Nebuto schreef:
Ik ben het met je eens Carnage, ik hou er ook niet zo van. Maar de meeste zijn van mening dat als een kick met de melodie meeloopt dat het geheel wat meer energie geeft...ofzo.
ok... ik ben sowieso niet van het melodieuze, dus ik heb die feeling er al minder mee... maar dit is idd wel logisch... mits het goed op elkaar afgestemd is qua toonhoogte en type sound/kick
misschien dat ik het daarom bij de meesten ook storend vind omdat die de melo en de kick niet of niet goed op elkaar afstemmen... maar gewoon een kick pakken die "geinig" klinkt zonder er verder bij na te denken...
sjobie schreef:
Die kick van mij pitcht omdat sommigen graag horen hoe de kick klinkt als hij pitcht.
vreemde opmerking... je produceert uiteindelijk toch voor jezelf? of maak jij alleen wat anderen willen horen??? dan is de lol er snel af
Maximum schreef:
@ Carnage, ik ben het met je eens. Ik ben ook niet zo fan van Pitchkicks en ik hoor ze dan ook liever niet. Als ze niet zo erg opvallen vind ik het niet erg en als ze naar beneden pitchen vind ik het meestal juist gruwelijk vet klinken, maar die hele opvallende vind ik ook echt zonde van de track. Waarom het veel gedaan word lecht Nebuto mooi uit en in het release topic van Zatox & Max Enforcer - It Must Be heeft iemand een edit gemaakt en die geupload, zonder die pitchkicks, maa rdan klinkt die hele melodie vals en dat wil je natuurlijk ook niet.
omlaag pitchen kan inderdaad heel vet zijn... ik doe het zelf heel soms ook hoor in die teringherrie van mij, het geeft de track een nog rauwer randje mee...
maar ik was dus benieuwd omdat het zoooo vaak gebeurd in de hardstyle... laatst was ik ff een dj-setje van iemand aan t checken (was opgenomen op een feestje) omdat ik ff up-to-date wilde blijven... ik heb volgens mij 30 minuten lang irritante pitchkicks gehoord... toen was ik er toch echt helemaal klaar mee... de ene pitchloop na de andere...