Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:07 

Hardtraxxer

Combustion schreef:
ramon038 schreef:
BMG schreef:
Hier een kick van mijn kant ik ben er wel redelijk tevreden mee tips zijn altijd welkom

Tail valt een beetje weg, mag nog wel wat dikker. Verder klinkt hij netjes en clean.
Lead ook vetjes ^^

Ik ben zelf bezig met een gated kick. Any feedback? :)

[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/15745434/file.html[/zippy]

Nog veel werk aan de winkel.
Eerst maar eens zorgen dat je goeie punch heb. ( Desnoods speel je met wat kick samples en layer (Apart bewerken natuurlijk)deze zodat je een wat krachtigere punch krijg.)

Mijn nieuwe kick! Ben er nog niet zo heel tevreden mee. Hij pitched qua geluid niet zo mooi. Misschien dat ik deze helemaal niet meer laat pitchen. Laat maar weten wat men vind. Z'n Base note is F

Ik vind idd dat je hem niet moet pitchen, je kan wel ook iets meer bass in de tail stoppen. De punch klinkt opzich wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:59 

Hardtraxxer

ramon038 schreef:
BMG schreef:
Hier een kick van mijn kant ik ben er wel redelijk tevreden mee tips zijn altijd welkom

Tail valt een beetje weg, mag nog wel wat dikker. Verder klinkt hij netjes en clean.
Lead ook vetjes ^^

Ik ben zelf bezig met een gated kick. Any feedback? :)

[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/15745434/file.html[/zippy]

Klinkt nog meer als een Tom dan een kick, probeer punch te creëren en gebruik meer distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:01 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
soundstreamer schreef:
@ROD Ik mis inderdaad ook flink wat high in de tail van je kick. Als je dit aanpast is de kick al een stuk makkelijker te beoordelen. Ook denk ik dat je punch vooral nog een 'tok' nodig heeft en ik denk dat hij tussen de 200-300 Hz een dipje mag hebben als ik het zo hoor.

@cb92 Ik kan je post hier niet meer beoordelen, je hebt je upload weer verwijdert van soundcloud? Wel heb ik op je soundcloud je nieuwe mash-up geluisterd. Klinkt erg lekker hoor, met een goede lompe kick! Goed werk dus!

Hier een test van mijn nieuwe kick en lead:

Jep, heb hem er uiteindelijk vanaf gegooid omdat tsja niet meer nodig was :P

Over joun kick, hij mist nog wat laag. Je kan je punch nog iets voller laten klinken. Maak de laatste laag aan die iets meer pitcht om hem ook beter tot zijn recht te laten komen hier in :)

2 kicks van 2 weken geleden:
[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/13956203/file.html[/zippy]

Dit klinkt echt heel gaaf!, soort mix van qult en lomp snoeiwerk door elkaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:44 

Hardtraxxer

@Ramon038 Vind de reveerb zoals de meeste hier ook iets té. Betere punch en distortion mag ook worden gebruikt en hoorbaar zijn.
@Combustion Inderdaad niet pitchen, verder klinkt ie wel redelijk maar persoonlijk vind ik dat de punch wel wat rauwer kan zodat ie meer bij de tail past.

Vind mijn kick persoonlijk zo goed als klaar maar een kick is eigenlijk nooit klaar, tenminste bij mij niet :P.
Kom maar door met de feedback :clap:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 00:34 

Hardtraxxer

Berg schreef:
@Ramon038 Vind de reveerb zoals de meeste hier ook iets té. Betere punch en distortion mag ook worden gebruikt en hoorbaar zijn.
@Combustion Inderdaad niet pitchen, verder klinkt ie wel redelijk maar persoonlijk vind ik dat de punch wel wat rauwer kan zodat ie meer bij de tail past.

Vind mijn kick persoonlijk zo goed als klaar maar een kick is eigenlijk nooit klaar, tenminste bij mij niet :P.

Ik vind hem erg lekker klinken. En idd er valt altijd wel iets aan te doen, heb ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:59 

Hardtraxx Addict

Berg schreef:

Thanks Antergy en Berg!

