Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Ik geloof je wel. Ik zelf doe dr sowieso niet zo moeilijk om. Als het waar is wat je zegt met die collab dan vind ik het al helemaal niet zo gek. Aangezien je 'samen' aan die kick gewerkt heb.

Maar waarom verwijderd je t bestand dan? Want dan gaan mensen juist denken dat je het wel degelijk gedaan heb.


Die kick hadden we niet samen aan gewerkt. De kick van de collab was van mij en hij stuurde mij deze die ik mocht gebruiken als ik hem layerde. En ik heb gewoon geen zin om haatreacties te krijgen op ziets onbenulligs als een troll snippetje wat 5 minuten koste, dan verwijder ik het nog liever. En voor Mark, ik snap dat je zo reageert, en ik zal m heus niet gebruiken als jij dat niet meer wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 10:33 
 
Hardtraxxer

Gestuurd heb ik m zeker. Dit omdat we verschillende dingen wilden uitproberen natuurlijk. Daarbij heb ik nooit gezegd dat je m mocht gebruiken door te layeren. Ik was toentertijd nog van plan om hem te gebruiken. En je plaatst nou wel een mooi verhaaltje waarin je zogenaamd eerlijk ben, maar ten eerste heb je m niet eens gelayerd en ten tweede plaats je hem met "Nieuwe raw kick van mij" mikkend op feedback op een kick die helemaal niet van jou is. En om terug te komen op onze collab, ik stel het ook zeer zeker niet op prijs dat je niet eerlijk bent geweest in het vertellen waar die kick vandaan is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:51 
 
Hardtraxxer

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:52 
 
Hardtraxx Crew

EvilNoize schreef:
Gestuurd heb ik m zeker. Dit omdat we verschillende dingen wilden uitproberen natuurlijk. Daarbij heb ik nooit gezegd dat je m mocht gebruiken door te layeren. Ik was toentertijd nog van plan om hem te gebruiken. En je plaatst nou wel een mooi verhaaltje waarin je zogenaamd eerlijk ben, maar ten eerste heb je m niet eens gelayerd en ten tweede plaats je hem met "Nieuwe raw kick van mij" mikkend op feedback op een kick die helemaal niet van jou is. En om terug te komen op onze collab, ik stel het ook zeer zeker niet op prijs dat je niet eerlijk bent geweest in het vertellen waar die kick vandaan is gekomen.


:corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:52 
 
Hardtraxxer

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 14:47 
 

:lol: :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ten eerste, feit blijft dat je hem gestuurd hebt, en dat weet je blijkbaar, dus dat je eerst gewoon een lulverhaal ophangt dat ik hem geript heb is dus sowiezo een achterbakse streek. Ten tweede, als je hem nog wilde gebruiken, hoezo heb je dan nu 9 maanden later nog steeds niks ermee (bullshit dus). En ten derde, ik heb hem niet gelayerd omdat ik zoals ik uitgelegt heb me niet besefte dat het jouw kick was, dus ik dacht ik gebruik hem gewoon. Als ik dit had geweten had ik hem sowiezo niet gebruikt. Ik heb niet echt zin om hier meer op door te gaan aangezien het gewoon een fucking troll projectje was van 16 seconden, zonder enige betekenis of serieus doel, dus ik snap sowiezo niet wat het probleem op dit moment nog is, is aangezien ik het al offline heb gehaald. Kick heb ik al verwijderd, ik zal hem voor niks meer kunnen gebruiken dus, klaar, punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 16:09 
 
Hardtraxxer

Niet gebruikt? In mijn track "157" heb ik toch echt die kick gebruikt.. alleen dan 4 noten naar beneden. Het laat ook wel zien wat voor achterbaks mannetje je bent als je een kick pakt waarvan je weet dattie niet van jou is en hem dan in een topic plaats waar het gaat over feedback op kicks die mensen ZELF hebben gemaakt. Je weet heel goed wat je hebt gedaan en dan moet je niet zo gaan huilen als het ontdekt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 16:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Haha dacht dat je mij niet begreep! :lol:

HAHAHA die reactie van Venator op soundcloud! :lol: :lol: :lol:


Ik ben vergeten wat ik er neergezet had. Wat was het? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Lulverhaal

Ja en je gooit het in een topic om feedback op te verkrijgen, wetende dat het niet jouw kick is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:35 
 
Hardtraxx Crew

Cruelty schreef:
WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN NIEUWE RAW KICK? Afbeelding


Ja eh, eerst feedback geven hoor!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EvilNoize schreef:
Niet gebruikt? In mijn track "157" heb ik toch echt die kick gebruikt.. alleen dan 4 noten naar beneden. Het laat ook wel zien wat voor achterbaks mannetje je bent als je een kick pakt waarvan je weet dattie niet van jou is en hem dan in een topic plaats waar het gaat over feedback op kicks die mensen ZELF hebben gemaakt. Je weet heel goed wat je hebt gedaan en dan moet je niet zo gaan huilen als het ontdekt word.


Ik zeg toch al fucking 3 keer dat ik niet wist dat het jouw kick was, ik kwam er pas achter toen jij dat zei. En jij zegt in je post ik wilde er nog een GAAN maken terwijl 157 al voor onze collab geupload is, dus dat is bullshit, je had hem al gebruikt en hebt hem toen naar mij gestuurd, moet jij ook niet gaan liegen he. Ik vond die kick 9 maanden na onze collab en DAAROM wist ik dus niet dat ik hem van jouw had. Ik snap nog steeds niet waarom mensen er zo een groot fucking probleem van maken aangezien het een troll snippet van 16 seconden is, wat niets serieus is, en ook niet "gereleased" ofzo gaat worden onder mijn naam omdat het helemaal niks betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:45 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
dus als hij nog wat met zijn kick wil gaan doen moet dat binnen 3 maanden anders mag iedereen heb gebruiken?
Het gaat hier vgm meer om het principe dat jij een kick vind die duidelijk niet van jou is en het upload en vervolgens vraagt om feedback op de kick (waarbij je vermeld dat die kick van jou is) :thumbdown:


Ik DACHT dat de kick van mij was totdat hij zei dat hij van hem was, ik heb ook gewoon gezegd dat ik hem al verwijderd heb en die snippet ook, wat mij betreft is het probleem dus opgelost maar mensen op Hardtraxx maken overal altijd een huge fucking deal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Socializerz schreef:
dus als hij nog wat met zijn kick wil gaan doen moet dat binnen 3 maanden anders mag iedereen heb gebruiken?
Het gaat hier vgm meer om het principe dat jij een kick vind die duidelijk niet van jou is en het upload en vervolgens vraagt om feedback op de kick (waarbij je vermeld dat die kick van jou is) :thumbdown:


Ik DACHT dat de kick van mij was totdat hij zei dat hij van hem was, ik heb ook gewoon gezegd dat ik hem al verwijderd heb en die snippet ook, wat mij betreft is het probleem dus opgelost maar mensen op Hardtraxx maken overal altijd een huge fucking deal van.

Je maakt er steeds een ander verhaal van terwijl je bezig moet zijn met je excuses maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou bij deze als het al niet duidelijk was, het spijt me dat ik je kick heb gebruikt in dit kleine projectje Mark, ik heb hem al gedelete en het projectje ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:03 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Re-amp schreef:
Afbeelding


Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 21:27 
 
Hardtraxxer

Berg schreef:
:corn:


Maar eens nieuwe popcorn halen want deze is alweer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben ik nog op tijd voor de bitchfight? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 15:29 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
ben ik nog op tijd voor de bitchfight? :surrender:


Je zit er midden in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te zien is het afgelopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Re-Amp,

Kick klinkt erg fijn, alleen zou je punch nog klein beetje meer distortion meegeven.

Laatste tijd heel veel aan het kloten met mijn kicks waar het niet wilt lukken. Maar erg tevreden over deze.

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/75qoYPCg/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@cb92:

Ik vind je kick nog iets te droog. Hij is wel al lekker punchy, maar de tail heeft nog wat karakter nodig, en mag wat meer aanwezig zijn. Je punch vind ik een beetje 'hardcore achtig'. Misschien iets te veel distortion erop gezet?

Weer wat aangepast aan mn raw kick. Wat vinden jullie?

Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner