The Pioneer schreef:
@D33m
Ik sluit me volledig aan bij Stigmata. Er zit voor mijn gevoel veel te weinig laag in. In de meeste gevallen helpt het als je de 909 (Of start sample) waaruit je de kick gemaakt hebt eronder plaatst low cut en een hele lichte distortion erop zet. ( Een exciter bijvoorbeeld)
Ook zou ik de tok en punch nog wat verder van elkaar scheiden. Zo komt het minder 'muddy' over. Je hebt in ieder geval een prima start punt. Dus ik ben benieuwd wat je er uiteindelijk van weet te maken.
Goed, dan mijn kickje. Ik zelf vind het klinken als de Bounce & Break remix kick van Atmozfears. Ik heb er expres zo weinig hoog en mid gedaan zodat hij met een subwoofer immens klinkt. (Althans dat hoop ik.

)
Let alsjeblieft niet aan de aankleding. Dat heeft nog heel héél veel werk nodig.
Brand los!
Edit: Soundcloud wil dus niet werken, dus dan doe ik het maar via Zippy.
[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/72380798/file.html[/zippy]
Bedankt voor je feedback!
Vind je kick cool en denk zeker dat ie live goed werkt. Productioneel gezien vind ik het wat saai. Hiermee bedoel ik dat je kick weinig karakter heeft, als je begrijpt wat ik bedoel. Komt misschien ook een beetje door de kick (de aankleding dus).
Even een vraagje over layeren: hoe layeren jullie? Plaatsen jullie de layers recht onder elkaar of verschuiven jullie de waveforms zodat de "kale" stukken uit de originele layer opgevuld worden?