Je kick hebt een lekker karakter. Vind hem prima klinken. Niet veel op aan te merken. :thumbup:

Heb ook ff een random vaagheids dingetje gemaakt zonder dat die pitched
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/49334127/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:11 

Hardtraxxer

Combustion schreef:
Berg schreef:

Thanks Antergy en Berg!

Je kick hebt een lekker karakter. Vind hem prima klinken. Niet veel op aan te merken. :thumbup:

Tja.......... Wat moet ik hierover zeggen? Uuuhm I guess, niet gebruiken in een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:34 

Hardtraxxer

Hey guys,

Ik verkoop een aantal van mijn kicks omdat ik stop met producen.

Wie bijv. interesse zou hebben in deze kick of andere wilt horen kan mij PM'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:06 

Hardtraxx Elite

Beleid schreef:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:00 

Hardtraxx Addict

Berg schreef:

Klinkt al heel erg de goede richting op! Je hoort alleen erg veel frequenties zo rond de 400 Hz, en daardoor hoor je de anderen wat minder, dus misschien die wat zachter zetten :)

Combustion schreef:

De kick zelf klinkt niet verkeerd, maar die sound steeds vind ik niet heel erg erbij passen. De kick zelf heeft een leuk karakter :thumbup:

Ik ben zelf bezig geweest met een 'harde' kick, feedback welkom :)

[zippy]http://www59.zippyshare.com/v/85780663/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:21 

Hardtraxxer

toffee schreef:
Berg schreef:

Klinkt al heel erg de goede richting op! Je hoort alleen erg veel frequenties zo rond de 400 Hz, en daardoor hoor je de anderen wat minder, dus misschien die wat zachter zetten :)

Combustion schreef:

De kick zelf klinkt niet verkeerd, maar die sound steeds vind ik niet heel erg erbij passen. De kick zelf heeft een leuk karakter :thumbup:

Ik ben zelf bezig geweest met een 'harde' kick, feedback welkom :)

[zippy]http://www59.zippyshare.com/v/85780663/file.html[/zippy]

Misschien de tail iets crunchier met meer wat meer bass erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:46 

Hardtraxxer

@Berg, goeie kick waar je mooi op verder kunt! Op dit moment vind ik em nog wat te 'blubberig' klinken - weet niet zo goed hoe ik het anders kan omschrijven. Wel goeie sub, punch en karakter alleen het pitchen is volgens mij nog niet helemaal lekker gegaan.

@Combustion, prima kick alleen vind ik de sounds eromheen niet zo... De crunch van de kick overheerst naar mijn mening nog iets te veel en er ontbreekt wat bass.

@toffee, mooie klassieke hardstyle kick. Zou niet weten wat hieraan te verbeteren zou zijn ;)

Zelf ben ik bezig geweest met een raw kick, heb het idee dat de gebruikte screech nog iets te veel overheerst maargoed. Hoop dat jullie het wat vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:59 

Hardtraxxer

evasive schreef:
Zelf ben ik bezig geweest met een raw kick, heb het idee dat de gebruikte screech nog iets te veel overheerst maargoed. Hoop dat jullie het wat vinden :)

Wow dikke rag kick man!! Lekker doorgaan zo :evil: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 10:06 

Hardtraxxer

Receivernl schreef:
evasive schreef:

Echt wel een vette kick! :woot:
@berg, inderdaad iets meer bass, dat zou nice zijn. verder leuk conceptje :)

En na zoveel jaar inactiviteit hier, weer wat van mij.

Ben opzich wel blij met de kick, maar nog lang niet wat ik echt wil bereiken.
en dat geluidje achter de kick, ik weet het, klinkt niet geweldig :lol:

O ja, nog een kick die ik gelayered heb samen met mn maat "interfearence" voor een collab in de toekomst, ff snel een kick edit mee gemaakt:
[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/66816565/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 15:27 

Hardtraxxer

@Whitenoisez Vind het lastig om hier feedback op te geven maar zou persoonlijk de punch in de eerste wat agressiever proberen te maken. De tweede heb ik niks op aan te merken.

Ik heb een probleem met m'n kick. Hij klinkt wel redelijk etc. maar hoe zorg ik ervoor dat de low end ~ <170 Hz strak is (zoals je ook ziet bij de frontliner tutorial en bij audiofreq's masterclass)?

Dezelfde kick als in mijn vorige post (na wat tweaks) trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 21:11 

Hardtraxx Elite

Apart maken, laag uit je tail knippen en dan die losse bass toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:57 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
Receivernl schreef:
evasive schreef:

Echt wel een vette kick! :woot:
@berg, inderdaad iets meer bass, dat zou nice zijn. verder leuk conceptje :)

En na zoveel jaar inactiviteit hier, weer wat van mij.

Ben opzich wel blij met de kick, maar nog lang niet wat ik echt wil bereiken.
en dat geluidje achter de kick, ik weet het, klinkt niet geweldig :lol:

O ja, nog een kick die ik gelayered heb samen met mn maat "interfearence" voor een collab in de toekomst, ff snel een kick edit mee gemaakt:
[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/66816565/file.html[/zippy]

kick heeft potentieel maar het klinkt wat dof, weet niet hoe ik anders moet zeggen, maar het is zeker geen slechte kick :), hierbij een kick van mij, melodie is van atmozfears en audiotricz, lead hebk proberen na te maken met behulp van tutorials xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:07 

Hardtraxxer

@Gondrez: Er zit helemaal geen bass in of dat hoor ik verkeerd. Verder klinkt i soms wat vals gepitched? Heeft nog wat werk nodig, maar overal kan het wel wat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:29 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
@Gondrez: Er zit helemaal geen bass in of dat hoor ik verkeerd. Verder klinkt i soms wat vals gepitched? Heeft nog wat werk nodig, maar overal kan het wel wat worden.

ik heb nu de hoge pitches een beetje verlaagd, misschien klinkt het nu wat beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:26 

Hardtraxxer

@Gondrez, met de pitch zit het nog steeds niet helemaal goed.. Gebruik jij toevallig microtonic voor je kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 14:11 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
@Gondrez, met de pitch zit het nog steeds niet helemaal goed.. Gebruik jij toevallig microtonic voor je kick?

ik pitch mijn kick met cool edit pro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 14:56 

Hardtraxxer

Oke, maar ik bedoelde eigenlijk of je je kicks met de vst "microtonic" (ook wel bekend als "utonic") maakt. ^^
Daarin zit een knopje en als je die verkeerd hebt staan klinken 9 vd 10 kickpitches echt zwaar kut >.<
Maar betere vraag: Met velke vst/plugin maak jij je kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:16 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk of je je kicks met de vst "microtonic" (ook wel bekend als "utonic") maakt. ^^
Daarin zit een knopje en als je die verkeerd hebt staan klinken 9 vd 10 kickpitches echt zwaar kut >.<
Maar betere vraag: Met velke vst/plugin maak jij je kicks?

eks-9 of microtonic , weetk nimeer juist, ik heb met dezelfde kick verder gewerkt en dat is ondertussen al jaren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:02 

Hardtraxxer

Als je m met microtonic maakt, sample je de kick dan? Zo ja, dan moet je goed opletten welke grondnoot je kick heeft, en welke noten de basslijn van je melodie staan.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een kick in #F
je hebt een melodie in met de basslijnen #C en #A.
voor noot #A moet je vanaf #F dus je kick 4 semitones omhoog pitchen.
voor noot #C moet je vanaf #F dus je kick 7 semitones omhoog pitchen.
Ik hoop dat je het begrijpt, want dit is de manier om je kick te pitchen in cool edit pro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:09 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
Als je m met microtonic maakt, sample je de kick dan? Zo ja, dan moet je goed opletten welke grondnoot je kick heeft, en welke noten de basslijn van je melodie staan.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een kick in #F
je hebt een melodie in met de basslijnen #C en #A.
voor noot #A moet je vanaf #F dus je kick 4 semitones omhoog pitchen.
voor noot #C moet je vanaf #F dus je kick 7 semitones omhoog pitchen.
Ik hoop dat je het begrijpt, want dit is de manier om je kick te pitchen in cool edit pro :D

Ok bedankt voor je tips, ik zal het proberen te verbeteren :)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner