Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 02:01 
 
Hardtraxx Newbie

Hoooooi!

Ik ben Daphne, 17 en kom uit een klein gat in de buurt van Walibi World Holland haha.
Luister veel hardcore, early, industrial en frenchcore. Maar Dubstep, DNB en hardstyle mogen er ook wel in bij mij ;$


Vragen? Ask meee ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Welkom :)


*edit
lol ik realiseer me nu dat ik 2 keer bij dezelfde welkom heb gepost... Lekker wakker weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Leuke muzieksmaak! Welkom!

Industrial, Dubstep en DNB.. Nice!

Favoriete artiesten binnen die genre's?
Tot in de hardcore-sectie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we t nou eens bij dit topic houden welkom/elloo-t27668.html :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!