Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxx Newbie

Nou, bij deze: kom maar op met dat warme onthaal dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alleen als je jezelf normaal vorostelt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Doe eens normaal dome! Stel je eens fatsoenlijk voor man draak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:04 
 

IB4TL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

ik wou net zegge stel je eerste eens voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Heb al tegen hem gezegd dat ie even een netjes voorstelbericht moet maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heb al tegen hem gezegd dat ie even een netjes voorstelbericht moet maken :)


Bekende van je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Jurheinen schreef:
Heb al tegen hem gezegd dat ie even een netjes voorstelbericht moet maken :)


Bekende van je? :P


Goeie maat van me zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Haha je moet t wel een beetje spannend houden toch? :p en bovendien is uitgebreide verhalen tikken niet echt een pretje op je mobiel... Maar ik ben dus Doménique Wijnveen, 23 Jaartjes jong, uit het immer schitterende Aalten en samen met onder andere jurheinen van hierboven al enkele jaren werkzaam in de stampscene.. hoewel ik ook van het ruigere werk hou, tot frenchcore aan toe. Mijn plannen voor de toekomst zijn uiteraard mijn medestampliefhebbers voorzien van vette feestjes, ook iets wat ik met mijn huidige stage bij UDC aan het doen ben... Samen met dj Dymonic ben ik op dit moment nauw betrokken bij de organisatie van RawMadness, het gezelligste rauwe feestje van de Achterhoek.. zo.. denk dat ik nu wel aardig wat verteld heb toch? Tijd voor een welverdiende proost dan maar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet genoeg! :beer:

Ojaaa, Industial Hardcore? en Theracords? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

Industrial, darkcore, terror.. noemt t allemaal maar op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Ik had ook bijna een stage bij UDC een tijdje terug, maar toen was er helaas geen ruimte meer.

Loop nu stage bij Multigroove :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:17 
 

Welkom!

Ik dacht eerst dat u een vrouwelijk lid was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Welkom!

Ik had ook bijna een stage bij UDC een tijdje terug, maar toen was er helaas geen ruimte meer.

Loop nu stage bij Multigroove :)


Nice! Multigroove werkt toch ook samen met UDC voor ground zero? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxx Newbie

Dysphoria schreef:
Welkom!

Ik dacht eerst dat u een vrouwelijk lid was.


Meh, gebeurt wel vaker.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doménique schreef:
Industrial, darkcore, terror.. noemt t allemaal maar op...

Eindelijk nog een terror liefhebbert. what about speedcore? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doménique schreef:
XtD schreef:
Welkom!

Ik had ook bijna een stage bij UDC een tijdje terug, maar toen was er helaas geen ruimte meer.

Loop nu stage bij Multigroove :)


Nice! Multigroove werkt toch ook samen met UDC voor ground zero? :)


Klopt helemaal! Misschien komen we elkaar wel een keer tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:19 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Doménique schreef:
Industrial, darkcore, terror.. noemt t allemaal maar op...

Eindelijk nog een terror liefhebbert. what about speedcore? :whistle:


Ik heb t geprobeerd.. maar niet helemaal mijn ding.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:20 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Doménique schreef:
XtD schreef:
Welkom!

Ik had ook bijna een stage bij UDC een tijdje terug, maar toen was er helaas geen ruimte meer.

Loop nu stage bij Multigroove :)


Nice! Multigroove werkt toch ook samen met UDC voor ground zero? :)


Klopt helemaal! Misschien komen we elkaar wel een keer tegen :P


Wie weet! tot wanneer loop je daar stage dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doménique schreef:
Draidy schreef:
Doménique schreef:
Industrial, darkcore, terror.. noemt t allemaal maar op...

Eindelijk nog een terror liefhebbert. what about speedcore? :whistle:


Ik heb t geprobeerd.. maar niet helemaal mijn ding.. ;)

Dat kan :thumbup:
Tenminste een betere reactie dan: teringherrie!, houtzagerij etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vragen verder van mijn kant. Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

nog een industrial liefhebber BETERRRRRR :thumbsup:

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doménique schreef:
Wie weet! tot wanneer loop je daar stage dan?


Eind juni!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!