Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 16:55 

Hardtraxxer

@ Berg

Ik vind je kick prima klinken maar de low end maakt een soort pauze tussen door (tussen de punch/tok en de tail). Klinkt hier door qua karakter een beetje als een reverse bass. Ben daar niet z'on fan van, dat haalt de energie eruit vind ik, vooral bij distorted kicks. Misschien zit ik ernaast hoor.

@ Re-amp

Prima kick, klinkt clean en ik denk dat ie zeker zou passen bij een Euphoric nummer. Ik zou wat meer "crunch" in de kick willen hoor, wat meer high end grittiness. :P Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is smaak.

Ik ben bezig geweest met een nieuwe kick, heb deze serieus in een uurtje gemaakt:

Let niet op de intro synth, etc, dat is echt effe heel snel gedaan.

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:31 

Hardtraxxer

@D33m

Die kick is echt dik :drool: Heb er eigenlijk ook niks op aan te merken.

__

Verder gegaan met mijn kick. Heb gisteren even snel wat in elkaar geplakt om te horen hoe hij klinkt met screeches & melody's.

Dit is het resultaat. Het is geen Rawstyle. Maar ook geen Euphoric hardstyle.. Denk gewoon hardstyle? :P

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/xNlJDp3e/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:00 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
@D33m

Die kick is echt dik :drool: Heb er eigenlijk ook niks op aan te merken.

__

Verder gegaan met mijn kick. Heb gisteren even snel wat in elkaar geplakt om te horen hoe hij klinkt met screeches & melody's.

Dit is het resultaat. Het is geen Rawstyle. Maar ook geen Euphoric hardstyle.. Denk gewoon hardstyle? :P

Bedankt man! Als ik nu naar m'n eigen kick luister vind ik 'm hier en daar nog wat te schel, ik ga in ieder geval kijken of ik de "irritante frequenties" wat kan minderen.

Voor jouw track:

Klinkt goed. Vind het wel dicht tegen "raw" aankomen! Kick is prima maar mist een beetje power, misschien een wat "clickier" punch, dat kan helpen. Mix klinkt lekker. Die snare voor de climax is ook lekker altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:50 

Hardtraxxer

D33m schreef:
Ik ben bezig geweest met een nieuwe kick, heb deze serieus in een uurtje gemaakt:

Tof hoor! Kan de tail nooit echt goed beoordelen bij dit soort kicks, hebben deze kicks überhaupt wel een tail of zeg ik nu iets doms :P

Re-amp schreef:
Verder gegaan met mijn kick. Dit is het resultaat.

Ik vind de kick nog steeds iets te te clean in zijn karakter, er mag wat meer crunch bij. Tenzij je dit wil behouden, dan heb ik niks gezegd. Punch mag nog steeds wat meer kracht krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:10 

Hardtraxxer

Hoe kan ik mijn punch meer kracht geven? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:59 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:

Layeren met percussie samples, het begin (echt de eerste paar ms) van een crash pakken etc.

Aan jou om de 'beste' manier te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:43 

Hardtraxxer

Berg schreef:
Re-amp schreef:

Layeren met percussie samples, het begin (echt de eerste paar ms) van een crash pakken etc.

Aan jou om de 'beste' manier te vinden :)

Idd dit. :P

Wat je eigenlijk wil is een punch/click met behoorlijk wat high end. Dus een sample van een percussie met veel hoge frequencies zorgt voor zo'n "klik". Je moet alleen uitkijken dat de click niet TE hard is, dan doet het pijn aan je oren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:30 

Hardtraxxer

Thanks, straks even naar kijken. Heb nog wel wat leuke snares enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:30 

Hardtraxxer

Altijd leuk als je je kick naar beneden pitcht en hij tien keer harder wordt :bomb: :bomb:

Iemand feedback toevallig? :)

Even op het linkje klikken als hij het niet doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 23:14 

Hardtraxxer

Berg schreef:
Altijd leuk als je je kick naar beneden pitcht en hij tien keer harder wordt :bomb: :bomb:

Vind je kick wel wat Code Black achtigs hebben, vooral de punch. Tail is al dik, weet niet of er genoeg laag in zit want ik kan het geluid niet hard genoeg zetten ivm. slapende ouders haha. :thumbup:

Ben zelf ook weer verder gegaan, ik heb een beetje zitten experimenteren met de punch. Heb er nog een snare, clap en cymbal onder geplakt. Van de cymbal alleen de eerste paar ms gepakt.

De tail begint nu op die van Headhunterz te lijken (Vooral Dragonborn XD). ALleen die is voor mijn smaak nog niet krachtig genoeg...

maarja, hier is ie

[zippy]http://www75.zippyshare.com/v/gBuaQ7E7/file.html[/zippy]

Moet wel zeggen dat Venm HEERLIJK is.. Heb helaas geen (internet) geld om de volle versie te kopen :p

en er is nog een crack volgens mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:14 

Hardtraxx Newbie

@Berg: Nice! Je tok staat wel iets te hard en dus je tail wat te zacht, voor de rest vet!
@Re-Amp: Dikke kick! Ga zo door! Ik zou hem alleen wat omlaag pitchen en dan wat meer crunch toevoegen

Hier een nieuwe rauwe kicks van mij:

Ikzelf vind de kick op 0:26 beter dan op 0:12, wat zijn jullie meningen daarover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 18:48 

Hardtraxxer

Sodedju wat een lekkere kick Bwazza!! nee kick op 12 sec btr

wat je met een frontliner kick allemaal niet kan doen!
[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/49hb2vVp/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 19:12 

Hardtraxxer

Bwazza schreef:
@Berg: Nice! Je tok staat wel iets te hard en dus je tail wat te zacht, voor de rest vet!
@Re-Amp: Dikke kick! Ga zo door! Ik zou hem alleen wat omlaag pitchen en dan wat meer crunch toevoegen

Ikzelf vind de kick op 0:26 beter dan op 0:12, wat zijn jullie meningen daarover?

eerste toch beter net wat zwaarder. Kunt ze natuurlijk allebei gebruiken in een track! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:24 

Hardtraxxer

Pff gelukkig dat ik de zippy nog geupload heb en hier op heb gezet.. Ben namelijk de audio file verloren :lol: .. Vergeten op te slaan.. XD gelukkig

thanks voor je feedback :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:28 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
Pff gelukkig dat ik de zippy nog geupload heb en hier op heb gezet.. Ben namelijk de audio file verloren :lol: .. Vergeten op te slaan.. XD gelukkig

Lekker bezig!! :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:36 

Hardtraxxer

Berg schreef:

Lijkt veel op zo'n holle Rio Kick :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:41 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:

Daar moet je me even bij helpen. Wat is rio haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:54 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
@Bwazza Heerlijke kick! De screech mag iets meer reverb op want die klinkt nu nog een beetje leeg. En misschien vocals net voor de climax?

Zelf nieuwe kick gemaakt, ff snel midi van Immortal genomen.
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/60552098/file.html[/zippy]

Dit klinkt lekker hoor! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:55 

Hardtraxxer

Berg schreef:
TimoGhijsens schreef:

Dit is heel noob, je bedoelde riiho of niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:03 

Hardtraxx Newbie

Bwazza schreef:

Iemand nog feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:20 

Hardtraxxer

Berg schreef:
Berg schreef:
TimoGhijsens schreef:

Dit is heel noob, je bedoelde riiho of niet >.<

Hahaha joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:21 

Hardtraxxer

Bwazza schreef:
Bwazza schreef:

Iemand nog feedback?

Eigenlijk niet echt iets op aan te merken, klinkt echt goed!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:30 

Hardtraxxer

Laatste tijd ook weer wat zitten kloten. Kickje aangepast en wat nieuwe sounds gaan maken, hier een snippet.
Hoor graag wat er beter kan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 14:50 

Hardtraxx Newbie

'k loop een beetje vast, als ik 2 layers, een punch en de low freq samendraai dan klinken ze niet tegelijk, soms de ene dan de andere. (komt dit door fl studio?)

Verder zou ik ook graag willen weten hoe ik met fl handig en snel iets record zoals fronliner dat doet. Of is dit niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:37 

Hardtraxxer

Troxogy schreef:
'k loop een beetje vast, als ik 2 layers, een punch en de low freq samendraai dan klinken ze niet tegelijk, soms de ene dan de andere. (komt dit door fl studio?)

Verder zou ik ook graag willen weten hoe ik met fl handig en snel iets record zoals fronliner dat doet. Of is dit niet mogelijk?

Op je 2e vraag kan ik antwoord geven. Ik gebruik simpelweg EDISON, plugin zit bij FL studio inbegrepen.
Als je iets hebt gerecord kun je het doormiddel van dit icoontje zo je playlist inslepen, ik vind dit persoonlijk wel fijn werken. Hoop dat je hier iets aan hebt!
http://gyazo.com/138b2dbb7f762afb784fad505cab9e76
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner