Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 02:02 
 
Hardtraxx Newbie

Hoooooi!

Ik ben Daphne, 17 en kom uit een klein gat in de buurt van Walibi World Holland haha.
Luister veel hardcore, early, industrial en frenchcore. Maar Dubstep, DNB en hardstyle mogen er ook wel in bij mij ;$


Vragen? Ask meee ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 02:27 
 

mag er nog meer in


PS: de eerste keer snapte ik het ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Je naam vraagt erom

Wil Biscuit zich hier melden!!

OT: welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:

Waar staat de speedcore in je lijstje? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:27 
 
Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Hoelang ga jij het volhouden hier
3 topics is wel een beetje onzin :P
welkom


sorry, me laptop spaced hem nog wel eens. En was behoorlijk ongeduldig gisteren dus drukte 3x op bevestig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:48 
 

Hey daphne ga je trouwens naar dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Vragen van mijn kant:
Wat zijn je favorite Hardcore artiesen?
Wat zijn je favorite Hardstyle artiesen?
Voor welke topics/afdelingen ben je hier (bvb Release, Off-topic, enz.)?
Nog feesten op de planning?

Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:08 
 

Wout1997 schreef:
Je naam vraagt erom

Wil Biscuit zich hier melden!!

OT: welkom! ^^

waz met jou? -.-

Welkom Daphne,

En veel plezier hier!

Een tip: kom avonds rond een uur of 9 naar de shout, want dan is ie t gezelligst.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, wordt dit ook weer een topic van 3+ pagina's?

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Oh, wordt dit ook weer een topic van 3+ pagina's?

Welkom! :thumbup:

Nope we kunnen het versprijden over 3 topics dus komt goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:57 
 

Dus iemand die standaard al van herrie houdt. Prima!

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:32 
 

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom op HT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilkommen :).

Wat is je mening over Louis van Gaal ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:02 
 

Wat is je mening over Banjoomovies?

das die dikke van youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05-07-2012, 00:20
Laatst bezocht: 06-07-2012, 18:03
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

raveteefjuh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Geregistreerd: 05-07-2012, 00:20
Laatst bezocht: 06-07-2012, 18:03
^^


Geregistreerd: 05-07-2012, 00:20
Laatst bezocht: 21-07-2012, 20:33
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!