Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Doménique schreef:
Wie weet! tot wanneer loop je daar stage dan?


Eind juni!


Dan mis je toch ook net alle pret van het festivalseizoen? :P ik ben er nog tot half september.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doménique schreef:
XtD schreef:
Doménique schreef:
Wie weet! tot wanneer loop je daar stage dan?


Eind juni!


Dan mis je toch ook net alle pret van het festivalseizoen? :P ik ben er nog tot half september.. :)


Wie weet blijf ik wel wat langer toch :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!