Na lang bezoek aan deze site, heb ik laatst maar eens de moeite genomen om een account te maken en vind ik het nu ook wel tijd om me even voor te stellen!
Ik ben Niels, ben 18 jaar en kom uit Lichtenvoorde.
Ik luister nu zo rond de 4 jaar naar Hardstyle, ik ben aangestoken door mijn neef. Hij luisterde het veel en liet mee een keer een dvd van Qlimax zien en sindsdien ben ik helemaal gek van Hardstyle. Het eerste wat ik aan hardstyle luisterde was een set van The Prophet ft. Headhunterz @ Qlimax 2006. Sindsdien ben ik me er steeds meer in gaan verdiepen en blijf ik vooral via deze site op de hoogte van alles.
Ik heb nu 2 feestjes achter de rug, Qlimax was mijn eerste en HardBass was mijn 2e. Naar Qlimax was ik de BOB, dus kon ik even mijn ogen uitkijken hoe het er aan toe gaat op zo'n feest. Bij HardBass gingen we met een busje vol hier uit de buurt en werd ik vooral geroemd vanwege het feit dat ik vol hield om de hele avond bier te drinken
.
Loudness wordt BTW mijn volgende feestje en de bedoeling is dan om deze zomer wat meer feestjes te gaan pakken.
Mijn favoriete DJ's/Producers zijn toch wel een beetje de rauwere, zoals: Ran-d, Degos & Re-Done, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Thera, Geck-O, B-Front, Alphaverb, Zatox. Nouja eigenlijk nog wel meer maar heb geen zin meer om het verder uit te typen, jullie weten vast wel wie er nog meer in dat lijstje passen;)!
Nou ik zie vast wel eens iemand van jullie op een feestje, Loudness zijn er vast veel te vinden!
Weltrusten!