Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:05 

Hardtraxx Newbie

@berg een release van 1 seconde is wel erg veel dan laat je de compressor nooit meer naar zijn 0 punt gaan eigenlijk heb je dan alleen een volume reductie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:18 

Hardtraxxer

erik5991 schreef:
@berg een release van 1 seconde is wel erg veel dan laat je de compressor nooit meer naar zijn 0 punt gaan eigenlijk heb je dan alleen een volume reductie.

Oohja maar toch een iets langere release doet het bij mij wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:21 

Hardtraxx Newbie

@ Berg: Dat kan maar denk er maar is over na dat je compressor niet terug zakt eigenlijk stel je je compressor zelf buiten werking daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:32 

Hardtraxx Newbie

Ook weer bezig geweest met een kick, feedback is erg gewaardeerd! :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:49 

Hardtraxxer

Zelf ook even feedback geven he :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 19:12 

Hardtraxx Newbie

Skatzow schreef:
Zelf ook even feedback geven he :whistle:

Heb je gelijk in Skatzow!

Ben zelf pas net begonnen dus heb er zelf nog niet te veel verstand van, dus waarschijnlijk is mijn feedback niet echt relevant :$

@erik5991 Zou jou kick wel eens willen horen met een paar lekkere kickrolls
@D33m Kick klinkt lekker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 16:02 

Hardtraxx Newbie

Heeft niemand hier ook maar iets over te zeggen? :aww:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 16:10 

Kraak... Piep...

The track is currently not avialable.

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd
Dit gesprek kan opgenomen worden ter bevordering van onze klantenservice.
Bedankt voor uw medewerking.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 16:12 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
The track is currently not avialable.

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd
Dit gesprek kan opgenomen worden ter bevordering van onze klantenservice.
Bedankt voor uw medewerking.

Gr.

Oh zie het nu ook ja, probeer de link eens. https://soundcloud.com/the-qonvicted/kick_tst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 17:42 

Hardtraxxer

@the Qonvicted Ik vind je punch wel lekker raw, maar ik vind je tail niet vol genoeg. Ik zou wat meer laag in de tail gooien en misschien nog wat extra layers. En ik zou ook de hele kick compressen zodat je tail iets beter uitkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:50 

Hardtraxxer

@ The Convicted

Opzich een lekkere kick, alleen de tail kan voller idd. Hij lijkt nu wat kort. Vind je punch wel goed! :thumbsup:

Ik ben bezig geweest met een rare kick. Beetje early-achtig denk ik?

Dunno.

Het is een kick edit (originele kick zit er niet in though dus niet gelayered). Credits gaan naar Akira Complex uiteraard.

Als hij 'm niet afspeelt moet je effe op de link klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:59 

Hardtraxxer

@ Might Luge

Wilde nog effe commenten hierop! Vind dit wel epic klinken!! Keep it up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 14:29 

Hardtraxxer

@ D33m

Vind je kick lekker klinken hoor :) Alleen misschien iets meer highs erin?

Ben zelf ook met iets bezig geweest:

Zou graag horen wat er beter kan aan de kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:18 

Hardtraxxer

@The Convicted: Ik vind je punch wel goed klinken, lekker rauw.
Alleen je tail niet zo, dus die zou je nog eens goed kunnen EQ'en.

@Epic Kick: Ik heb niet zo heel veel aan te merken op jouw kick. vind hem wel goed klinken, misschien dat je zou kunnen proberen om je punch iets feller te maken.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kick vind ( stukje is een algemene test, dus voor de kick moet je een klein stukje doorspoelen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:50 

Hardtraxxer

Je hoort eigenlijk geen tail en daardoor klinkt hij ook meteen heel leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:09 

Hardtraxxer

Even een vraag tussendoor. In dit topic lees ik wel eens dat een vereiste voor een goede kick een strakke low end is, en dit probeer ik ook altijd zo goed mogelijk voor mekaar te krijgen. Als ik echter een aantal kicks van pro's (geript uit hun tracks) analyseer dan blijkt het vaak genoeg dat die low ends ook niet 100% strak zijn... Hierbij valt te denken aan de Psycho-kick van B-freqz of de kick in United From The Start. Zou iemand me kunnen uitleggen wat nu precies het idee erachter is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:08 

Hardtraxxer

Wat bedoel je precies met "strak" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:35 

Hardtraxx Newbie

Awethority schreef:
Even een vraag tussendoor. In dit topic lees ik wel eens dat een vereiste voor een goede kick een strakke low end is, en dit probeer ik ook altijd zo goed mogelijk voor mekaar te krijgen. Als ik echter een aantal kicks van pro's (geript uit hun tracks) analyseer dan blijkt het vaak genoeg dat die low ends ook niet 100% strak zijn... Hierbij valt te denken aan de Psycho-kick van B-freqz of de kick in United From The Start. Zou iemand me kunnen uitleggen wat nu precies het idee erachter is?

Dit komt dacht ik doordat het voor de geluidssystemen waar deze nummers het meest worden gedraaid (denk aan een groot feest) al genoeg high-end geluid produceren waardoor het nog steeds voelt alsof er veel low-end in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 16:12 

Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
Wat bedoel je precies met "strak" ?

Ik zou eens de kick tutorial van Frontliner kijken. Redelijk aan het begin van de tutorial maakt hij zijn low-end en legt hier ook het e.e.a. uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 17:20 

Hardtraxxer

Owhja die tutorial heb ik een tijdje geleden ook bekeken. Ik wist alleen niet zeker dat Awethority het zo bedoelde ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:21 

Hardtraxxer

@Noise Engineer, kick is op zich best aardig. Wat meer werken aan de tail. Is wat te vaag en kort imo. Punch mag wat crunchier ofzo :D.

Ben eindelijk weer bezig met mijn kickje. Wat vinden jullie?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:04 

Hardtraxxer

Ik vind je laag niet helemaal lekker zitten. Het klinkt alsof het laag gewoon een constante toon is. Het zou denk ik beter klinken als er wat "movement" inzit, netzoals bij het karakter van je kick. Voor de rest klinkt ie al best lekker ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:02 

Hardtraxxer

@Noise Engineer je laag klinkt erg ver weg ik zou zelf proberen je tail los te knippen bass weg filteren en een nieuwe schone layer toevoegen zodat hij wat duidelijker aanwezig is

@ROD Qua kick zelf klinkt hij al wel lekker je sub layer lijkt wel of hij vanaf het begin af aan al qua volume gelijkt loopt met het einde daar zou ik dus wat aan doen infaden en uit faden zodat het wat duidelijker overkomt en je mids wat duidelijker naar voren komen.

Zelf ben ik 2 weken bezig geweest met een nieuwe kick tweaken tweaken en nog eens tweaken dit is het eind resultaat:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 14:28 

Hardtraxxer

Ik vind je punch wat te hard ten opzichte van je tail. Je Tail mist ook nog wat crunch en karakter, maar je bent zeker al een flinkt eind op weg ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 15:22 

Hardtraxxer

@bart, lekker bezig man. Goed om te zien dat je zo vooruit gaat. Basis is best leuk, nu ff wat tweaken!!
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner