Jouw muisExoBassTix wrote: [foto]
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Vroeg me al af wat dat was 
toffee wrote:Jouw muisExoBassTix wrote: [foto]
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind
En wat zijn die dingen recht van die muis?? dat spul in die doosjes..ExoBassTix wrote:toffee wrote:Jouw muisExoBassTix wrote: [foto]
![]()
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind
Geintje natuurlijk
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Diskettes 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah dat ken ik wel ja. Ik geloof dat vrienden van me via die organisatie anti-kraak wonen.V2Madness wrote:Het is via 'Ad Hoc' leegstand beheer. Enige is dat je er binnen een maand uitgezet zou kunnen worden wanneer er plannen voor het pand zijn.chicken wrote:Wat voor kantoorpand kunnen jullie je studio bouwen en hoe zijn jullie eraan gekomen? Ben wel benieuwd!
Maar als je je een beetje verdiept in de gemeente plannen, zijn wij er dus achter gekomen dat dit in ons geval sowieso nog 2 jaar gaat duren!
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Ja precies! Het is zeker aan te raden, en voor een schappelijke prijs!
om preciezer te zijn bezitten wij ongeveer 120M2 aan totaal 5 gescheiden ruimtes voor nog geen €200,- pm
om preciezer te zijn bezitten wij ongeveer 120M2 aan totaal 5 gescheiden ruimtes voor nog geen €200,- pm
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken. 
Je moet er van houden idd.chicken wrote:Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken.
is van deniz koyu, turkse house producer.teupie wrote:
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!Syztrax wrote:weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
alvast bedankt, ik zal kijkenV2Madness wrote:M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!Syztrax wrote:weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
Ik heb Akai mpk mini, ook een goede.
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Wrong topic dude...Syztrax wrote:is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
t gaat toch over me studio?Basss27 wrote:Wrong topic dude...Syztrax wrote:is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ik kon hem zo snel niet vinden, sorryBasss27 wrote:SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dus een studio van fedde. Deniz maakt gebruik van een studio van fedde in Breda. Die hebben in het flamingo pand een paar hele mooie studio's.teupie wrote:is van deniz koyu, turkse house producer.teupie wrote: