje meeneem naar dit genre. Moet ook zeggen dat ik niet totally addict ben, maar ckr wel liefhebber van artiesten zoals Gunz 4 hire, Adaro, Ran-D, TNT, Technoboy zelf, Wildstylez en ja volgens mij snappen jullie wel welke ik nog meer zou kunnen opnoemen

Ben benieuwd of het een beetje een gezellig forum is
Ook moet ik wel zeggen dat ik toch soms wel hoop onbegrip heb en wat pissig kan maken. Nog enkele jaren geleden keken mensen me vies aan als ik hardcore op m'n lelijke mp3 stick had, maar nu staan kom ik ze op een hardstyle feest tegen en is het allemaal coeliejoelie, maarja zal wel aan mij liggen. =]