Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:00 

Ik ben Nerazzurro93 en ik houd van raw hardstyle, early hardstyle, hardcore en industrial en ik ben 18 jaar. Ik ben nieuw in deze muziek (luister pas een jaar) en heb vorige maand voor het eerst een feest bezocht : Loudness. Ik ben een Italiaanse Brabander dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister, ook al leeft het hier niet echt (zal wel aan de mensen liggen met wie ik omga). Ik heb hier al een tijdje een account, maar nu ik vaker reageer leek het me handig om me even voor te stellen. Wil je nog wat vragen, doe dat dan maar. Oh ja mijn naam, die staat voor de kleuren van mijn favoriete voetbalclub Internazionale. Het is een naam om iemand die de club supportert of er deel van uitmaakt mee aan te duiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Favoriete DJ's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:29 

Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:50 

sjobie schreef:
Welkom! :)
Favoriete DJ's?
Het is echt heel moeilijk om precies mijn favorieten te kiezen, want ik heb een brede smaak, maar de belangrijkste zal ik neerzetten: Zatox, Tatanka, Wild Motherfuckers, Technoboy, Zany, Donkey Rollers, (oude) Headhunterz, Thera, CO2, (oude) Noisecontrollers, Adaro en (oude) Ran-d, Crypsis, B-Front, Digital Punk, Radical Redemption, Solutio & the I's, (oude) the Pitcher. Verder nog veel meer.

Hardcore volg ik minder, maar luister het steeds vaker.
Art of Fighters, Mad Dog, Negative A, Counterfeit, Neophyte, Amnesys, Anime, Tha Playa, Angerfist, Noize Suppressor, Tommyknocker, The Stunned guys, Alien T, Meccano Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:57 

Project 141 schreef:
Welkom mede-Brabander :beer: Ben je in Italie geboren of italiaanse ouders?
Mooi dat je binnen een jaar al redelijke wat stromingen uitcheckt ;)

Nerazzurro93 schreef:
Ik ben een Italiaanse Brabander dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister, ook al leeft het hier niet echt (zal wel aan de mensen liggen met wie ik omga).

Hoezo kan het niet anders dat je deze muziek luistert? :P En er zijn zeker een groot aantal hardstyle liefhebbers in Brabant hoor, qua hardcore etc zijn ze wel moeilijker te vinden.
Ik heb een Italiaanse vader, die trouwens totaal niet van Hardcore Italia houdt.

Ik ben half Nederlander, half Italiaan dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister zo bedoel ik het, daar is het toch groot geworden :D Ik zit hier tegen de Belgische grens aan en hier op school luistert bijna niemand hardstyle, laat staan hardcore. Ja wel wat jochies die stoer hard with style aan het luisteren zijn tijdens een tussenuur, maar dat reken ik niet mee. Het is ook moeilijk om mensen mee naar een feest toe te krijgen, maar Wish Outdoor gaat wel lukken ook door andere stromingen. Loudness was ik gewoon zelf naar toe gegaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Brabant :beer:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Brabant :beer:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:19 

Nerazzurro93 schreef:
Project 141 schreef:
Welkom mede-Brabander :beer: Ben je in Italie geboren of italiaanse ouders?
Mooi dat je binnen een jaar al redelijke wat stromingen uitcheckt ;)

Nerazzurro93 schreef:
Ik ben een Italiaanse Brabander dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister, ook al leeft het hier niet echt (zal wel aan de mensen liggen met wie ik omga).

Hoezo kan het niet anders dat je deze muziek luistert? :P En er zijn zeker een groot aantal hardstyle liefhebbers in Brabant hoor, qua hardcore etc zijn ze wel moeilijker te vinden.
Ik heb een Italiaanse vader, die trouwens totaal niet van Hardcore Italia houdt.

Ik ben half Nederlander, half Italiaan dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister zo bedoel ik het, daar is het toch groot geworden :D Ik zit hier tegen de Belgische grens aan en hier op school luistert bijna niemand hardstyle, laat staan hardcore. Ja wel wat jochies die stoer hard with style aan het luisteren zijn tijdens een tussenuur, maar dat reken ik niet mee. Het is ook moeilijk om mensen mee naar een feest toe te krijgen, maar Wish Outdoor gaat wel lukken ook door andere stromingen. Loudness was ik gewoon zelf naar toe gegaan haha.

Wish...

ja mooi. wel meedoen aan de meeting he?
Jump luister je wel? :$
(aangezien je tegen de belse grens aanwoont...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:30 

Haha, nee ik ken jump alleen van de rage en dat vond ik niets, dus heb het nooit gevolgd. Patrick woont hier in de buurt en ik heb een hekel aan die vent. Verder weet ik ook niet wat echte jump inhoudt en of het tegenwoordig nog iets betekent. Dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

Welkom. :) Wat vind je van het fenomeen meisjescriminaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:53 

chicken schreef:
Welkom. :) Wat vind je van het fenomeen meisjescriminaliteit?
Ronduit zorgwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Haha, nee ik ken jump alleen van de rage en dat vond ik niets, dus heb het nooit gevolgd. Patrick woont hier in de buurt en ik heb een hekel aan die vent. Verder weet ik ook niet wat echte jump inhoudt en of het tegenwoordig nog iets betekent. Dus nee.

patrick jumpen valt niet te vergelijken met de belgische jumpscène xd

welkom trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:26 

Ja daarom. Ik heb er de ballen verstand van. Leeft dat echt dan daar in België?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:47 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:18 

Citaat:
ja dat ligt eraan hoe het hier bevalt :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Citaat:
ja dat ligt eraan hoe het hier bevalt :d

favo neerlandse voetbal clup?

Welkom!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:29 

Heb ik niet. Alleen heb ik wel een afkeer tegen PSV. Waarom weet ik niet. Ik ben graag tegendraads denk ik en met al die boeren hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:32 

Toen ik de titel las dacht ik dat er iemand wegging! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

Dat dacht ik ook :lol:

Voordat ik je welkom heet, verander ff snel die vieze ava van je :sick:

Nee hoor hoeft niet :P Welkom!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:33 

El Mare jongen, wat heb je tegen inter? Trauma's aan over gehad? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het gewoon een club zonder uitstraling, het zijn een stel houthakkers, met als uitschieter Materazzi, al speelt die niet meer. Doe mij maar AC Milan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:45 

Man je slaat volledig de plank mis! :p Inter heeft zoveel uitstraling met mannen als Zanetti, Cambiasso, Samuel en Stankovic. Dat zijn toch helden. Dat ze niet zo in de belangstelling willen staan als Headhunterz is iets anders. Dat prijst ze ook. Die gasten hebben echt wel karakter en uitstraling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 23:18 

Industrial :love:

Dan kan er wel een welkom vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 02:10 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Man je slaat volledig de plank mis! :p Inter heeft zoveel uitstraling met mannen als Zanetti, Cambiasso, Samuel en Stankovic. Dat zijn toch helden. Dat ze niet zo in de belangstelling willen staan als Headhunterz is iets anders. Dat prijst ze ook. Die gasten hebben echt wel karakter en uitstraling.

Hier ook een inter thuis shirtje liggen! Wat een mooie shirts hebben ze toch altijd,

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:32 

Hardtraxx Elite

Welkom! :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!