Jouw muiswrote: [foto]
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Vroeg me al af wat dat was 
wrote:Jouw muiswrote: [foto]
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind
En wat zijn die dingen recht van die muis?? dat spul in die doosjes..wrote:wrote:Jouw muiswrote: [foto]
![]()
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind
Geintje natuurlijk
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Diskettes 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ah dat ken ik wel ja. Ik geloof dat vrienden van me via die organisatie anti-kraak wonen.wrote:Het is via 'Ad Hoc' leegstand beheer. Enige is dat je er binnen een maand uitgezet zou kunnen worden wanneer er plannen voor het pand zijn.wrote:Wat voor kantoorpand kunnen jullie je studio bouwen en hoe zijn jullie eraan gekomen? Ben wel benieuwd!
Maar als je je een beetje verdiept in de gemeente plannen, zijn wij er dus achter gekomen dat dit in ons geval sowieso nog 2 jaar gaat duren!
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Ja precies! Het is zeker aan te raden, en voor een schappelijke prijs!
om preciezer te zijn bezitten wij ongeveer 120M2 aan totaal 5 gescheiden ruimtes voor nog geen €200,- pm
om preciezer te zijn bezitten wij ongeveer 120M2 aan totaal 5 gescheiden ruimtes voor nog geen €200,- pm
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken. 
Je moet er van houden idd.wrote:Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken.
is van deniz koyu, turkse house producer.wrote:
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!wrote:weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
alvast bedankt, ik zal kijkenwrote:M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!wrote:weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
Ik heb Akai mpk mini, ook een goede.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Wrong topic dude...wrote:is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
t gaat toch over me studio?wrote:Wrong topic dude...wrote:is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
ik kon hem zo snel niet vinden, sorrywrote:SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dus een studio van fedde. Deniz maakt gebruik van een studio van fedde in Breda. Die hebben in het flamingo pand een paar hele mooie studio's.wrote:is van deniz koyu, turkse house producer.wrote: