Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxxer

binnenkort deze aanschaffen ^^

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/krk-rp-8-g2-actieve-studio-monitor-set-+-gratis-mopads/product-details.html#!prettyPhoto
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 18:18 
 
Hardtraxxer

Waarom ga je voor de 8? 6 is toch voldoende,, spaar dan meteen door voor de vxt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxxer

yri schreef:
Waarom ga je voor de 8? 6 is toch voldoende,, spaar dan meteen door voor de vtx


hmm ja indeed, misschien de 6 halen. de VXT is dan ineens wel weer veel duurder.. en ik moet nog heel wat andere dingetjes aan gaan schaffen. 6 is wel net zo goed? alleen iets minder hard hoorde ik, maar lijkt mij dat 6 ook al goed hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 19:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Axora schreef:
yri schreef:
Waarom ga je voor de 8? 6 is toch voldoende,, spaar dan meteen door voor de vtx


hmm ja indeed, misschien de 6 halen. de VXT is dan ineens wel weer veel duurder.. en ik moet nog heel wat andere dingetjes aan gaan schaffen. 6 is wel net zo goed? alleen iets minder hard hoorde ik, maar lijkt mij dat 6 ook al goed hard gaan.


de 6 heeft alleen een kleinere woofer voor de rest geen verschil met de 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 15:18 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
NDAWN schreef:
Parvuz schreef:
En wat moet ik dus doen? :P


je input zachter zetten. denk ik

Maar als ik geen input heb, en hij geeft dat al aan, dan kan ik het toch niet zachter zetten? :P


Als je geen input heb kan er toch ook niks uitkomen? (output) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:00 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Ik heb een Sony setje, geen idee welke en daar heb ik een Philips versterken bij en een Phoenix Gold xs series subwoofer :lol:

:w00t:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:09 
 
Hardtraxx Elite

ben van plan om krk setje van 290 euro te kopen op bax-shop
doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
ben van plan om krk setje van 290 euro te kopen op bax-shop
doen?


Dat is een topset, vooral die van 290 euro, veel goede recensies over gelezen! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 19:57 
 
Donateur

Ik heb net die KRK RP 5 G2 set gekocht van 290 euro, is volgens mij toch echt niks mis mee hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Ik heb net die KRK RP 5 G2 set gekocht van 290 euro, is volgens mij toch echt niks mis mee hoor ^^


Ging er mij ook meer om dat ik niet weet welk set 290 euro is :P
RP5 is idd niks mis mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Ik heb net die KRK RP 5 G2 set gekocht van 290 euro, is volgens mij toch echt niks mis mee hoor ^^


Prima voor die prijsklasse inderdaad. Heb ze zelf ook en ben er nog steeds zeer tevreden over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik heb Sony ss-h991 setje :lol:. Niet de beste studio monitoren maar ik ben toch nog niet bezig met afmixen etc, maar ik zou het geluid nog wel iets beter willen zonder een nieuwe set te kopen, een externe geluidskaart erbij dus. Want ik doe het nu met een geluidskaart uit een paar jaar oud Asus laptop:P. Welke goedkope externe geluidskaart zouden jullie aanraden? En als ik die zou hebben, zou er dan duidelijk verschil in het geluid zijn?


zou het zo snel niet weten.
ga zelf een geluidskaartje van 40 euro kopen, is voor mij prima.
weet niet wat jij goedkoop vind, maar voor 100 euro kan je iig prima geluidskaarten kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:04 
 
Donateur

Gisteren de KRK RP5 G2 binnen gekregen, ze zijn groter dan ik dacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Gisteren de KRK RP5 G2 binnen gekregen, ze zijn groter dan ik dacht :P


hahah je kunt de afmetingen meestal kijken bij waar je hem koopt he xd maar hoe klinken ze ? want ik zit er namelijk ook nog aan te denken om ze te halen, ik ga eerst een pc kopen dus de rp6 is wat te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Cruelty schreef:
Ik heb Sony ss-h991 setje :lol:. Niet de beste studio monitoren maar ik ben toch nog niet bezig met afmixen etc, maar ik zou het geluid nog wel iets beter willen zonder een nieuwe set te kopen, een externe geluidskaart erbij dus. Want ik doe het nu met een geluidskaart uit een paar jaar oud Asus laptop:P. Welke goedkope externe geluidskaart zouden jullie aanraden? En als ik die zou hebben, zou er dan duidelijk verschil in het geluid zijn?


zou het zo snel niet weten.
ga zelf een geluidskaartje van 40 euro kopen, is voor mij prima.
weet niet wat jij goedkoop vind, maar voor 100 euro kan je iig prima geluidskaarten kopen

Een externe geluidskaart voor 40 euro kan je HEEEEL erg afraden... Waarschijnlijk heb je meer ruis op je speakers straks dan wanneer je een interne gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Draidy schreef:
Cruelty schreef:
Ik heb Sony ss-h991 setje :lol:. Niet de beste studio monitoren maar ik ben toch nog niet bezig met afmixen etc, maar ik zou het geluid nog wel iets beter willen zonder een nieuwe set te kopen, een externe geluidskaart erbij dus. Want ik doe het nu met een geluidskaart uit een paar jaar oud Asus laptop:P. Welke goedkope externe geluidskaart zouden jullie aanraden? En als ik die zou hebben, zou er dan duidelijk verschil in het geluid zijn?


zou het zo snel niet weten.
ga zelf een geluidskaartje van 40 euro kopen, is voor mij prima.
weet niet wat jij goedkoop vind, maar voor 100 euro kan je iig prima geluidskaarten kopen

Een externe geluidskaart voor 40 euro kan je HEEEEL erg afraden... Waarschijnlijk heb je meer ruis op je speakers straks dan wanneer je een interne gebruikt

had er eerst een van 25 euro en beviel me prima.


maar wat kan je me dan wel aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:00 
 
Hardtraxxer

Ik heb toen ik mn midicontroller kocht ook een geluis kaart gekregen geen idee hoe die heet een behringer voor nu 30 euro ofzo, hij werkt niet eens met mn krk rp8 xD alleen maar geruis idd.. dus ik wil zelf binnen kort ook een externe geluidskaart halen, ik hoor veel goede verhalen over M audio fast track pro voor 160 euro nu geloof ik, maar je kunt er wel een tijdje meer verder ook als je een andere studuio monitoren set aanschaft bijv de VXt serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er hier iemand ervaring met de KRK 10s?

de sub als toevoeging op je krk rp-6 of 8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Heeft er hier iemand ervaring met de KRK 10s?

de sub als toevoeging op je krk rp-6 of 8?


Lijkt me sterk, volgens mij is die 10 serie nog maar amper uit.

Sub ben ik zoiezo geen voorstander van, bij producen vind ik dat je al je geluid rechtstreeks in je oor moet gaan, je zit dan op je zogenaamde "Sweetspot"

Citaat:
The sweet spot is a term used by audiophiles and recording engineers to describe the focal point between two speakers

Dus dan moet er niet nog een sub bij staan, die verpest je sweetspot naar mijn mening.
Als je goede monitoren hebt, vanaf ~20Hz, is de sub gewoon overbodig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
maar wat kan je me dan wel aanraden?

Ik heb geen ervaring met de allergoedkoopste geluidskaarten, maar ik kan wel zeggen dat mijn Focusrite Saffire LE een enorm verschil is met mijn HD Audio onboard kaartje van mijn laptop. Hij is alleen niet meer te koop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke, want was zelf van plan om http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html te kopen.
iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:46 
 
Hardtraxxer

Wel maar 16 bit ADC/DAC's en een relatief slechte THD. Dus tja wat wil je er aan hangen :) Ook niks geen dingen als gebalanceerde uit en ingangen.

Je krijgt nu eenmaal waar naar je betaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:03 
 
Hardtraxxer

van onze audiofreaks op stage kreeg ik deze door, moet een erg erg erg goede interface zijn!
http://www.rjshop.nl/Scarlett-2i2-USB-A ... pping_feed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:14 
 
Hardtraxxer

Dat is zo te zien (1 van) de meeste recente van Focusrite, specs zijn iig prima en ook een goed merk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:58 
 
Hardtraxxer

Martijn schreef:
Dat is zo te zien (1 van) de meeste recente van Focusrite, specs zijn iig prima en ook een goed merk :)


Ja ik kende het niet, maar zit er ook aan te denken deze aan te schaffen in combinatie met de Samson GT Pro
http://www.totalsonic.nl/samson/product ... DIOGT.html
of de Resolv A5?
http://www.totalsonic.nl/samson/product ... OLVA5.html

Heeft iemand ervaring met die monitoren? Hoorde dat samson wel een delijk merk is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner