Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Skatzow schreef:
@DoubleDamage zoals Casp al zei, zijn er een aantal kleine verbeter puntjes maar ik vind de kicks wel lekker, zeker als ik denk aan oudere tracks met gated kicks!
Je mist natuurlijk de echte sub die je van de hedendaagse kicks bent gewend, maar dat hoort juist bij gated kicks. :D

@Casp:
Je tok klinkt wel heel erg hol en mist daardoor wat kracht, simpel wat layers erbij/wat hoog erbij eq'en kan al genoeg zijn.
De tail is ook nog te strak/statisch en "kraakt" iets teveel. Deze mag wat meer beweging(movement) hebben zodat de tail beter aansluit als je hem 4x4 gebruikt. Dit kun je gemakkelijk doen door EQ/Filter automations.(hierdoor kun je de crunch beter beheren)
Verder is je kick nog heel dun en mag hij wat meer sub en mid-laag hebben.



Heb zelf een soort van crossover kick gemaakt. Een euphorische kick met een hardere punch.
Heb de gehele track gepost want ik vraag me af of dit wel bij de track past :)

Track is prive dus het kan zijn dat je even op het linkje "moet" klikken.

Geweldige track, als het af is zeker naar een label sturen, de sound van de kicks zijn zeer goed, ze klinken hard maar overheersen de rest niet dus zeer goed gedaan.

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/OkInPC7m/file.html[/zippy] Ik heb mijn kick proberen beter te maken ben benieuwd wat jullie er van vinden. (melodie is van cyber, zoals er ook in de omschrijving staat)


In de hoge pitches klinkt i goed maar in de meer lage gaat de tail op een bepaald punt wat harder, of clipt hij een beetje. Misschien even er uit EQ-en ofzo.

Mijn laatste kick, maar dan wat meer geedit, zelf heel erg blij mee, (mixdown is denk ik totaal ballen maar ik zit op headphones atm) https://clyp.it/vpg0jrfr
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 10:59 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Mijn laatste kick, maar dan wat meer geedit, zelf heel erg blij mee, (mixdown is denk ik totaal ballen maar ik zit op headphones atm) https://clyp.it/vpg0jrfr


Aardig op weg man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 02:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skatzow : Sodekneiter wat un rammer! jou mid intro's zijn zo vet
de main synth vind ik klein beetje dun! maar goed! en de kick is ook om door een ringetje te halen

Antergy : best lekkere kick! zou ik wel iets meer crunch in je tail willen horen.

Cruelty: jou poging is best goed gelukt, nog lekker wat laagjes erover heen doen dan komt dat goed!


2 oude kicks van mij doorelkaar en beetje getweaked!
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/rKyDSREa/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks Rumpfy!

Over jouw kick: het past bij de sfeer die je wilt neerzetten maar er zijn nog wel een paar verbeter puntjes:
- De tok mag wat meer hoog bevatten (of je de tail meer hoog geeft is persoonlijk)
- De tail mag meer body hebben rond de 200/500hz

Verder is het geen verkeerde kick! :)

@Cruelty: je hoort de crunch al een beetje, nu nog verder uitwerken ;)

@Antergy: lekkere kick! Op sommige hoogtes verliest je kick wat kracht en op zijn laagste rommelt het laag heel erg. Dit is denk ik een kwestie van de pitch instellingen tweken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Addict

Rumpfy schreef:
Skatzow : Sodekneiter wat un rammer! jou mid intro's zijn zo vet
de main synth vind ik klein beetje dun! maar goed! en de kick is ook om door een ringetje te halen

Antergy : best lekkere kick! zou ik wel iets meer crunch in je tail willen horen.

Cruelty: jou poging is best goed gelukt, nog lekker wat laagjes erover heen doen dan komt dat goed!


2 oude kicks van mij doorelkaar en beetje getweaked!
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/rKyDSREa/file.html[/zippy]



Hele vette sfeer!
Ik houd echt van platen met een middenoosters sfeertje!
Je kick klinkt ook echt niet verkeerd. Maar er mist nog iets aan in de body.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thx voor de tips guys ( is aangepast -> klinkt beter)

Cruelty :

het laag in je kick klinkt goed vind hem juist als die in de lagere pitch zit lekkerder!
ik zou nog beetje mid bij doen en je tok mag wel iets tokkender!
goed bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 23:27 
 
Hardtraxx Newbie

@cruelty:

Lekkere punch! Ook pitcht ie goed. Wel zou ik de bass een klein beetje omhoog EQ'en.

@rumpfy:

Je lead staat de hard dus ik kan het niet zo goed horen, maar als ik er zo over moet oordelen vind ik dat ie best goed klinkt.

Zelf ook met een nieuwe kick bezig, er moet nog veel aan gedaan worden dus hij is niet af, vind hem persoonlijk namelijk nog te droog maar ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden:



En dit is de kick in een project van me, zo vind ik hem zelf opzich niet verkeerd klinken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Addict

DoubleDamage schreef:
@cruelty:

Lekkere punch! Ook pitcht ie goed. Wel zou ik de bass een klein beetje omhoog EQ'en.

@rumpfy:

Je lead staat de hard dus ik kan het niet zo goed horen, maar als ik er zo over moet oordelen vind ik dat ie best goed klinkt.

