Krk's zijn overrated. Just sayin'
Krk's zijn prima speakers naar mijn mening..The Venator wrote:Krk's zijn overrated. Just sayin'
Krk's zijn prima speakers naar mijn mening..The Venator wrote:Krk's zijn overrated. Just sayin'
Is ook. Je moet sowieso met je speakers en ruimte leren omgaan (mixen).Amazis wrote:Krk's zijn prima speakers naar mijn mening..The Venator wrote:Krk's zijn overrated. Just sayin'
True, maar gwn prima speakers. Beetje teveel lows maargoed zolang je ermee om kan.The Venator wrote:Krk's zijn overrated. Just sayin'
+1 a/b vergelijking is beste optie.Skatzow wrote:Eigenlijk zou die vraag niet zo moeilijk moeten zijn. Het beste is om ze naast elkaar te zetten, te beluisteren en dan het setje pakken wat jij het fijnste vind klinken. Gebruik wel een track die je mix technisch goed kent.
Kun je ze niet naast elkaar zetten word het inderdaad wat lastiger maar zou toch proberen om in ieder geval ze beide te beluisteren en de punten die je opvallen op te schrijven. Die kun je eventueel naast elkaar leggen om alsnog een beslissing te nemen. (Heb zelf geen ervaring met de p22a's)
Zelf gaan luisteren. En niet alleen naar die twee maar naar meerdere in die prijsklasseAvixDJ wrote:Ik ben van plan een upgrade te doen in mijn studio, maar nu zit ik te twijfelen tussen de "Adam A7X" & "Dynaudio BM 5A MKII"... Iemand die mij met deze keuze kan helpen?
Als je het niet gebruikt voor producen zou ik gaan voor de KRK's Deze hebben meer low dus een lekkerder geluid.MrHao wrote:Beste Hardtraxxers,
Iemand ervaring met de Tannoy 802? Ik twijfel namelijk of ik de Tannoy 802 zal halen, of de KRK RP8 G3. De speakers wil ik gebruiken om gewoon naar muziek te luisteren en ik produceer of draai verder niet (misschien later). Wat zouden jullie doen?
en is het verstandig om hierbij een externe USB-geluidskaart te halen of zal de geluidskaart van mijn laptop voldoende zijn?
Kwaliteit is wel iets minder bij zo'n goedkope, maargoed het gaan om de aansluitingen, en hij is altijd iets beter dan je onboard geluidskaart neem ik aan.WhiteNoisez wrote:wow @the venator, en ik maar sparen voor een scarlett geluidskaart. Moet deze maar bestellen binnekort denkik
Komt dat omdat de Saffire al een ouder model is? Voor de Scarlett is er namelijk wel al een windows 8 driver.Lyst wrote:Geluidskaart is zeker ook belangrijk. Ik heb zelf een Focusrite Saffire LE, maar bij Focusrite weigeren ze een fatsoenlijke windows 8 driver te schrijven, waardoor ik iets van eens per maand een bsod heb..
Zo'n klein Behringer kaartje zal zeer waarschijnlijk niet beter zijn dan een interne kaart.. Heb zelf zo'n kaartje gekregen toen ik een keyboard bestelde bij Bax, maar de kwaliteit is echt om te huilen. Ruis tot en met terwijl een enkele minijack naar RCA direct vanuit mijn laptop geen problemen gaf. Het is een handig dingetje als je snel verlegen zit om een paar poorten maar als je h'm redelijk vaak moet gebruiken kan je beter iets meer geld investeren een fatsoenlijke interface kopen!The Venator wrote:Kwaliteit is wel iets minder bij zo'n goedkope, maargoed het gaan om de aansluitingen, en hij is altijd iets beter dan je onboard geluidskaart neem ik aan.WhiteNoisez wrote:wow @the venator, en ik maar sparen voor een scarlett geluidskaart. Moet deze maar bestellen binnekort denkik
Ik heb zelf ook de scarlett 2i2 en ik hoef niks anders, heerlijk ding.