Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Na een poosje meelezen heb ik uiteindelijk toch maar besloten om me te registreren en wat actiever deel te nemen aan dit forum. :) Heb inmiddels wel gezien dat hier veel liefhebbers zitten. :) Bij deze zal ik mezelf hier maar even introduceren :): mijn naam is Saskia en ik kom uit de regio Deventer. En tja leeftijd, ik ben zo 'oud' dat vragen eigenlijk niet meer netjes is. :oh: Laten wel het maar op ruim de de 30 gepasseerd houden. ;)

Ben zelf in de jaren '90 voor het eerst in aanraking gekomen met de hardere stylen oftewel gabber wat in in die tijd de klok sloeg (dat ging eigenlijk via de happy hardcore acties van toen, op CD's van die acts stonden vaak ook net wat hardere tracks tussen de bekende hitjes). In mijn studententijd via ID&T radio ook in aanraking gekomen met hardstyle (op woensdag hardere stylen avond met eerst Q-Dance en daarna Thunderdome) en dat klonk ook wel interessant. Zodoende voorzichtig enkele CD's gekocht toen (oa Qlimax 3 en 4).
Eerste echte feest was voor mij Defqon.1 in 2003 en toen was ik definitief verk(n)ocht aan de hardere stijlen. Desondanks niet full throttle gaan feesten vanwege student zijn en krappe financiën en vooral kleine lokale feestjes bezocht. Toen ik student-af was en wat meer inkomen had wat meer en grotere feesten gaan bezoeken en dat blijven doen.

Qua muziek ligt mijn interesse nu vooral bij early hardstyle, early en vooral millennium hardcore, industrial hardcore. Heb qua hardstyle wel even een dip gehad in periode 2005-2010, toen had ik wat minder interesse vanwege gewijzigde sound tov de early hardstyle. Rond 2010/2011 via Thera(cords), oa door radiosetjes en stagehosting op een Ground Zero editie weer teruggekeerd naar de hardstyle (sound van toen).
Moet wel zeggen dat ik een bepaalde stijl van kicks die tegenwoordig nogal veel gebruikt word in rawstyle en ook in de de hardcore nog(?) niet echt kan waarderen. Maar ik probeer het wel een beetje te blijven volgen iig, wellicht wen ik er nog een keer aan. En sowieso probeer ik wel breed te blijven luisteren, alleen uptempo, frenchcore en terror is niet echt mijn ding.
Artiesten die ik volg/interessant vind zijn (in willekeurige volgorde): Promo, Ophidian, Noisecontrollers, Nosferatu, Thera, Geck-O, Endymion, Negative A, Mindustries en Crypsis om maar een handjevol namen te noemen.

Qua feesten ben ik ik de laatste tijd wel wat gaan minderen, nachtfeesten trekken me sowieso niet echt heel erg meer en qua festivals zit ik vaak met werk in de weg (zaterdag is vaste werkdag). Gelukkig kan ik dit jaar iig naar Emporium en Defqon (weekend), en verder zijn Hardfest en Airforce nu iig nog opties. :)

Nou ja toch een aardig verhaaltje geworden zo. Nou ja verder houd ik oa van speciaalbier proeven/drinken en lekker koken/eten. :)

Gr,

Saskia
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
mijn naam is Saskia en ik kom uit de regio Deventer. En tja leeftijd, ik ben zo 'oud' dat vragen eigenlijk niet meer netjes is. :oh: Laten wel het maar op ruim de de 30 gepasseerd houden. ;)

Grim, zin in een uitdaging?

Welkom trouwens! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goede muzieksmaak zo te zien, welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Goede muzieksmaak zo te zien, welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En speciaalbier! :yay:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
mijn naam is Saskia en ik kom uit de regio Deventer. En tja leeftijd, ik ben zo 'oud' dat vragen eigenlijk niet meer netjes is. :oh: Laten wel het maar op ruim de de 30 gepasseerd houden. ;)


In b4 biscui... oh nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom!

Ik wens je hier nog veel lees en postplezier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Thnx allen :)
(En hopelijk niet welcome to the sausage fest? :D)

Qua speciaalbier, favo stijl zijn denk ik wel de IPA's (damn hipster), maar tripels, blond, stouts en porters lust ik ook prima. Alleen de echt zware kanonnen (qua alc %) hoef ik niet persé.

En qua muziek, ik was Sequence & Ominous nog vergeten te noemen, altijd goede trackkeuze in early en millenium. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Sassie schreef:
Thnx allen :)
(En hopelijk niet welcome to the sausage fest? :D)

Qua speciaalbier, favo stijl zijn denk ik wel de IPA's (damn hipster), maar tripels, blond, stouts en porters lust ik ook prima. Alleen de echt zware kanonnen (qua alc %) hoef ik niet persé.

En qua muziek, ik was Sequence & Ominous nog vergeten te noemen, altijd goede trackkeuze in early en millenium. :)


Wanneer gaan we trouwen? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
Qua muziek ligt mijn interesse nu vooral bij early hardstyle, early en vooral millennium hardcore, industrial hardcore.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom.

Doe je ook aan hoepie hakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ramirez schreef:
Wanneer gaan we trouwen? :love:

Defqon.1 Power Hour? xd

patrickjeb schreef:
Welkom.

Doe je ook aan hoepie hakken?

Met mijn lenigheid vrees ik dat dat eerder hoepie faceplant wordt. :x
Eerst nog maar ff oefenen dan. ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!