Active topics in Welkom!

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
6 posts member since 2017
last seen Jul 2018
Een hele goede avond,

Mijn naam is Marloes, ben 22 jaar oud en woonachtig in het mooie (nee) Friesland.

Mijn hobby's bestaan uit het fotograferen van alles wat los en vast zit. Met name stormchasing/weersextremen leg ik graag vast. Ik ben het chase wereldje terecht gekomen door mijn vriend die mij aan heeft gestoken met dit mooie virus. Hij verschuilt zich hier onder de naam rick.b (Piekok met hoet avatar).

Mijn muzieksmaak is erg breed en bestaat uiteraard onder andere uit de hardere stijlen, waarbij raw en euphoric een gedeelde eerste plaats hebben. Ik maakte rond 2011 kennis met het genre waarbij Low-e VS Alter Egosz - What the fuck en Technoboy's remix van Ti Sento twee van de eerste platen waren. Toen jumpstyle nog 'in' was, vond ik ook dat al wel wat hebben. Echter ben ik pas in 2016 naar mijn eerste echte feest (Rebirth) geweest waar ik voornamelijk de classics verdedigd heb. Wat een ervaring was dat. Afgelopen zaterdag was (eerste keer) Hard Bass ook machtig mooi trouwens.
Naast hardstyle zul je tussen mijn MP3's metal en rock vinden, maar ook Hans Zimmer, Two Steps From Hell, andere film-achtige sounds.
Zo staan voor 2017 niet alleen Rebirth en Hardfest op de planning maar ook U2 en een weekendje Lowlands. Behoorlijk uitgebreide smaak, al zeg ik het zelf.

Dan hebben we nog series als Game of Thrones en Breaking Bad waar ik helemaal gek van ben.

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog kwijt moet, voel je vrij om te vragen, ik bij niet (hard).
Hardtraxxer
67 posts member since 2016
last seen May 2018
Welkom!
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Ogod... Welkom hier, (en stop met See the light van Noisecontrollers te zingen)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom!
in welk insect zou je graag willen worden gereïncarneerd?
last seen Jul 2018
MeneerEend wrote:in welk insect zou je graag willen worden gereïncarneerd?
Bij voorkeur de Notiophilus Biguttatus.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Misschien wrote:Technoboy's remix van Ti Sento
Een remix van z'n eigen plaat?

Welkom btw
R
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2016
last seen Apr 2017
Marloes van de PostNL..
last seen Jul 2018
Reddington wrote:Marloes van de PostNL..
Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gleufdier
Is dit een ander woord voor vrouw?
R
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2017
Misschien wrote:
Reddington wrote:Marloes van de PostNL..
Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Zou ik nog 3 postzegeltjes Europa mogen hebben?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
I dont buy it
last seen Jul 2018
Broken Balance wrote:Is dit een ander woord voor vrouw?
Correct.
Reddington wrote:Zou ik nog 3 postzegeltjes Europa mogen hebben?
Ben helaas geen verkoopster, sorry :(
TiMOTHYb wrote:I dont buy it
Make me convince you hue
R
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2017
Rick B wrote:Ogod... Welkom hier, (en stop met See the light van Noisecontrollers te zingen)
:lol: :lol:

Rick, het is jouw gleuf :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Misschien wrote:woonachtig in het mooie (JA) Friesland.
fixed.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Misschien wrote:Een hele goede avond,

Mijn naam is Marloes, ben 22 jaar oud en woonachtig in het mooie (nee) Friesland.

Mijn hobby's bestaan uit het fotograferen van alles wat los en vast zit. Met name stormchasing/weersextremen leg ik graag vast. Ik ben het chase wereldje terecht gekomen door mijn vriend die mij aan heeft gestoken met dit mooie virus. Hij verschuilt zich hier onder de naam rick.b (Piekok met hoet avatar).

Mijn muzieksmaak is erg breed en bestaat uiteraard onder andere uit de hardere stijlen, waarbij raw en euphoric een gedeelde eerste plaats hebben. Ik maakte rond 2011 kennis met het genre waarbij Low-e VS Alter Egosz - What the fuck en Technoboy's remix van Ti Sento twee van de eerste platen waren. Toen jumpstyle nog 'in' was, vond ik ook dat al wel wat hebben. Echter ben ik pas in 2016 naar mijn eerste echte feest (Rebirth) geweest waar ik voornamelijk de classics verdedigd heb. Wat een ervaring was dat. Afgelopen zaterdag was (eerste keer) Hard Bass ook machtig mooi trouwens.
Naast hardstyle zul je tussen mijn MP3's metal en rock vinden, maar ook Hans Zimmer, Two Steps From Hell, andere film-achtige sounds.
Zo staan voor 2017 niet alleen Rebirth en Hardfest op de planning maar ook U2 en een weekendje Lowlands. Behoorlijk uitgebreide smaak, al zeg ik het zelf.

Dan hebben we nog series als Game of Thrones en Breaking Bad waar ik helemaal gek van ben.

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog kwijt moet, voel je vrij om te vragen, ik bij niet (hard).
:thumbsup: :thumbsup:

Welkom!