Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
[foto]



Jouw muis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 16:12 
 
Hardtraxx Addict

Vroeg me al af wat dat was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
ExoBassTix schreef:
[foto]



Jouw muis :thumbsup:

:D
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
toffee schreef:
ExoBassTix schreef:
[foto]



Jouw muis :thumbsup:

:D
Echt, of je vind het de lelijkste muis ooit en kan er niet mee overweg, of je vind m geweldig (aldus mijn vrienden/kennisen/etc). Je bent de tweede die m leuk vind xd


En wat zijn die dingen recht van die muis?? dat spul in die doosjes.. :innocent: :innocent:

Geintje natuurlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Diskettes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

V2Madness schreef:
chicken schreef:
Wat voor kantoorpand kunnen jullie je studio bouwen en hoe zijn jullie eraan gekomen? Ben wel benieuwd!


Het is via 'Ad Hoc' leegstand beheer. Enige is dat je er binnen een maand uitgezet zou kunnen worden wanneer er plannen voor het pand zijn.
Maar als je je een beetje verdiept in de gemeente plannen, zijn wij er dus achter gekomen dat dit in ons geval sowieso nog 2 jaar gaat duren!

Ah dat ken ik wel ja. Ik geloof dat vrienden van me via die organisatie anti-kraak wonen. :) Wel nice dat dat allemaal kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Ja precies! Het is zeker aan te raden, en voor een schappelijke prijs!
om preciezer te zijn bezitten wij ongeveer 120M2 aan totaal 5 gescheiden ruimtes voor nog geen €200,- pm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 21:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Afbeelding
:D



Netjes!! lekker strak!! :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:51 
 
Hardtraxx Elite

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

haha kut teupie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Van wie die ook is, ik vind hem wel mooi maar te steriel. Zou er niet op m'n gemak kunnen werken. :P


Je moet er van houden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Afbeelding


is van deniz koyu, turkse house producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:58 
 
Hardtraxxer

weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:53 
 
Hardtraxxer

Syztrax schreef:
weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?


M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:15 
 
Hardtraxxer

V2Madness schreef:
Syztrax schreef:
weet iemand misschien een fatsoenlijk midi keyboard dat niet te duur is?


M-audio.. tussen de 50 a 100 euroz!

alvast bedankt, ik zal kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Akai mpk mini, ook een goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:18 
 
Hardtraxxer

is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Syztrax schreef:
is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?


Wrong topic dude...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Syztrax schreef:
is M-Audio Keystation 49 ES een beetje een goede? iemand hier enige ervaring mee?


Wrong topic dude...

t gaat toch over me studio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict

SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

Basss27 schreef:
SHOW je studio, dus niet voor vragen mbt hardware/software.

ik kon hem zo snel niet vinden, sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
teupie schreef:
Afbeelding


is van deniz koyu, turkse house producer.


Dus een studio van fedde. Deniz maakt gebruik van een studio van fedde in Breda. Die hebben in het flamingo pand een paar hele mooie studio's.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner