Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:45 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Mijn punch pitcht áltijd mee, of althans. De tok die aan m'n gemaakte sample zit. Daar overheen layer ik een andere punch die dan die tok 'maskeert'. Zo krijg je een lekker klinkend geheel ipv 2 lossen stukken :P

+1 zo doe ik het ook :thumbup:

http://www10.zippyshare.com/v/61066911/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:17 

Artiest

uitkijken met een punch laten staan en layeren, doordat je full kick mee pitcht met het geheel en dus een gedeelte van je punch ook KAN er krachtsverschil gaan ontstaan tussen hoogtes. Originele toonhoogte kent natuurlijk de pure vorm v.d. pitch dus brengt meer kracht mee en daardoor kan er een klein verschil al gaan zitten tussen geluid van de punch op een G en die op een A#. Zolang je dat maar nauwkeurig in de gaten houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:29 

Hardtraxxer

Digestive schreef:
Citaat:
Mijn punch pitcht áltijd mee, of althans. De tok die aan m'n gemaakte sample zit. Daar overheen layer ik een andere punch die dan die tok 'maskeert'. Zo krijg je een lekker klinkend geheel ipv 2 lossen stukken :P

+1 zo doe ik het ook :thumbup:

http://www10.zippyshare.com/v/61066911/file.html

Die kick is echt fucking awesome
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:57 

Hardtraxxer

INDUSTRIEEEEEEEL schop! Knetter, knetter reng deng. Ofzo. Soundcloud kut kwaliteit, bleh.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:19 

Hardtraxx Newbie

Dark Pact schreef:
uitkijken met een punch laten staan en layeren, doordat je full kick mee pitcht met het geheel en dus een gedeelte van je punch ook KAN er krachtsverschil gaan ontstaan tussen hoogtes. Originele toonhoogte kent natuurlijk de pure vorm v.d. pitch dus brengt meer kracht mee en daardoor kan er een klein verschil al gaan zitten tussen geluid van de punch op een G en die op een A#. Zolang je dat maar nauwkeurig in de gaten houdt

Truck is om met de env van je samples te spelen zodat ze als een geheel klinken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:16 

Hardtraxxer

Kick progress, wat vinden jullie ervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:33 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Kick progress, wat vinden jullie ervan?

meer eq, enneh je kick pitcht erg "vals"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:54 

Hardtraxxer

Wat vind men hiervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:04 

Hardtraxx Elite

state91 schreef:
Wat vind men hiervan?

hij klinkt lekker zwaar :P vind ik wel vet, maar nog wel wat eq!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:04 

Hardtraxx Elite

nou hier mijn 'wanhopige' poging voor een kick!
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

@hierboven
Zorg eerst dat je kick op de goeie toonhoogte pitcht!
Voor de rest is je kickt nogal plat, mag allemaal wat voller!

Heb zelf ook n kick gemaakt laatst, had 'm al in het edit topic geplaats als edit, maar nu puur en alleen om de kick:

Wat vinden jullie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:03 

Artiest

Vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:12 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
@hierboven

Heb zelf ook n kick gemaakt laatst, had 'm al in het edit topic geplaats als edit, maar nu puur en alleen om de kick:

Potverdorie dit is men toch effekes een goed kickte jung!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 00:17 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Mannonymous schreef:
@hierboven

Potverdorie dit is men toch effekes een goed kickte jung!

Donkey Roller stijl, maar dan nog lomper: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 00:56 

Hardtraxxer

HEREN VAN HET GOEDE LEVEN!!!!!!!!!!

Ik stel aan u voor, 1 kicktest. Ik hoor er geen hol meer van, hopen dat het goed is. Wacht op wat puntjes van kritiek want ik krijg er de schijt van. Ben nu 4 dagen aan deze kick bezig, fucking toondoof en ik krijg er het heen en weer van. Aan het producen op een zaterdag avond? JAWEL, een lekker lui weekend mag ook wel eensch me dunkt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:40 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
HEREN VAN HET GOEDE LEVEN!!!!!!!!!!

Ik stel aan u voor, 1 kicktest. Ik hoor er geen hol meer van, hopen dat het goed is. Wacht op wat puntjes van kritiek want ik krijg er de schijt van. Ben nu 4 dagen aan deze kick bezig, fucking toondoof en ik krijg er het heen en weer van. Aan het producen op een zaterdag avond? JAWEL, een lekker lui weekend mag ook wel eensch me dunkt!

Klinkt al goed, mist alleen wel een punch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:49 

Hardtraxx Elite

@Nebuto
Mis een beetje de knispering, misschien iets meer hoog er in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:54 

Hardtraxxer

Bedankt voor de snelle replies jongens. Waardeer t. Over t knisperen en de punch dat ligt idd allebei aan gebrek aan hoge tonen. Irritant is dat he, als je het al zovaak gehoord hebt dat alles goed klinkt. Ik laat t ff op zn beloop want hoor nu niks meer. Als iemand nog wat toe te voegen heeft, graag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:41 

Hardtraxxer

@ nebuto, dat gevoel ken ik.. laat je kick gewoon ff liggen en ga dr over een week ofzo aan verder, kick klinkt opzich wel oke, maar t beukt nog niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:42 

Hardtraxxer

Ik ben bezig geweest aan een nieuwe track, is nu helemaal af, zit mn nieuwste kick in en plaats hem hier ook ff

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:09 

Hardtraxxer

@Nebuto: Er zit denk ik lang niet genoeg distortion overheen, daarom klinkt het zo dof. Zorg er wel voor dat je het goed equalized als je dit gaat doen :thumbup: .

@Yri: Ik vind de tail een hele irritante brom hebben, kan ook aan mij liggen. De sound is voor de rest wel lekker, en hij pitched ook goed. Lekker nummer ook :thumbup:

Ben vandaag ook met een neie kick begonnen. Wou eigenlijk een mainstream pitchkick maken, voor onder een mooi melodietje, maar toen werd hij steeds grover en ben ik daarop gaan bouwen. Heb als test even unleash the weapon 'geremixed'. De kick is maar in een paar uur gemaakt, dus verwacht niet te veel, iemand feedback/opmerkingen? :D

[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/72537766/file.html[/zippy]
[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/61416955/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:51 

Hardtraxxer

@pim

Doet me een beetje denken aan een chrisone kick :P ik zou er sws op doorbouwen en lekker een anti climax effecten screech dit dat BENG track maken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:37 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
@pim

Doet me een beetje denken aan een chrisone kick :P

Afbeelding

Was eigenlijk niet van dit project af te maken, maar aangezien je zo enthousiast bent, zal ik er wel een BENG track van maken! :P Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

@pim, je punch is goed, mag alleen wel wat meer bass in :thumbup:

Een nieuw kickje;

http://www5.zippyshare.com/v/91188997/file.html

Wel even downloaden, in zippy klinkt hij niet zo best :P
Feedback is welkom. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:32 

Hardtraxxer

wat ik me toch af vraag he...
ik kom uit de industrial hardcore en heb me totaal niet met hard/jump/whateverstyle bezig gehouden...

het is een beetje hetzelfde als met die filterkicks een paar jaar terug in de hardcore... ineens had elke track op t einde van een maat 2 filterkicks..... maar waarom stopt iedereen die kickpitches erin?
ik heb zo wat dingen gechecked hier de laatste 5/6 paginas en bijna alleen maar van die pitches...
waarom? je hoort het in zoveel tracks... na 3 tracks ben je dat toch beu? ik weet t nu onderhand wel hoor...
en als het nou ook echt iets toevoegt.............. ik hoor t gewoon niet

dit is een serieuze vraag hoor..geen afzeik opmerking
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner