Benieuwd wanneer zijn ep met nieuwe tracks uitkomen.
Preview komt binnenkort
Geweldige track idd en ik ben het er denk ik ook mee eens dat deze track nòg beter is dan de platen van het album en Aftershock.wrote:Wat een heerlijk stukje muziek zeg. Ik vind deze nog beter dan Aftershock en misschien wel beter dan alle platen van het album!
Hoe de melo zich varieert vind ik echt heerlijkheid!
Sluit me hier compleet bij aanwrote:Geweldige track idd en ik ben het er denk ik ook mee eens dat deze track nòg beter is dan de platen van het album en Aftershock.wrote:Wat een heerlijk stukje muziek zeg. Ik vind deze nog beter dan Aftershock en misschien wel beter dan alle platen van het album!
wrote:Ik vind dit zo fijn. Heel benieuwd naar de rest van nieuwe platen die hij klaar heeft liggen!
En ik ookwrote:Sluit me hier compleet bij aanwrote:Geweldige track idd en ik ben het er denk ik ook mee eens dat deze track nòg beter is dan de platen van het album en Aftershock.wrote:Wat een heerlijk stukje muziek zeg. Ik vind deze nog beter dan Aftershock en misschien wel beter dan alle platen van het album!
Ik ook als dat mag van jullie. Overigens nog wel na The Temple denk ik.wrote:En ik ookwrote:Sluit me hier compleet bij aanwrote: Geweldige track idd en ik ben het er denk ik ook mee eens dat deze track nòg beter is dan de platen van het album en Aftershock.
Opschieten. En gauw.wrote:Optie!
EDIT: oh jantje, snel weer terug naar de feest sectie