Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 59 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Phuture Noize - The Aftershock EP (DWX-460)

Label: Dirty Workz
WEB release: 07/11/2017

Tracks:
01. Phuture Noize - The Aftershock
02. Phuture Noize - Strike You Down
03. Phuture Noize - Chaos & Order (MYST Remix)
04. Phuture Noize - Breathin’ (Promo Remix)
05. Phuture Noize - Save Me (B-Front Remix)
06. Phuture Noize - Human Machinery (Aftershock Remix)

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Komt Save Me (B-Front RMX) hier ook op? En die Human Machinery remix?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
It's coming! The Aftershock EP by Phuture Noize! 6 massive tracks and remixes including this one! MYST's remix of "Chaos & Order". #TheAftershock
Ik zet de Human Machinery wel in de OP, maar zou dus nog een andere plaat kunnen zijn zoals die Delete Remix?
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 31 minutes ago
Magnetron wrote:
It's coming! The Aftershock EP by Phuture Noize! 6 massive tracks and remixes including this one! MYST's remix of "Chaos & Order". #TheAftershock
Ik zet de Human Machinery wel in de OP, maar zou dus nog een andere plaat kunnen zijn zoals die Delete Remix?
Denk het niet, die mocht gratis weg van PN, maar Delete reageerde er niet op.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Dit is er weer eentje hoor :D
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 12 minutes ago
MYST remix :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Dit werd ook wel eens tijd zeg, maar eindelijk! Heel benieuwd naar save me remix
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Vanavond preview B-Front remix. Wat klinkt dit stukje al vet zeg! Al heb ik wel t idee dat het weer een voorspelbare track gaat worden

Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ach heel verrassend was MYST zijn plaat ook niet toch?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RoyAPO wrote:Vanavond preview B-Front remix. Wat klinkt dit stukje al vet zeg! Al heb ik wel t idee dat het weer een voorspelbare track gaat worden

Klinkt al heel vet idd :D
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
De remix van MYST is ook echt genieten.. :drool:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Wat een geweldige E.P van wat ik gehoord heb, erg benieuwd naar de overige platen :woot:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Na zijn album zijn The Aftershock en Strike You Down ook gewoon weer heerlijke platen :loving:
Normaal erg fan van MYST maar ik voel deze remix toch niet. Steekt allemaal erg fijn in elkaar maar ik mis het gevoel dat het origineel mij wel gaf. Nu was dit voor mij ook de beste plaat van het album.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
ThaBomba. wrote:Na zijn album zijn The Aftershock en Strike You Down ook gewoon weer heerlijke platen :loving:
Normaal erg fan van MYST maar ik voel deze remix toch niet. Steekt allemaal erg fijn in elkaar maar ik mis het gevoel dat het origineel mij wel gaf. Nu was dit voor mij ook de beste plaat van het album.
Voor mij geeft die ook niet helemaal het gevoel wat de originele plaat wel geeft, maar toch vind ik het een erg fijne plaat als je hem 'clean' luistert.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik vind uiteindelijk het origineel ook nog beter. De break en opbouw in de remix mist gewoon wat gevoel en spanning wat het origineel wel had. Desalniettemin heeft MYST er wel gewoon een vette eigen draai aangegeven!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Yes! Eindelijk Strike You Down :loving: Vind die misschien nog wel vetter dan elk van zijn album platen, of in ieder geval op gelijke hoogte met The Temple en Chaos & Order.

C&O Remix klinkt wel aardig maar haalt wel een beetje dat epische uit het origineel weg, tweede climax heeft wel een leuke twist.

The Aftershock is vet, maar de kicks vallen me tegen.

Ben erg benieuwd naar de rest :)

Edit: Save Me Remix net online, maar die vind ik niet zo bijzonder. Beetje standaard B-Front melodie die me wel een beetje gaat vervelen en ook hier vallen de kicks me wat tegen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Misschien te hoge verwachtingen van save me remix, maar inderdaad niet heel bijzonder.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 39 minutes ago
Van de Save Me Remix vind ik de 2e climax nog wel erg vet. De rest eromheen is wel prima, maar niet bijzonder inderdaad, ben beter gewend van B-Front. The Aftershock is top en Strike You Down is voor mij na The Temple beste PN plaat van dit jaar. Chaos & Order remix zit iets onder het origineel maar alsnog erg vet!

Al met al tot nu toe toch wel weer een erg sterke EP hoor. Benieuwd naar de andere 2 platen. :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Deze gaat legaal aangeschaft worden. :yay: :clap:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ben best wel een redelijke fan van B-Front maar ik vind deze track niet heel bijzonder.
Last edited by TheUnnamed on 01 Nov 2017 17:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik vind die B-Front remix wel echt goed hoor! Ik vind de kicks alleen wel wat aan de slappe kant.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Pooh die tweede climax van Save Me remix! :drool: Niet B-Front's sterkste plaat van dit jaar, maar toch weer erg fijn. Kickrolls ook heel dik! :worship:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
:love:

FB kwaliteit is zoals altijd wel weer om te janken, maar kan al horen dat dit weer grandioos is
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Origineel is veel beter imo.

Het is een leuke plaat de remix, dat wel, maar ik heb het idee dat dit meer een rehash is van zijn remix van Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix) is dan een remix van Save Me, ik hoor vrij weinig van het origineel terug. Dit klinkt net zoals Infinite en Dark Moon gewoon te veel als een kopie.