Basshunterzz wrote:
Hoezo dat?
Ik ben hier vooral voor de hardstyle en niet voor de Geo Trance ofzo, dan zal ik wel naar een ander forum gaan
We zijn hier vooral goed met de geo-trance
Basshunterzz wrote:
Hoezo dat?
Ik ben hier vooral voor de hardstyle en niet voor de Geo Trance ofzo, dan zal ik wel naar een ander forum gaan
Maar ik kan toch geen ja zeggen als ik er niks aan vind?Forbidden Phobia wrote:nou zoals ik zeg.. meestal als iemand hier komt alleen voor de hardstyle of alleen voor de hardcore staat diegene wel open voor een ander soort muziek en dan heb ik het over als je alleen van hardstyle houdt dat je toch nog open staat voor hardcore maar jij zegt: ' nee vind ik niks aan ' dus vind dat je je een beetje afsluit van nee dat is mooi punt en daar blijf ik bij
mijn opmerking kan nergens op slaan want het heeft geen handenAlmighty wrote:Niks van aantrekken, BasshunterzIk zit hier ook voor de Hardstyle, net als 90% van de leden.
Darkie aka Forbidden Phobia is van het Industrial Hardcore Promotieteam, zijn opmerking slaat nergens op

Hè verdikkieProject 141 wrote:Nu heeft ie je tuk Almighty!Forbidden Phobia wrote: mijn opmerking kan nergens op slaan want het heeft geen handen
Jij met je Black MagicDysphoria wrote:Black Magic
OrangeDysphoria wrote:Kleuren zijn op, sorry.
Nee, ik kwam er pas later achter dat die gast van Boten Anna ook zo heetteThe Indicator wrote:Ben jij de echte basshunter?