Wat voor bureau is dat precies? Ben ook op zoek naar zoiets namelijk met andere kleur tafelblad!roalddb wrote:Hier mijn foto's van hoe mijn studio eruit ziet
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S89836332 , maar het beste kan je bij de ikea langsgaan. Bij de afdeling waar de bureaus staan kun je van alles zien en kijken wat je het beste vind.
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Muurtjes gezet, gevuld en geverfd!
Vandaag wcd's instaleren, laminaat leggen en spullen naar binnen!
kan niet wachten om weer te gassen!!
edit:

edit:

Last edited by Amazis on 16 Sep 2013 13:22, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
mooie studio, wat een goede spullen heb jeV2Madness wrote:Muurtjes gezet, gevuld en geverfd!
edit:
tis wel een mooi kamertje hoor
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014
^ Haha ja als je had gelezen had ik gepost dat ik vandaag laminaat en wcd's ga aansluiten! vanavond het hele zootje erin 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is die kamer klein of lijkt dat maar op de foto? Anders zou ik rekening houden met reflecties en daar maatregelen tegen nemen (tapijt tegen de muren etc).
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ja weet ik, succes ermeeV2Madness wrote:^ Haha ja als je had gelezen had ik gepost dat ik vandaag laminaat en wcd's ga aansluiten! vanavond het hele zootje erin
Hij had zijn ideeen en uitwerkingen op de vorige pagina gepost geloof ik. Is over nagedachtPhase 2 wrote:Is die kamer klein of lijkt dat maar op de foto? Anders zou ik rekening houden met reflecties en daar maatregelen tegen nemen (tapijt tegen de muren etc).
hier: Show je studio (page 32)
Haha dat snoertje hangt daar wel verdacht eng.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Oke niet gezien. Dat ziet er goed uit. Ben benieuwd naar het eind resultaat.The Venator wrote:Hij had zijn ideeen en uitwerkingen op de vorige pagina gepost geloof ik. Is over nagedachtPhase 2 wrote:Is die kamer klein of lijkt dat maar op de foto? Anders zou ik rekening houden met reflecties en daar maatregelen tegen nemen (tapijt tegen de muren etc).
hier: Show je studio (page 32)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ben ook eens begonnen met kloten in FL. Mag mijn 'studio' er nu ook staan?

-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
jou studio is hartstikke welkom, ziet er goed uit!
werkt dat wel fijn met 3 schermen?
werkt dat wel fijn met 3 schermen?
Not bad sir, not bad at all... ik denk dat die 3 schermen opstelling wel wat is voor FL ja.. is wel slim gedaan zo.
Leuke opstelling voor een hobby producer.
Of beledig ik je nu? 
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014

Studio eindelijk zga ingericht!
overview:

Ziet er netjes uit, wat zijn de verdere plannen?V2Madness wrote:
Studio eindelijk zga ingericht!
overview:
Dik hoor! maar of die panelen verder naar achteren nou helpen, is zeker om de studio niet 'hol' te laten klinken? in dat geval, goed bezig.
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Klopt, om het 'holle' rondzingen weg te halen, en ook omdat we het pand delen met andere producers is het een soort aanmekaar denken om het voor buiten zo stil mogelijk te maken.The Venator wrote:Dik hoor! maar of die panelen verder naar achteren nou helpen, is zeker om de studio niet 'hol' te laten klinken? in dat geval, goed bezig.
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Muziek maken denk.. hehe binnekort kijken voor een studio mic, en eventueel een mooi syntheseizertje..evasive wrote:
Ziet er netjes uit, wat zijn de verdere plannen?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hahaha, nee hoor. Hobby producer zou juist een enorm compliment zijn, gezien ik FL pas een maandje geleden heb geinstalleerd.Parvuz wrote:Leuke opstelling voor een hobby producer.Of beledig ik je nu?
Die drie schermen zijn overigens niet gekomen voor het produceren. Ik had er eerst één oude samsung naast mn normale monitor, maar ik houd van symmetrie. Toen ben ik eens op Marktplaats gaan zoeken naar een tweede. Kon er eentje voor een tientje ophalen, kabeltje voor een tientje d'r bij en dan heb je opeens een leuke setup voor maar 20 euro extra. Dat het lekker werkt met FL is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk
@V2madness, dat is nog eens een studio! Heel netjes!
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
wat voor bureau is dat?Festuca wrote:
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Een zwarte.
Dat is de Glorious Workbench volgens mij, ik heb em ook maar de kwaliteit/prijs verhouding vind ik echt tegenvallen...Joeyvg wrote:Een zwarte.
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ik zou opzich wel zo'n zelfde soort bureau (met zo'n uitschuifbaar stuk voor muis en toetsenbord) willen, weet je waar ik dan moet zoeken?evasive wrote: Dat is de Glorious Workbench volgens mij, ik heb em ook maar de kwaliteit/prijs verhouding vind ik echt tegenvallen...