Active topics in Producer's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
net de trail gedownload, snap t nog niet echt ook eigenlijk nog niet uitgebreid naar gekeken.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
TakkU wrote:Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)
+1
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
TakkU wrote:Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)
Wat vind je niet gebruiksvriendelijk aan studio one dan? Ik heb met overstappen naar andere programma's nog nooit moeite gehad. Na een dag kan ik er prima mee werken.

Overigens staan er veel tutorials op de site van presonus http://studioone.presonus.com/tutorials/
F
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2015
Ik heb 'm ook binnen, zat al langer te twijfelen, maar toch maar gedaan, en ik moet zeggen dat het erg fijn werkt!
R
Hardtraxxer
62 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Nou lekker! studio one crash bij VSTs erin gooien, nu wil hij niet meer opstarten! Gaat lekker:P
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Eens geprobeerd, ziet er netjes uit. Maar ik krijg er echt geen vst's in, enkel de fabfilters vind ie en wat izotopes... Ookal heb ik die mappen bijgevoegd... Weet iemand hier iets voor?
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
ScavengerDJ wrote:Eens geprobeerd, ziet er netjes uit. Maar ik krijg er echt geen vst's in, enkel de fabfilters vind ie en wat izotopes... Ookal heb ik die mappen bijgevoegd... Weet iemand hier iets voor?
Pak je wel het juist tabblad in je browser? Druk in je project eens op F6 daar heb je de vst's F7 zijn de effecten. Het is vreemd dat het niet lukt, ik heb hier nooit een probleem mee gehad.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Na ff wat gegoogeld te hebben kwam ik erachter dat als je de 64 bits versie installeerd, hij alleen de 64 bits plugins ziet.
Dus heb de 32 bits geinstalleerd en dan ziet hij alles gewoon :)

Maar bij een aantal geeft hij toch fouten aan, dus hou het lekker bij FL :)
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Wat joeyvg zegt dus, programma zou hier toch op moeten voorzien zijn...
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Via jbridge kun je 32bits plugins gebruiken bij de 64 bits versie.

Ik heb nog nooit een probleem gehad dat hij een vst niet zag of er een niet werkte.