View on SoundCloud
Ga nu de kick layeren en hopelijk meer een Hardstyle kick te krijgen!
Goedenavond.jeffrey2107 wrote:wat vinden jullie van deze kick?
Waarom zouden we jou feedback geven als je het ook niet bij andere doet?jeffrey2107 wrote:.
Sorry net nieuw hier.cb92 wrote:Waarom zouden we jou feedback geven als je het ook niet bij andere doet?jeffrey2107 wrote: .
nee idd, oke dan zal ik de volgende keer wel eerst feedback gevenDigitalEarthquake wrote:jeffrey2107
Het is de bedoeling dat je eerst de gene voor jou feedback geeft en daarna zelf vraagt voor feedback.
Maar je word vergeven omdat je nieuw bent.
Je kan niet zo maar alles weten!
Kick is er goed op vooruit gegaan manDigitalEarthquake wrote:D33m:
Je kick klinkt redelijk, maar de punch heeft iets te veel druk.
De tail kan ook wel iets meer karakter gebruiken...
Ik heb zelf een rekickje gemaakt van mijn track 'Stunned'
View on SoundCloud
Enjoy!
Kwestie van smaak. Vind het zelf wel een bepaalde drive toevoegen aan sommige tracks.Skatzow wrote:Prima in elkaar gezet, past goed bij elkaar. Vind je kick alleen niet mooi als je hem zo hoog pitcht
@DigitalearthquakeBwazza wrote:Digitalearthquake; Echt een dikke kick! Ik vind de pitch niet verkeerd, past goed bij je track maar ik ben er zelf niet zo'n voorstander van.
CB92: Kick is vet, maar nog niet helemaal af. Het lijkt me dat de lowend niet helemaal zuiver is (layer je hem nou met de kick uit het orgineel?) voor de rest lekker raw, ga zo door!
Hier mijn laatste kick, ben benieuwd wat ik er nog aan kan verbeteren, en zo ja, wat?
View on SoundCloud
Idd, punch klinkt sowieso niet heel lekker als ik 'm nu hoor.EvilNoize wrote:D33m: Kick klink lekker. Ik zou de punch alleen wat harder maken
Bwazza: Geweldig! Hou van dat lompe gevoel
DigitalEarthquake: Vind de hoge pitches erg lekker, maar op de hoogste zit er een raar tikje in. Kick klinkt heel professioneel.
Dan nu mijn eigen kick. Ik ging voor een super harde kick met super veel distortion
View on SoundCloud