Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb jij toevallig nog andere foto's? Ziet er wel erg luxe uit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

Hier moet ik het mee doen :p

-Standaard 5.1 Logitech setje (Z506)
-Philips Headset (SHB9000)
-i7 laptopje van Toshiba + TV
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Heb jij toevallig nog andere foto's? Ziet er wel erg luxe uit :drool:


Nee heb zelf geen foto's. De studio van fedde staat ook wel foto van online. Is ook erg mooi. Die kun je wel vinden via Google.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:14 
 
Hardtraxxer

Flame schreef:
Hier moet ik het mee doen :p

-Standaard 5.1 Logitech setje (Z506)
-Philips Headset (SHB9000)
-i7 laptopje van Toshiba + TV
Afbeelding

ik heb ook niet veel beter dan dat hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het topic heet ook show je studio, niet je rukbunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:37 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Het topic heet ook show je studio, niet je rukbunker.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Het topic heet ook show je studio, niet je rukbunker.

:aww: :lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

was daar nou grappig aan. Kinderen. tss
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Het topic heet ook show je studio, niet je rukbunker.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:26 
 

Teupie, deze studio is nog niet af he?
Is slechts een 'maquete', een ontwerpje... Staat zelf op zijn facebook dat ze nog gebouwd moet worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, ik had beter beeld foto's beloofd..
Wat heb ik gedaan.. op de 2e foto zien jullie mijn 'hok'. draaitafeltje met daarnaast mijn studio.
Ik moet de boel nog schilderen, maar dat komt in 2026 wel een keer ;) .
ik heb mijn studio galm vrij gemaakt. Dit omdat mijn totale hok gewoon te groot was.. te veel echo's n'shit.. erg vervelend. Nu is de boel praktisch galm vrij.

ik moet nog standaards kopen voor me speakers, en een arm voor me mic, en dan heb ik het wel..
Hoewel xbox games als standaard ook best goed werken.. :cool:

Ik ben er in ieder geval kei blij mee!!!

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Let wel op want het klinkt galm vrij in de "hogere" tonen maar dat je midden tonen nog wel opstapelen en dit hoor je meestal minder.

Voor de rest een leuke ruimte als alles is afgewerkt in 2026 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Net studiootje heur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:51 
 
Hardtraxxer

Vandaag 3d tekening van onze studio klaar, as week beginnen met de bouw!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Net studiootje heur!


Wij danken u! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:09 
 
Hardtraxxer

de muur van je studiohokje kan idd wel wat verf gebruiken, maar voor de rest mooie studio :thumbup:
ik moet t nog doen met me laptop, setje pioneers, sennheiser headset en een draaitafeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Set-Up:
M-Audio Keyrig 49 Midi Keyboard
Lexicon Alpha USB Audio Interface
Samson C01U USB Studio Condenser Microphone
Behringer BCD3000 Traktor Controller
2x KRK Rokit Powered 6 G2 Active Monitors
2x Omnitronic MO-1 Monitor Stands
Sony MDR V-500 Headphones
2x Pioneer CDJ 350
1x Pioneer DJM 350
1x LTD Flightcase
1x Pioneer HDJ 500
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er netjes uit :)

@v2madness, ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is :) tekening ziet er wel al goed uit :)

Ookmaar even een picca van mijn studio posten :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:20 
 
Hardtraxx Elite

nice! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

M-audio keystation 49?

en zijn dat rp5? denk het wel?

Ziet er wel dik uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks :)
Is een M-audio keyrig 49,
En ja zijn rp5 white noise boxen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Thanks :)
Is een M-audio keyrig 49,
En ja zijn rp5 white noise boxen:)


Mooi spul lekker strak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier mijn foto's van hoe mijn studio eruit ziet ^^

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
Ziet er netjes uit :)

@v2madness, ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is :) tekening ziet er wel al goed uit :)

Ookmaar even een picca van mijn studio posten :)

Afbeelding

ziet er wel nice uit maar wat zijn dat voor een flesjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heineken bottles :) voor me verjaardag gehad, weet niet waar ze vandaan komen dus haha ;)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner