EDIT: ik blijf dat filmpje maar opzetten. Die twist in de melodie in de 2e climax, geweldig. Denk dat ik deze nog vetter vind dan The Aftershock..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Holy shit 
EDIT: ik blijf dat filmpje maar opzetten. Die twist in de melodie in de 2e climax, geweldig. Denk dat ik deze nog vetter vind dan The Aftershock..
Last edited by wootum on , edited 2 times in total.
Tering
Dit klinkt echt heel erg goed
Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan 
veel dagjesvolk... of iedereen was stomverbaasd en in shock door hoe goed dit iswrote:Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan
Heel dik dit :O wordt denk ik wel mijn nr 2 beste producers (1 natuurlijk Noisecontrollers)
-
R
kan de hele endshow niet Phuture Noize zijn op Defqon. Damn 
Vind deze ook persoonlijk vetter dan The Aftershock. Hopen dat de kicks ook iets beter zijn dan daarin.
Denk dat ik deze ook beter vind dan The Aftershock. Echt heerlijk!
Ook deze is weer super. Prachtige combinatie van energie, emotie en hardheid.
Dit is Hardstyle.
Dit is Hardstyle.
Volgens mij was t op Intents ook gruwelijk warm die dag en dit is al later op de dag, als iedereen of moe is of al aan de pillen zit. Zijn allen niet bevorderlijk voor de sfeer.wrote:veel dagjesvolk... of iedereen was stomverbaasd en in shock door hoe goed dit iswrote:Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan
Volgens mij is de sfeer op intents main altijd kut (op de zaterdag dan). Was vorig jaar namelijk ook al zo. Hitte speelt ook een rol natuurlijk.
Helemaal verliefd. Hoop dat deze opgepakt wordt door grote artiesten, verdient deze plaat wel.
Helaas is dit toch bij de meeste mainstages op grote festivals wel, maar volgens mij is het bij Intents in verhouding nog erger. En PN is (hoe lullig ook) niet echt een artiest voor de grote menigte. Ik ga hem zelf op Dreamfields op de mainstage zien, het zal me benieuwen of ze het daar kunnen waarderen.wrote:Is het normaal dat het zo druk is dat je amper mensen ziet losgaan
OT: Wat een track weer, die tweede climax
En het was aan het eind van een bizar hete dag, dat vreet ook energie, mensen zijn gewoon gesloopt.
View on SoundCloud
Phuture Noize maakt gewoon echt de ultieme Feel Good hardstyle. Melodieën die in 1 klap een lach op je gezicht kunnen bezorgen. Dit is mijn TOTY tot nu toe
Phuture Noize maakt gewoon echt de ultieme Feel Good hardstyle. Melodieën die in 1 klap een lach op je gezicht kunnen bezorgen. Dit is mijn TOTY tot nu toe
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Deze, en Aftershock ook weer 
Wat een ongelofelijk dikke plaat zeg, wat een sfeer... Till now; producer van het jaar IMO
Dit is ook precies de hardstyle zoals ik het wil hebben. Geweldige sfeer, heerlijke melodie en een bak aan energie door heel het nummer. Deze staat bij mij tot nu toe ook bovenaan voor TOTYwrote: Phuture Noize maakt gewoon echt de ultieme Feel Good hardstyle. Melodieën die in 1 klap een lach op je gezicht kunnen bezorgen. Dit is mijn TOTY tot nu toe
Ik begrijp de hype niet echt om phuture noize. Ik doe mn best om al die tracks goed te vinden maar ik mis iets of zo. Ik vind dit zeker een van de betere van zijn tracks van het afgelopen jaar maar nog steeds doet het me vrij weinig, en dat terwijl mensen dit hun TOTY tot nu to noemen.
Ik vind van PN zijn melodieen allemaal net niet, dat geldt ook voor zijn kicks en het is allemaal wel sfeervol maar op de verkeerde manier ofzo. PN is zeker wel een van de creatievere artiesten op het moment maar het spreekt mij blijkbaar niet zo aan. Het enige nummer wat me echt wat doet is the paradox maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door B-Front.
Ik vind van PN zijn melodieen allemaal net niet, dat geldt ook voor zijn kicks en het is allemaal wel sfeervol maar op de verkeerde manier ofzo. PN is zeker wel een van de creatievere artiesten op het moment maar het spreekt mij blijkbaar niet zo aan. Het enige nummer wat me echt wat doet is the paradox maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door B-Front.
Dan voel je hem blijkbaar gewoon niet. Niks mis mee natuurlijk. Dit heb ik weer met MYST. Het is goed maar het doet me vrijwel niks.
Phuture Noize zijn melodieën bevatten zoveel gevoel. Vaak dikken de vocals dit gevoel ook weer aan. Daarnaast heeft hij echt een hele eigen stijl. Voor mij is hij daarom gewoon de nieuwe B-Front op een andere manier. Iemand die weer een hele nieuwe (en goede) stijl in de hardstyle verwerkt.
Vind The Worlds Beyond wel nog steeds zijn beste werk aangezien hij zijn synths gewoon letterlijk een gevoel van treurnis en drama meegeeft wat natuurlijk past bij het verhaal in die plaat. Deze kwaliteit hebben naar mijn mening erg weinig producers en zie je vaak alleen bij de echte muzikanten
Phuture Noize zijn melodieën bevatten zoveel gevoel. Vaak dikken de vocals dit gevoel ook weer aan. Daarnaast heeft hij echt een hele eigen stijl. Voor mij is hij daarom gewoon de nieuwe B-Front op een andere manier. Iemand die weer een hele nieuwe (en goede) stijl in de hardstyle verwerkt.
Vind The Worlds Beyond wel nog steeds zijn beste werk aangezien hij zijn synths gewoon letterlijk een gevoel van treurnis en drama meegeeft wat natuurlijk past bij het verhaal in die plaat. Deze kwaliteit hebben naar mijn mening erg weinig producers en zie je vaak alleen bij de echte muzikanten