Zelf ook met een nieuwe kick bezig, er moet nog veel aan gedaan worden dus hij is niet af, vind hem persoonlijk namelijk nog te droog maar ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden:



En dit is de kick in een project van me, zo vind ik hem zelf opzich niet verkeerd klinken:



Lekker punchje! Alleen vind ik de tail nog iets te tam. Zeker voor een rawkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:16 
 

Hoe krijg ik nou zo'n lekkere oldschool punch based kick ipv van die overdistorted kickjes van tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Cruelty Tail en bass mag wel wat meer naar voren komen. punch is nice!

@Rumpfy tok mag wat meer naar voren komen, qua volume of scherper maken met hoge tonen

@Antergy vette kick man, lekker bezig! misschien een klein beetje eer hoge tonen in de punch? is persoonlijk denk ik, maar vergeleken met de tail klinkt ie een beetje zacht

mijn nieuwe kick:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:13 
 
Hardtraxxer

@cruelty
Vette kick al, de tok mag wat meer tok hebben. maar de tail heeft al een beetje een RAN-D style merk ik zelf :thumbup: . misschien nog heel iets dikker maken? Verder is hij echt al tof.

Rumpfy
Je kick mag nog wel heel iets body gebruiken. Het klinkt nu een beetje doorzichtig (Als je snapt wat ik bedoel tenminste?). Punch klinkt erg vet :thumbup:

Casp
Zou aan je kickstyle kunnen liggen, maar ik hoor een beetje gerommel in je kick.


Verder heb ik weer eens wat kicks ge-edit. Dit is toch wel echt mijn beste nu :loving:
https://soundcloud.com/reampofficial/kick-edit-lmao

(darude omdat yolo ayy)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Re-Amp ik zou je tail nog wat crunchier maken en wat meer highs in de tail stoppen.

@Casp wat Re-Amp al zei het klinkt alsof je tail wat rommelig is, maar misschien is dat ook wel waar je naartoe wilde gaan.

Nieuwe raw kick van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:12 
 
Hardtraxxer

WTF is dit nou?! Laatste keer dat ik checkte was dat toch echt mijn kick?? Denk je nou echt ver te komen met het rippen van andermans kicks? Kom op nou zeg.. Iemands harde werk stelen is echt achterbaks man, gedraag je. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
@Re-Amp ik zou je tail nog wat crunchier maken en wat meer highs in de tail stoppen.

@Casp wat Re-Amp al zei het klinkt alsof je tail wat rommelig is, maar misschien is dat ook wel waar je naartoe wilde gaan.

Oude raw kick van Cruel Regime


Klinkt wel dik man! :thumbup: Hoe heb je die geripped?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxx Addict

Eh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:24 
 
Hardtraxx Crew

Maximum schreef:
Klinkt wel dik man! :thumbup: Hoe heb je die geripped?

Man man man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:25 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Maximum schreef:
Klinkt wel dik man! :thumbup: Hoe heb je die geripped?

Man man man. :lol:

Afbeelding

:P :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Crew

Je begrijpt me verkeerd denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dacht dat je mij niet begreep! :lol:

HAHAHA die reactie van Venator op soundcloud! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook echt in het kick topic voor feedback plaatsen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister ff, ik heb deze kick niet geript. Als ik hem geript zou hebben (uit een track die ik geeneens ken en ik weet nog steeds niet welke bedoeld word), dan zou het niet zo een clean geluid zijn. Het echte verhaal is dat ik en Mark een collab hebben gedaan, genaamt Unchained Memories. In die tijd praatte we veel samen want het is een collab enzo, dus toen belande we op het onderwerp kicks, toen zei ik ja ik wil zo een soort kick zoals in brutal, toen liet ik hem horen wat ik tot toen toe had (en die kick heb ik nog steeds maar is fucking slecht), en toen zei hij, ik heb deze en hier heb ik een track mee gemaakt, en als je hem layert dan mag je hem best gebruiken, dat was 8 maanden geleden. Al die tijd heb ik niks met die kick gedaan, tot ik in mijn skype ontvangen bestanden folder ging kijken omdat een vriend iets stuurde, en ik was te lui om terug te scrollen in de chat, en die kick dus vond. Dit hele verhaal wat ik net heb getypt schoot mij niet te binnen, en toen ben ik er mee gaan spelen. Toen eergister dacht ik dus, ik maak er een soort van troll projectje mee (dat met die BMW), toen ik zag dat Joey de kickroll van Brutal 5.0 had nagemaakt, en een vriend zei, joh je moet dat van die BMW er voor de grap onderplakken. Dat heb ik dus gedaan, hier gepost, en dan krijg ik dit. Ik heb dus nagedacht van wtf is dit, ik heb helemaal niks geript, en toen herinderde ik me het. Ik heb dus helemaal niks geript, het is een oude kick die hij mij gestuurd heeft. Hier het bewijs: http://prntscr.com/8puu5j
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Ik geloof je wel. Ik zelf doe dr sowieso niet zo moeilijk om. Als het waar is wat je zegt met die collab dan vind ik het al helemaal niet zo gek. Aangezien je 'samen' aan die kick gewerkt heb.

Maar waarom verwijderd je t bestand dan? Want dan gaan mensen juist denken dat je het wel degelijk gedaan heb.
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner