noxit15 schreef:
Dragenser schreef:
ben nu bezig met cubase en probeer een raw kickje te maken maar lukt nog niet echt
Iemand wat tips?
Wat jij zegmaar hebt is een EQ met een zeer lichte distort erop. Je moet dat zegmaar nog 10x doen om tot een redelijk resultaat te komen. Kijk bijvoorbeeld tutorials op youtube om je op de goede weg te helpen!
Dit is mijn kick. Afgelopen 2 dagen gemaakt. Ik ben zeer tevereden met mijn nieuwe manier van pitchen. Echt zo een BOING zgmaar.
De crunch (ofzo) in je kick klinkt wel lekker ja, maar probeer hem wat meer kracht te geven zodat hij iets meer beukt:)
ROD schreef:
Kick klinkt al lekker maar heeft nog wat werk nodig om er een echt goede klank in te krijgen. De pitching klinkt niet verkeerd. Hoe heb je dat gedaan? Cool edit pro oid? Die gebruik ik namelijk.
Kick testje alweer...maarja was vooral voor de fun en voor het mooie melodietje...Ik had geen keus, ik moest wel

.
Zit best veel power in de kick

, klank is goed maar dat geploink wat je een beetje hoort ben ik zelf niet zo'n fan van, zal wel smaak zijn.
En weer wat hardcore gemaakt
Ben er zelf wel tevreden mee maar moet nog genoeg aan verandert worden, maar dat komt nog wel