Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:00 

Ik ben Nerazzurro93 en ik houd van raw hardstyle, early hardstyle, hardcore en industrial en ik ben 18 jaar. Ik ben nieuw in deze muziek (luister pas een jaar) en heb vorige maand voor het eerst een feest bezocht : Loudness. Ik ben een Italiaanse Brabander dus kan het niet anders dat ik deze muziek luister, ook al leeft het hier niet echt (zal wel aan de mensen liggen met wie ik omga). Ik heb hier al een tijdje een account, maar nu ik vaker reageer leek het me handig om me even voor te stellen. Wil je nog wat vragen, doe dat dan maar. Oh ja mijn naam, die staat voor de kleuren van mijn favoriete voetbalclub Internazionale. Het is een naam om iemand die de club supportert of er deel van uitmaakt mee aan te duiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Favoriete DJ's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:29 

Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:50 

sjobie schreef:
Welkom! :)
Favoriete DJ's?
Het is echt heel moeilijk om precies mijn favorieten te kiezen, want ik heb een brede smaak, maar de belangrijkste zal ik neerzetten: Zatox, Tatanka, Wild Motherfuckers, Technoboy, Zany, Donkey Rollers, (oude) Headhunterz, Thera, CO2, (oude) Noisecontrollers, Adaro en (oude) Ran-d, Crypsis, B-Front, Digital Punk, Radical Redemption, Solutio & the I's, (oude) the Pitcher. Verder nog veel meer.

Hardcore volg ik minder, maar luister het steeds vaker.
Art of Fighters, Mad Dog, Negative A, Counterfeit, Neophyte, Amnesys, Anime, Tha Playa, Angerfist, Noize Suppressor, Tommyknocker, The Stunned guys, Alien T, Meccano Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:57 

Project 141 schreef:
Welkom mede-Brabander :beer: Ben je in Italie geboren of italiaanse ouders?
Mooi dat je binnen een jaar al redelijke wat stromingen uitcheckt ;)

Nerazzurro93 schreef: