Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:39 

Hardtraxx Newbie

Goedenmiddag Hardtraxx!

Bij deze zal ik mezelf eventjes voorstellen.
Ik ben Peter, 20 jaar en kom uit Bennebroek (ligt in de buurt van Haarlem).

Ik weet niet precies hoe ik hier terecht gekomen ben, maar de afgelopen maanden bezoek ik deze site regelmatig voor info over feesten en om nieuwe nummertjes te ontdekken.
Ben erg fan van de site :clap:

Ik ben een groot fan van hardstyle, mijn top 5 artiesten van dit moment zijn: Crypsis, Zany, B-Front, Donkey Rollers en TnT. Ook bezoek ik vrij veel feestjes, aankomende feestjes zijn Pussy Lounge en Defqon1.

Als er nog vragen zijn, kom maar op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

Industrial?
Theracords?
Komkommers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:44 

Hardtraxx Newbie

Industrial: nope
Theracords: steeds meer!
Komkommer: zolang ze vers zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:52 

Meisjescriminailiteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Welkom :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:08 

Waarom geen industrial ? :(

DNB?

Crossbreed?

Coone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:11 

Hardtraxx Crew

Goedenmiddag en welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

Op grote feesten (En ook minder grote, maar waar wel veel HT'ers heen gaan) houden we meestal meetings, ook op Defqon. Kom je dan even buurten? :D

feesten/hardtraxx-meeting-defqon-1-festival-vrijdag-23-06-2011-zaterdag-24-06-2012-walibi-world-biddinghuizen-t26967.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:48 

Hardtraxx Newbie

Industrial is gewoon niet mijn ding.
DnB kan ik opzich wel waarderen, maar zal niet snel naar een feest met alleen die stijl gaan. Ben echt van de hardstyle :)

Coone -> :sick:

Hoe ik aan mn username kom, goeie vraag! Zag ooit ergens een keer op een beeldscherm fujitsu staan (merk ofzo) en moest op dat moment een username verzinnen. Heb er toen fujujitsu van gemaakt, en sindsdien gebruik ik m.

Die meeting lijkt me opzich wel leuk! weet alleen niet of ik op dat moment nog op het idee kan komen om er naar toe te gaan, Defqon wordt wel een feestje waar ik aardig van de wereld ga zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:55 

Hardtraxx Newbie

Misschien nog wel een leuke toevoeging, ben sinds kort ook actief op het het "mixvlak".
Vind het erg leuk om zelf setjes te mixen.
Dit doe ik echter wel op 100% amateuristische basis, het is dan ook gewoon een kleine hobby van me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:59 

Hardtraxx Crew

Fujujitsu schreef:
Misschien nog wel een leuke toevoeging, ben sinds kort ook actief op het het "mixvlak".
Vind het erg leuk om zelf setjes te mixen.
Dit doe ik echter wel op 100% amateuristische basis, het is dan ook gewoon een kleine hobby van me :D

Hoe mix je? Gear of digitaal? En met welke gear?

Welkom trouwens, weet niet of ik dat al gezegd had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:38 

Hardtraxx Newbie

Ik "mix" met een numark mixtrack pro:) maar kan echt nog een hele hoop leren, doe het nu 3/4e jaar ofzo.

Persoonlijk vind ik wortels trouwens lekkerder! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:04 

Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Fujujitsu schreef:
Ik "mix" met een numark mixtrack pro:) maar kan echt nog een hele hoop leren, doe het nu 3/4e jaar ofzo.

Persoonlijk vind ik wortels trouwens lekkerder! :loving:

hater

:lol: :lol:

Kijk weer iemand uit de buurt, gaat steeds beter! Wie weet tot op pussy lounge :thumbup:

Wat vind je van da tweekaz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Meisjescriminailiteit?

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:41 

Hardtraxx Elite

Welkom

Hoe sta je tegen over het Toegankelijker worden van de Hardstyle en het actief proberen Hardstyle in amerika populair te maken door Q-dance?
Wat vind je van onze ongeduldige Plofkip, met zijn vraag over Meisjescriminailiteit?

Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:51 

Hardtraxx Newbie

Weer veel vragen :D

@Teupie: Da Tweekaz vind ik wel aardig, maar niet denderend fantastisch. Worden naar mijn mening wel steeds beter en beginnen een beetje Coone over te nemen, die duidelijk niet meer is wat het was.
Waar kom jij vandaan dan?

@Chicken: Meisjescriminaliteit? Criminaliteit wat door meisjes gelpeegd wordt, prima zolang ik er geen last van heb. Criminaliteit tegen meisjes ben ik geen fan van.

@Mikee: Ik hou wel van kip, KFC :) Vind het jammer dat Q-dance zo toegankelijk wordt. He het is wel logisch, het is namelijk een bedrijf en bedrijven willen winst maken, op bijna elke mogelijke manier. Echt storen kan ik me er ook niet aan, als ik los wil gaan ga ik los, watvoor mensen er ook om me heen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 02:42 

Hardtraxx Veteran

Fujujitsu schreef:
Weer veel vragen :D

@Teupie: Da Tweekaz vind ik wel aardig, maar niet denderend fantastisch. Worden naar mijn mening wel steeds beter en beginnen een beetje Coone over te nemen, die duidelijk niet meer is wat het was.
Waar kom jij vandaan dan?

@Chicken: Meisjescriminaliteit? Criminaliteit wat door meisjes gelpeegd wordt, prima zolang ik er geen last van heb. Criminaliteit tegen meisjes ben ik geen fan van.

@Mikee: Ik hou wel van kip, KFC :) Vind het jammer dat Q-dance zo toegankelijk wordt. He het is wel logisch, het is namelijk een bedrijf en bedrijven willen winst maken, op bijna elke mogelijke manier. Echt storen kan ik me er ook niet aan, als ik los wil gaan ga ik los, watvoor mensen er ook om me heen staan.

Haarlem ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!