Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:24 

Hardtraxxer

Taking off, kan je m ook kaal pikken bij begin van.de anti volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 13:25 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
sjuul schreef:
mr_vertigo schreef:
Hangt er vanaf wat voor kick... kep wel wat early kicks voor je :D

Kan ook altijd van pas komen, dus als je wil sturen graag :)

zoek op yt anders ff naar fuckablekicks demo (echt, neem je niet in de zeik) misschien zit daar iets voor je tussen.

Fuckableteam heeft idd goeie kicks (allemaal geript uit bestaande hardstyle tracks) waar je een mooi beginnetje mee kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
deniax schreef:
Preview nieuwe track. Dit keer andere kick met weinig punch. Vond ik ook wel lekker eigelijk ^^

Heb je al een label? Zo niet, maak eens een volledige track en stuur die op, succes gegarandeerd! :thumbsup:

Deze vind ik in tegenstelling tot de rest dan weer heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 16:42 

Hardtraxx Newbie

@Soundstreamer: succes ermee! Laten we hopen dat het lukt..

Ondertussen oefen ik nog effe verder xd

Eind deze maand zal mijn eerste track released worden. Dan kan ik wat meer laten horen naast deze saaie screech (al is ie maar voor de kicktest..) Voor de liefhebbers: meer info volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 18:49 

Hardtraxxer

@ Deniax, hier hoef ik denk ik weinig over te zeggen... Het steekt erg goed in elkaar, zoals altijd.

@ Ampyre, ook best nice, vind de screech n beetje eentonig, maar de kick eronder klink redelijk.

Ik heb deze keer wat langer/zorgvuldiger aan een kick proberen te werken, hier het resultaat:

Zonder screech:

Met screech:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:36 

Hardtraxxer

@Deniax Lekkerrr, afmaken dus ! :D

@Ampyre Screech is idd nog niet geweldig :p kick klinkt wel al goed ;)

@Awethority Je kick klinkt een beetje "onafgemaakt" zegmaar, Kzou er nog ff aan werken maar de basis heeft het wel al :)

Hier een nieuwe kick/screech van mij :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 01:35 

Hardtraxxer

@Avix,
klinkt nog erg hol. probeer wat freqz tussen de 250-300 naar beneden te halen en wat te boosten tussen 500 en 1000. Probeer ook eens de lage frequenties naar beneden te eq'en en na het distorten de eq weer terug te brengen. dus twee eq's met exact dezelfde waarde alleen dan omgekeerd en daar een distrotion tussen. zo distort je alleen de hoge frequenties. Wil wel eens helpen.

Ben ook verder gegaan aan m'n kick. Mening / Tips?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 09:19 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
@Avix,
klinkt nog erg hol. probeer wat freqz tussen de 250-300 naar beneden te halen en wat te boosten tussen 500 en 1000. Probeer ook eens de lage frequenties naar beneden te eq'en en na het distorten de eq weer terug te brengen. dus twee eq's met exact dezelfde waarde alleen dan omgekeerd en daar een distrotion tussen. zo distort je alleen de hoge frequenties. Wil wel eens helpen.

Ben ook verder gegaan aan m'n kick. Mening / Tips?

Door de schele sound er achter hoor ik je kick bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:58 

Hardtraxxer

Sanderson schreef:
Door de schele sound er achter hoor ik je kick bijna niet.

Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk. Hier heb k m even los onder gezet. Misschien is het zo beter te beoordelen. Met daarna nog twee kick probeerseltjes. Ik vind overigens t laatste probeersel wel leuk geworden :surrender:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:59 

Hardtraxx Newbie

@jaco0, die laatste is dik! afmaken die hap! de anderen kan je misschien als fx gebruiken tussendoor...

hier mijn laatste track, incl nieuwe kick, suggesties, tips?

cheers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:13 

Hardtraxxer

Bwazza schreef:
@jaco0, die laatste is dik! afmaken die hap! de anderen kan je misschien als fx gebruiken tussendoor...

hier mijn laatste track, incl nieuwe kick, suggesties, tips?

cheers

Bedankt voor je Feedback, je track klinkt opzich wel lekker. vind alleen dat je kick wat kracht mist. En ik heb het idee dat je hem net te ver overstuurd hebt aan de distortion in de hoge frequenties te horen. Alleen wel een lange intro, kan smaak zijn. ik hoor m liever iets korter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

@Bwazza lekker sfeertje zeg in die track van je! Kick klinkt ook vet, alleen de punch kan nog wat aandacht gebruiken imo.

@jaco0 eerste kick klinkt wel aardig maar heeft nog veel werk nodig, klinkt iets te houterig. Tweede vind ik dan weer helemaal niks, maar de derde kan aardig dik worden ja! Ook nog wel ietsje te houterig, maar daar kan zeker een goede beukkick uit komen.

Mijne:

[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/57954097/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 01:15 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
@Bwazza lekker sfeertje zeg in die track van je! Kick klinkt ook vet, alleen de punch kan nog wat aandacht gebruiken imo.

@jaco0 eerste kick klinkt wel aardig maar heeft nog veel werk nodig, klinkt iets te houterig. Tweede vind ik dan weer helemaal niks, maar de derde kan aardig dik worden ja! Ook nog wel ietsje te houterig, maar daar kan zeker een goede beukkick uit komen.

Mijne:

[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/57954097/file.html[/zippy]

Klinkt goed, hoef je alleen echt niet meer verder te distorten. Anders wordt het denk ik teveel van t goede. Ik zou wel kijken of je wat kan doen met je eq om m wat "helderder" te krijgen. tussen de 250 en 350 wil nog wel eens een frequentie zitten die je er het best uit kan halen voor een mooiere klank.

Hieronder mijn laatste testproject:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 17:00 

Hardtraxx Newbie

Weer een update van mijn zijde (don't mention the mixdown! het is maar ff wat achtergrond voor de kick :P)

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:22 

Hardtraxx Addict

@Ampyre: Klinkt niet verkeerd. Het is alleen moeilijk de kick goed te beoordelen vanwege de rest wat er omheen zit.

Ik maak geen hardstyle, maar had gisteren even zin om los te gaan met wat distortion en een kick. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:20 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
@Ampyre: Klinkt niet verkeerd. Het is alleen moeilijk de kick goed te beoordelen vanwege de rest wat er omheen zit.

Ik maak geen hardstyle, maar had gisteren even zin om los te gaan met wat distortion en een kick. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Nou voor één dagje.. niet slecht hoor.. kraakt mijj net iets te veel, mag een fellere attack op, en wat ik zo snel hoor ook meer subbass...

Maar, voor iemand die geen hardstyle maakt, en in één dag.. not bad at al, sir :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:50 

Hardtraxx Addict

Stigmata schreef:
Phase 2 schreef:

Nou voor één dagje.. niet slecht hoor.. kraakt mijj net iets te veel, mag een fellere attack op, en wat ik zo snel hoor ook meer subbass...

Maar, voor iemand die geen hardstyle maakt, en in één dag.. not bad at al, sir :thumbup:

Thanks, zal er nog eens naar kijken. Heb er ook geen dag aan gewerkt hoor. Ongeveer kwartier/half uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:59 

Hardtraxxer

Na veel gekloot en gedoe eindelijk een redelijke kick kunnen maken al vind ik het zelf.

http://www21.zippyshare.com/v/25778113/file.html

Tips zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:06 

Artiest

@Roalddb

Hij klinkt heel bonkerig. Probeer wat frequenties rond de 150 hz te reduceren en de frequenties rond de 600-700 hz te boosten en vervolgens distorten. Evt later nog een extra sublaag toevoegen (die moet je niet te veel oversturen) om extra kracht te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:18 

Hardtraxxer

@ sjuul, THX! dat zijn tips waar ik iets aan heb, ik zal er zeker naar kijken!

Wat ik ook mis in mn kick is een drive/ energie als het ware, miss met het reduceren en boosten van die frequenties en die sub erbij komt dit er wel uit. ik ga het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:40 

Hardtraxx Newbie

@roalddb Je kick klinkt nog niet lekker vol ik zou hem nog een paar keer layeren en spelen met de phases.
en de freqs rond de 300 wat weg filteren.

Hier mijn creatie hele zomer aan gewerkt.
En nee het is geen sample
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 12:35 

Hardtraxxer

@Phase 2: De kraak opzich kun je zeker meer mee, is het niet bij deze kick, kun je zoiets goed gebruiken om als laagje erop te leggen zodat het geheel wat meer body krijgt en voller klinkt. :)

Werk aan je punch, nu overheerst de kraak te erg. Als je naar 'pro' kicks luistert, hoor je dat het lijkt alsof er minder nadruk wordt gelegt op de kraak en juist de punch belangrijk is. Keep it up!

@roalddb: 'Na veel gekloot en gedoe' haha, klinkt alsof je er klaar mee bent. Kicks maken is ook niet eenvoudig, zelf doe ik het nu al een jaar of 5/6. Maar kijk anders wat tutorials en begin bij de basics. ;)

@DjDezibel: Komt inderdaad al goed in de buurt. Denk dat je je punch iets aan kunt dikken en dan kun je hem zeker gebruiken. Vraag me alleen af waarom je er van te voren als bij zet dat het geen sample is. Het lijkt me als je hier je kicks plaatst dat je feedback wilt op je gemaakte kicks. Sample je er een heb je alleen jezelf er alleen maar mee. ;)

Mijn Colors test:

heuuuhh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 16:53 

Hardtraxxer

[zippy]http://www76.zippyshare.com/v/21528695/file.html[/zippy]

Gewerkt aan een kick! Graag van jullie commentaar! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:02 

Hardtraxxer

@DjDezibel: Ik denk dat de kick ietsje harder mag ten opzichte van de melo, maar verder klinkt ie goed hoor.

@ Hard Society: Erg lekkere kick, vind deze persoonlijk mooier klinken onder die melodie als het origineel :P

@Jubke: Persoonlijk ben ik niet zo weg van de tail, maar je punch komt wel goed door. Wel heb je bij de pitchkicks volgens mij je punch mee gepitcht? Dat klinkt niet zo fijn vind ik.

Ik ben ook bezig geweest met een kick (en melodie). Heb 1 testje gemaakt met die melo eronder en 1 test met screech.

Edit: Ik heb een beetje gespeeld met de afmix van de kick, 1 layer flink wat hoger volume gegeven en volgens mij geeft dit de kick al heel wat meer body enz. Dit is het resultaat:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:46 

Hardtraxxer

Wat gebruiken jullie om te distorten? Neem aan dat niet iedereen hier netjes betaald heeft voor zn vst ;)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner