Socializerz schreef:
NyteMyre schreef:
Beste hardstyle kick producers,
kunnen jullie alsjeblieft stoppen met het pitchen van een kick in een track? Het klinkt echt waardeloos
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
AHHAHAHAHA kneus zit er een steekje los ofzo mafketel, leef je onder een steen omdat je moeder je uit huis getrapt heeft toen je aan dr vroeg of ze geen muziek meer wou spelen waar de basgitaar van hoogte verandert?

TROLOLOL
klinkt stom hea, maar ik ben het helemaal met deze mafketel eens hoor

waarom in elke godganse track een breakdownmelo gevolgd door zo'n zeikmelodie met pitchkicks?? af en toe een pitchkick is zeker wel vet hoor, helemaal als de bas erinklapt vanuit een pitchkick vind ik wel oke, maar c'mon hardstyle is toch meer dan handsup momenten gevolgd door pitchkicks? persoonlijk ben ik er een enorme fan van om in een setje van een uur maar 1 track met pitchkicks te draaien

voor de rest het liefst alleen maar screeches en dirty synths en shit waar geen pitchkicks onder komen, behalve als hits...
Natuurlijk is dit een kwestie van smaak, maar ik denk dat mensen die "lyrisch" zijn over pitchkicks niet veel verder komen dan de commerciele hardstyle... Geef mij maar een rauwe bas en een vieze screech en dan is mijn avond helemaal goed xD
Nytemyre for that comment you desereve