Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Phuture Noize - Strike You Down
HS Unreleased Single

Phuture Noize - Strike You Down

Listen onhardtraxx.com
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
poah kippenvel
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Gvd wat goed :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Vind hem niet heel geweldig eigenlijk. De stijl is wel vet hoor, maar deze pakt mij gewoon minder dan z'n album platen
Hardtraxxer
68 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Deze man moet ik echt een keer live zien.
Gelukkig heb ik zo maar een idee dat hij in de toekomst op mooie podiums komt te staan...
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit is echt mijn lievelingsnummer! Wat een held is Phuture Noize toch.. :love:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Heerlijke plaat! Vind m denk ik beter dan The Aftershock.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Krieger wrote:Deze man moet ik echt een keer live zien.
Gelukkig heb ik zo maar een idee dat hij in de toekomst op mooie podiums komt te staan...
Hoe kan je m nog niet gezien hebben? xd
Deze man wordt echt vaak geboekt.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Heerlijke sfeervolle plaat :loving:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Dit is toch niet normaal meer, zoveel goede platen achter elkaar :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Franky wrote:Dit is toch niet normaal meer, zoveel goede platen achter elkaar :worship: :worship:
Precies dit. Echt ongelofelijk! :love:
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Al erg lange fan van hem/hun toen ze hun 1e album samen deden was ik al fan maar nu hij solo is lijkt PN nog beter... Ik hoop zo dat hij naar Qlimax komt..

Weer een geweldig nummer! :bomb: :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Dit nummer gaat hoog eindigen in de, voor mij, beste tracks ooit gemaakt. Alles klopt aan dit nummer. Wat een gevoel ligt hier in! :loving:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Chroman wrote:Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen
De nadruk ligt bij dit nummer toch totaal niet op de kicks. Hoezo gebruik je dit dan als argument waarom je de andere platen beter vindt :P

Hardstyle is meer dan alleen kicks
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:
Chroman wrote:Tijdens Q-Base viel toch wel op dat de kicks van deze minder goed zijn dan de rest van zijn nummers, ik heb dus liever The Aftershock/Pursuit of Thunder platen
De nadruk ligt bij dit nummer toch totaal niet op de kicks. Hoezo gebruik je dit dan als argument waarom je de andere platen beter vindt :P

Hardstyle is meer dan alleen kicks
Klopt maar een goede kick zorgt wel voor de juiste balans. Als een kick niet goed klinkt kan dit een hoop verpesten aan een plaat die voor de rest wel goed in elkaar zit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik stoor me zelden aan kicks. Ben niet zo kritisch op dat vlak en al helemaal niet bij melodieuze platen :). Vind het vaak wel mooi meegenomen als een kick echt goed is onder een melodieuze plaat en dat vermeld ik dan ook altijd. Maar bij melodieuze platen de kicks vergelijken, nee. Ik vind de melodie en het gevoel vele malen belangrijker

Al snap ik wel wat je bedoelt!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Live viel dit gewoon op. Daarnaast pakt de melodie van The Temple of Chaos & Order mij veel meer.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik vind inderdaad Fire, The Temple en Chaos & Order een betere melodie hebben dan dit nummer. Maar dat ook deze weer geweldig goed is staat buiten kijf. :clap:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Pas op met uw meningen hoor!!!!! hardstyle bestaat niet alleen uit kicks...1!!!1
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik zie altijd best veel mensen afgeven op de kicks van een melodieuze plaat. Ik denk daar anders over. Mag dat niet, Indy? :P

Maar dat ben ik. Ik snap ook wel goed dat mensen kicks gewoon belangrijk vinden
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ik vind het ook wel belangrijk dat de kicks goed zijn, maar wanneer er een melodieuze track gemaakt word dan vind ik de kicks ineens een stuk minder belangrijk. :whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vind dat er dan wel echt een epische melodie moet in zitten zoals Wasted Penguinz, Andy Svge e.d. maken.
Wasted Penguinz is dan wel het schoolvoorbeeld van matige kicks maar geniale melodieën.

Maar Phuture Noize heeft geen epische melodieën imo. Vet zijn ze wel, maar nog niet vet genoeg om sommige kicks te vergeten. Hij had zijn beste kicks net voor The Pursuit Of Thunder imo.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Wasted Penguinz is wel een heeel andere stijl ook. Bij ANDY SVGE kan ik er wel in komen ja!
Noem eens iets van WP met een epische melodie in jouw ogen. Ken lang niet alles namelijk

Ik vind dat PN wel degelijk epische melodieën heeft maar dat is weer smaak denk ik
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Inner Peace, Melancholia, Raindropz, Falling, International Departure en nog wel een hoop. Vooral uit hun begintijd.

Broken Balance - Top 25: Wasted Penguinz

Heb er wel een top 25 van gemaakt destijds, daar kun je het wellicht in na luisteren.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Melancholia en Raindropz ken ik wel goed jaa. Maar dit is totaal niet te vergelijken met Phuture Noize. Ze zijn allebei episch op hun eigen manier. Op pagina 3 bovenaan in dit toppa heb ik mooi uitgelegd waarom die van PN net zo episch kunnen zijn. Wellicht vind je t een tikkeltje overdreven :P