Die van Traxtorm Records ziet er best netjes uit 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 118 posts member since 2009
- last seen Apr 2016
Alphaverb zit echt op zo'n zoldertje. Echt prachtig. 
Die van Isaac is ook best vet! Jammer dat er niet heel veel nummers uit die studio komen, Music is Why is echt een toppertje!
zitten een paar dikke tussen!
Al1 A-Lusion en Frontliner doen ut niet
Al1 A-Lusion en Frontliner doen ut niet
yeah in de williams syndrome studio staan dezelfde speakers als ik die heb
Zouden ze daar ook de nc tracks maken?
Ik dacht dat ze beide een eigen studio hadden daar boven bij freaky...
Ben wel benieuwd naar die van Frontliner en A-Lusion haha
A-Lusion staat ook in wistjedatwrote:Ben wel benieuwd naar die van Frontliner en A-Lusion haha
Die Genelec speakertjes zijn wel de shitwrote:yeah in de williams syndrome studio staan dezelfde speakers als ik die hebZouden ze daar ook de nc tracks maken?
Jezus, die studio van Frontliner... en wat een tracks eruit komen.... 
die van headhunterz is niet de studio van headhunterz of wildstylez,
dat is namelijk de studio waar ze hun nummers masteren, ben ff de naam van de studio kwijt.
dat is namelijk de studio waar ze hun nummers masteren, ben ff de naam van de studio kwijt.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Vette studio's :O Als ik er nog heb zal ik ze wel hier zetten 
wrote:Volgens mij wel ja.wrote:yeah in de williams syndrome studio staan dezelfde speakers als ik die hebZouden ze daar ook de nc tracks maken?

op global hardstyle had iemand hun apparatuur langs elkaar gelegd ongeveer, en van de nc producers apart staat er in elke studio van ongeveer 15000 tot 20000 euro aan synths ,speakers, pc etc.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha die van alphaverb, ff boven op het zoldertje. Eerst had ik ook een foto van de studio van B-front in eindhoven
ik ben hem kwijt,
Veldhoven bedoel je denk ikwrote:haha die van alphaverb, ff boven op het zoldertje. Eerst had ik ook een foto van de studio van B-front in eindhovenik ben hem kwijt,
catscan overdreven veel keyboards xD
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Haha inderdaad, ik vraag me echt af waarom je er zoveel nodig hebt, ik heb nogal studio's gezien van andere producers (niet van Hardstyle) en daar staan er ook soms 5-10.wrote:catscan overdreven veel keyboards xD
zijn analoge synthswrote:Haha inderdaad, ik vraag me echt af waarom je er zoveel nodig hebt, ik heb nogal studio's gezien van andere producers (niet van Hardstyle) en daar staan er ook soms 5-10.wrote:catscan overdreven veel keyboards xD
Secrets is daar gemaakt dus. Echt tof gewoonwrote: Williams Syndrome
![]()
Zijn er geen filmpjes van bekende HS DJ's dat ze daadwerkelijk een nmr aan het maken zijn?
Activator heeft in zijn album preview en in de artwork van zijn album ook zijn studio staan.
en hij heeft zijn studio laten zien bij een qdance interviewwrote:Activator heeft in zijn album preview en in de artwork van zijn album ook zijn studio staan.
Gaat snel hoor met die apparatuur heb zelf thuis al rond de 2000/3000 euro en tis nou niet echt bepaald een grote studio, maar ja ik kan dr wel tracks makenwrote:op global hardstyle had iemand hun apparatuur langs elkaar gelegd ongeveer, en van de nc producers apart staat er in elke studio van ongeveer 15000 tot 20000 euro aan synths ,speakers, pc etc.
Btw iemand nog behoefte aan pics van een studio van dj predator, goede kennis van ons en kan denk ik wel aan wat foto's komen
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja doe maar hoor, hoe meer foto's hoe beterwrote:
Btw iemand nog behoefte aan pics van een studio van dj predator, goede kennis van ons en kan denk ik wel aan wat foto's komen
Edit:
http://twitpic.com/f3qg2
Foto van het scherm van DBSTF