Citaat:
Dat is ook waar ik mee bezig ben, gewoon alles proberen met wat ik heb. Maar als ik een plugin wil kopen is het wel handig te weten welke. En ik hou meer van raw en wil daarom die kant op kunnen met de software. En ik wil kijken of ik bepaald kicks dus na kan maken want dat vind ik zelf een goed manier om te leren.

Citaat:
Als ik jou was zou ik niet te snel plugins gaan kopen, ik zou eerst maar eens zorgen dat je kwalitatief goede tracks produced, en zodra je er geld mee gaat verdienen je plugins etc kopen, anders is het echt weg gegooid geld, en er zijn geen standaard plugins voor "raw" 1 woord distortion

Citaat:
k ben nog niet van plan ze te kopen, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk informatie op doen over alles en nog wat.
Gewoon aan de slag gaan met alle plugins die je langs ziet komen op het forum! Er is voor niks een beste plugin, zie welke het meest gebruikt worden en je komt er vanzelf achter na heel veel gepruts en knopjes gedraai welke jij fijn vind en welke sound jij er mee wilt maken!
kijk in de verschillende topics, en zie de plugins.. zoek ze op, zet ze in je DAW en proberen maar.