Thund3R schreef:
momentum schreef:
@joeyvg,
vind hem wel nice, zeker hard, maar mag mss iets meer bass in? ik an het nu moeilijk beoordelen, headphones, maar lijkt hij weinig bass te hebben. zometeen nog es luisteren op monitors.
hier nog es kickje van mij:
Klinkt als een sample. Vooral die pitchende punch verraad het..
Srsly gast?
waarom zou ik nu een sample kick laten beoordelen in een kicktopic?
Ten tweede zou je beter eens mijn progressie checken, ik heb hier al heel veel kicktests gepost, en met elke test ga ik aan de slag met de feedback die ik hier krijg. kijk het topic door, en hoor mn progressie.
Punch pitcht idd nog op bepaalde noten. Ik edit nu in cooledit pro nadat ik gelezen had in dit topic dat het beter zou klinken, maar voor mn test had ik niet elke noot uitgesampelt, maar nog maar een stuk of 4, waardoor bij sommige kicks de punch nog 1 toon meepitcht. natuurlijk sample ik bij de laatste versie voor mn track alle noten uit zodat de punch op dezelfde toon blijft.
verder zal ik het maar als een compliment beschouwen dat je denkt dat het een sample is zeker?
ik vind het gewoon heel jammer dat mensen hier zo snel anderen beschuldigen, zeker bij iemand die zoveel kicktesten post als ik, en gwn goed vooruitgaat --'
normale feedback is nog altijd welkom, ben er nog altijd niet 100 procent tevreden over!