Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe plaats ik een foto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Uploaden naar http://imgur.com en vervolgens hier de link plaatsen tussen de [img][/img] tags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn studiotje!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DAW: Access virus TI Snow, Sony subwoofer, 4 central speakers, Lexicon externe geluidskaart, HP 2310i touchscreen beeldscherm, ION keyboard, apple toetsenbord, apple magic mouse & zelfbouw computer met i5 processor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Netjes hoor :thumbup: zit het niet verveld in die hoek qua akoestiek? lijkt mij niet het optimale om mee te werken zegmaar :P

Ook maar is een foto van mijn studio plaatsen :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Netjes hoor :thumbup: zit het niet verveld in die hoek qua akoestiek? lijkt mij niet het optimale om mee te werken zegmaar :P

Ook maar is een foto van mijn studio plaatsen :D

Afbeelding


DAW: Logic Pro 9 / Logic Pro X, Genelec 8040 BPM, M-audio Keyrig 49, M-Audio Fast Track C400, Macbook Pro, Imac 27 Inch. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
AvixDJ schreef:
Netjes hoor :thumbup: zit het niet verveld in die hoek qua akoestiek? lijkt mij niet het optimale om mee te werken zegmaar :P

Ook maar is een foto van mijn studio plaatsen :D

Afbeelding


DAW: Logic Pro 9 / Logic Pro X, Genelec 8040 BPM, M-audio Keyrig 49, M-Audio Fast Track C400, Macbook Pro, Imac 27 Inch. ^^


Netties!

Qua akoestiek zit ik wel te twijfelen inderdaad, twijfel er over om het te veranderen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Hynix schreef:
Mijn studiotje!

[img]Studio1[/img]
[img]Studio2[/img]
[img]Studio3[/img]

DAW: Access virus TI Snow, Sony subwoofer, 4 central speakers, Lexicon externe geluidskaart, HP 2310i touchscreen beeldscherm, ION keyboard, apple toetsenbord, apple magic mouse & zelfbouw computer met i5 processor!


Je DAW is het programma waarin je werkt. Niet al je hardware ;)

AvixDJ schreef:
Netjes hoor :thumbup: zit het niet verveld in die hoek qua akoestiek? lijkt mij niet het optimale om mee te werken zegmaar :P

Ook maar is een foto van mijn studio plaatsen :D

[img]Studio[/img]


Sicke upgrade! Netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 15:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
D-Verze studio, 2x KRK RP6, Korg PA50 Keyboard en NanoPatch Monitor Controller. Verder vrij weinig speciaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@hynix, ik zou het aanpassen als ik jou was! :P je hebt nu een vals geluid, dit heeft invloed op je mixdown etcc :x

Heb net even voor de grap me oude krk rp5's G2 White Noise naast me nieuwe Genelec 8040 BPM's gezet, en wat een verschil zit daarin zeg :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:31 
 
Hardtraxxer

@avixdj
Kan me voorstellen haha! wat was je kwijt voor de Genelecs ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxxer

Darycka schreef:
Afbeelding
D-Verze studio, 2x KRK RP6, Korg PA50 Keyboard en NanoPatch Monitor Controller. Verder vrij weinig speciaals :)


Dat stopcontact doet t hem voor mij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
@avixdj
Kan me voorstellen haha! wat was je kwijt voor de Genelecs ?


1554,- :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:00 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
Punthoofd schreef:
@avixdj
Kan me voorstellen haha! wat was je kwijt voor de Genelecs ?


1554,- :x


Investering meer dan waard neem ik aan ? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja zeker weten! ik hoorde meteen al fouten in me mixdown en dat bepaalde sounds beter geequalized/compressed moesten worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Ja zeker weten! ik hoorde meteen al fouten in me mixdown en dat bepaalde sounds beter geequalized/compressed moesten worden :P


Nu lijkt me dat sowieso al een heel verschil als je een rp5 setje gewend bent :P Die zijn namelijk niet echt geschikt voor hardstyle. Ook echt een klein frequencie bereik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
AvixDJ schreef:
Ja zeker weten! ik hoorde meteen al fouten in me mixdown en dat bepaalde sounds beter geequalized/compressed moesten worden :P


Nu lijkt me dat sowieso al een heel verschil als je een rp5 setje gewend bent :P Die zijn namelijk niet echt geschikt voor hardstyle. Ook echt een klein frequencie bereik.


Klopt, qua frequentie bereik waren ze inderdaad heel erg beperkt, was ook zeker wel te merken toen ik ze naast elkaar had gezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf gedaan zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk gedaan inderdaad! Ik wil je niet bashen maar let wel op dat je nu voornamelijk alleen het hoog dempt en het mid/laag dus uit verhouding kan zijn. (Dit omdat je in een hoek zit en ik aan neem dat je alleen het zichtbare foam gebruikt)

Maar het gaat uiteindelijk om de track zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's:
Dropbox Gallery

Alweer een jaar geleden toen ik begon met de voorbereiding. Research, behangen, schilderen, panelen maken, bureau/wrapfolie, gordijnen, verstelbare frames. En sinds gisteren dan eindelijk de inrichting en volop genieten :)

Ben later nog van plan een ARC System 2 (Advanced Room Correction) te nemen maar voor nu eerst deze opzet testen/aanhoren.

Laatste stappen zullen zijn, een Cloud Paneel boven en een Diffuser achter me, de hoogte iets aanpassen van achterste panelen, plaatsen kabelgoot, aanbrengen van Led strips aan zijkant panelen op de muur en onder het bureau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ziet er dik uit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heel erg vet :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben toch wel benieuwd aangezien ik steeds KRaK monitors zie, zijn er hier mensen die monitors kopen op basis van live vergelijking? Kan me niet voorstellen dat je die wilt na vergelijking met bijvoorbeeld Yamaha HS8 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 10:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
Ben toch wel benieuwd aangezien ik steeds KRaK monitors zie, zijn er hier mensen die monitors kopen op basis van live vergelijking? Kan me niet voorstellen dat je die wilt na vergelijking met bijvoorbeeld Yamaha HS8 ofzo.


Ik heb op aanraden van Envine de KRK Rp6 G2 genomen, kwalitatief top speakers, de prijs is er ook naar maar echt top geluid!
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner