Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 01:21 

Dat van dat shirt was sarcastisch? Of heb jij dat shirt thuis? Meesten vinden dat shirt lelijk, ik vind hem best mooi.

Bedankt trouwens iedereen voor het welkom heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle en Hardcore?
Luister je ook Hardtrance?
Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)?
Ook nog Early Hardstyle?

And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:34 

patrickjeb schreef:

Luister je ook nog andere stijlen dan Hardstyle en Hardcore?
Luister je ook Hardtrance?
Welke stijlen binnen de Hardstyle spreken je aan (Het meer Euphorische/Rauwere werk)?
Ook nog Early Hardstyle?

And last but not least, THE Question: Wat vind je van Theracords? :P

Ik luister raw hardstyle, early hardstyle (ook recent werk wat er op lijkt),hardcore en industrial. Ik luister pas een jaar dus om me heel goed te verdiepen in de stijlen is nog niet gelukt, maar de interesse is er. Wat ik van hardtrance hoor, vaak op de radio op internet, is ook wel relaxt om te horen en beter dan pitchkicks. Misschien ga ik dat ook wel vaker luisteren. Over Theracords kan ik maar een ding zeggen: het is het label dat constant een hoog niveau haalt en daarmee ver boven iedereen uitstijgtt. Geen enkele plaat is saai of ongeïnspireerd. Ze kunnen ook nog breed produceren. Ze gaan van euforisch tot tracks zonder melodie. Altijd is de basis geweldig en de kick blijft altijd hard, dat vind ik echt geweldig en daarom houd ik van dit label. Ik ben ook een groot fan van CO2, echt jammer dat ze niets meer uitbrengen bij Theracords. Wat zij voor tracks maken dat was gewoon ziek. Die kick in Paralyzed bijvoorbeeld. Dat is ongelofelijk. Degos&re-done vangen het goed op maar zijn net iets minder dan CO2 vind ik. Ze hebben nog tijd om ze te evenaren. Theracords is echt een fantastisch label. En ik vind het ook geweldig om te zien hoe ze losgaan op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 13:56 

co2 is DOOD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 14:49 

Weet ik daarom vind ik het jammer dat ze niet meer produceren bij Theracords. Ik heb het niet duidelijk verwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat van dat shirt was sarcastisch? Of heb jij dat shirt thuis? Meesten vinden dat shirt lelijk, ik vind hem best mooi.

Bedankt trouwens iedereen voor het welkom heten.

Nee heb zelf een thuisshirtje liggen, maar ik bedoel dat ik dat shirt onwijs vet vind :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:23 

Hardtraxx Elite

Welkom.
Enjoy your stay.

Tipje, Als je zo een lange tekts schrijft gebruik enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!