Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 21:12 

Hardtraxxer

phreekazoid schreef:

feedback plz :)

Pitchen klinkt niet echt mooi en je punch mist wat kracht

iemand idee hoe ik mijn punch harder kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 22:50 

Hardtraxxer

Punch layeren of zo eq-en dat de punch er meer uit komt. Maar ik zou sowieso nog ff aan de gang gaan met distortions en eq's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 22:54 

Hardtraxxer

Ja inderdaad, ik layer mijn punch altijd om deze reden, EQ'en lukt wel, maar layeren is gewoon makkelijker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:22 

Artiest

http://tinypic.com/player.php?v=35k8k5j&s=5
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:51 

Hardtraxxer

Klinkt goed, denk ik :P. Ben je bang dat mensen je kick gaan rippen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 11:26 

Hardtraxx Addict

Wauw die klinkt in LQ echt lekker krachtig!

Heb zelf even de melo van Take Me There genakt en wat aan het prutsen geweest met een kickje.
Soundcloud verneukt de kwaliteit dus de punch klinkt wat zachter op SC dan hij echt is. Download staat aan zodat je het verschil kan horen (Sample is een 24bit 192kb/s MP3).

Synth is gewoon pure nexus met wat EQ :P Te lui om een te maken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:27 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Wauw die klinkt in LQ echt lekker krachtig!

Heb zelf even de melo van Take Me There genakt en wat aan het prutsen geweest met een kickje.
Soundcloud verneukt de kwaliteit dus de punch klinkt wat zachter op SC dan hij echt is. Download staat aan zodat je het verschil kan horen (Sample is een 24bit 192kb/s MP3).

Synth is gewoon pure nexus met wat EQ :P Te lui om een te maken.

Mooi gedaan, alleen mis ik nog wat power in de kick :), is er iemand dat weet hoe je je kicksound kan veranderen naar wat je hoort in veel hardstyle tracks, die vervormde kick dat ik bedoel is die kick die komt voor de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:32 

Hardtraxxer

@Thund3r, export volgende keer naar WAV. Klinkt stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:21 

Hardtraxx Newbie

Thund3r: Wat Gondrez al zei mist je kick power. Probeer je kick nog wat meer te distorten en eq. Hij klinkt nu namelijk nog erg op de achtergrond. Melodie is wel cool xd .

Gondrez: Bedoel je niet een reverb kick? Of misschien een FX kick die je vaak in toneshifterz tracks hoort?

Heb gister zelf ook een nieuwe kickie gemaakt. Verbaasde me eigenlijk hoe snel ik hem in elkaar had geflanst dit keer :P .

Melodie van Noisecontrollers - Attack again onder gezet. Veel luister plezier and let me know what you think. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 03:49 

Hardtraxxer

@stryker, klinkt zo op het eerste gehoor goed kan alleen niet goed oordelen omdat ik op oortjes luister. Zal morge nog eens luisteren en naar afmix luisteren.

Hier van mij ook een nieuwe kick, volledig gemaakt op oortjes dus het kan zijn dat het echt kut is haha!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:24 

Hardtraxx Elite

state91 schreef:
@stryker, klinkt zo op het eerste gehoor goed kan alleen niet goed oordelen omdat ik op oortjes luister. Zal morge nog eens luisteren en naar afmix luisteren.

Hier van mij ook een nieuwe kick, volledig gemaakt op oortjes dus het kan zijn dat het echt kut is haha!

melo is lekker, kick is meer bas met een klein beetje punch :P

hier mijn nieuwste kick, volumes staan niet zo hoog dus t is allemaal een beetje zacht ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Mag hopen dat je wel hebt gehoord dat je kick zo vals als wat is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:27 

Hardtraxxer

@tijntjuh120 Klinkt wel beetje vals ja.

Mijn eerste;
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:33 

Hardtraxxer

@Casey, was het de bedoeling om een reverzed kick te maken? Klinkt vrij lekker voor een eerste kick. Besteed er nog maar ff wat tijd aan.

ff een stukje van mij. Nog lang niet af maarja :P

-EDIT- Zippyshare faalt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:42 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@Casey, was het de bedoeling om een reverzed kick te maken? Klinkt vrij lekker voor een eerste kick. Besteed er nog maar ff wat tijd aan.

ff een stukje van mij. Nog lang niet af maarja :P

-EDIT- Zippyshare faalt!

Dankje, die van jou klinkt zeer lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:30 

Hardtraxxer

1 tip voor je kick btw. High cut van reverb lager zetten. Dan zal hij al veeeeel cleaner klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 10:39 

Hardtraxxer

[/quote]
Mooi gedaan, alleen mis ik nog wat power in de kick :), is er iemand dat weet hoe je je kicksound kan veranderen naar wat je hoort in veel hardstyle tracks, die vervormde kick dat ik bedoel is die kick die komt voor de climax[/quote]

Je bedoelt gepitchde tail ?

Hier kick testje van mij

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/59520904/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 11:27 

Hardtraxxer

Ik denk dat hij FX kicks bedoeld. Ik zou zeggen zoek eens een tutorial op op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:14 

Hardtraxx Elite

Geen idee of ik het hier moet vragen maar ik vroeg mij iets af over pitchkicks en bass.

Als ik een track afspeel heb ik bij de gewone kicks niet al teveel bass. Maar zodra de kicks gaan pitchen is het echt ineens een wall of bass. Is dit de bedoeling bij pitchkicks en waarom doen producers dit? Is het niet veel fijner om een gelijkmatige hoeveelheid bass onder je kicks te zetten (of ze nou pitchen of niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:36 

Hardtraxxer

Dat ligt aan de frequentie die je monitoren kunnen leveren. Een hoge pitchkick zit op een veel hogere frequentie dan een lage dus heb je meer volume in de bass wat door je monitoren weergegeven kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:37 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Geen idee of ik het hier moet vragen maar ik vroeg mij iets af over pitchkicks en bass.

Als ik een track afspeel heb ik bij de gewone kicks niet al teveel bass. Maar zodra de kicks gaan pitchen is het echt ineens een wall of bass. Is dit de bedoeling bij pitchkicks en waarom doen producers dit? Is het niet veel fijner om een gelijkmatige hoeveelheid bass onder je kicks te zetten (of ze nou pitchen of niet).

Klopt, meestal als ze op een bepaalde hoogte pitchen krijg je toch wel een enorme bass, vind het zelf wel vet anders word het heel erg statisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:39 

Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
emmerick schreef:

Klopt, meestal als ze op een bepaalde hoogte pitchen krijg je toch wel een enorme bass, vind het zelf wel vet anders word het heel erg statisch

ben ik het wel mee eens. Maar het verschil tussen een standaard kick en een gepitchte kick qua bass vind ik behoorlijk groot. Het had van mij een wat minder groot verschil mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:45 

Hardtraxxer

Hoe maken jullie reversed kicks in Logic Pro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:51 

Hardtraxx Elite

Boosterz schreef:

Het heet een reversed bass. En moet iemand dat hier serieus in een paar woorden gaan uitleggen?
Je kunt beter een paar youtube tutorials bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 17:01 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Boosterz schreef:

Het heet een reversed bass. En moet iemand dat hier serieus in een paar woorden gaan uitleggen?
Je kunt beter een paar youtube tutorials bekijken.

Ja reversed bass, foutje haha.

Ik bedoelde meer welke plugins gebruiken jullie, om een beetje een idee te krijgen in welke plugins ik nog meer kan gaan kloten.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner