Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha heerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Kleuren zijn op, sorry.

Spamphora misschien iets voor jou Dys?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:20 
 

neuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
sta je ook niet open voor andere muziek? weet niet of je hier dan ver komt :thumbup:


Want als je geen industrial luistert hoor je hier niet thuis! :list:

Welkom trouwens :P

edit: waar reageer ik nu weer op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:47 
 

nielstil schreef:
Forbidden Phobia schreef:
sta je ook niet open voor andere muziek? weet niet of je hier dan ver komt :thumbup:


Want als je geen industrial luistert hoor je hier niet thuis! :list:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:06 
 

Basshunterzz schreef:
The Indicator schreef:
Ben jij de echte basshunter?


Nee, ik kwam er pas later achter dat die gast van Boten Anna ook zo heette :P


Die is nep joh, jij hebt z's achter je naam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:56 
 

Basshunterzz schreef:
Ik ben Rob


Ik ook
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!