Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:24 

Hardtraxxer

@Skatzow: De kick zelf klinkt goed hoor :) Heb je daar een basiskick met korte decay voor gebruikt en daar redelijk veel reverb over gegooit?

@roalddb: Lijkt of er een delay of misschien toch nog ergens een vreemde distortion op je basiskick zit. Weet je zeker dat je nergens (verborgen) nog een andere plugin erachter hebt zitten, wellicht op je master channel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:29 

Hardtraxxer

Ik heb nu zojuist voor de zekerheid een nieuw project aangemaakt en dan drumazon erin gooien.
Effe alleen bassdrum aan en nog steeds hoor ik het. Op master staat niks zelfs niet de limiter ofzo gewoon helemaal clean.

Its driving me crazyyy :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:49 

Hardtraxxer

Dan zou ik het zo niet kunnen bedenken wat het kan zijn. Heb zelf een beetje zitten spelen met drumazon om te kijken of ik het ook kon krijgen, maar wat ik ook probeerde ik hoorde niks vreemds. Misschien weet iemand met wat meer ervaring wat het kan zijn? Zou het ook een latency-probleem kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:06 

Hardtraxxer

Thanks dat je er in ieder geval tijd in steekt man!

Wat betreft de latency dat zou op zich best logisch zijn. Want wat je hoort is eigenlijk een 2e tik.
Tenminste zo ervaar ik het. Maar dat het ook een latency probleem is weet ik niet. Ik heb een
behoorlijk prima pc, via een minijack aangesloten op de nanopatch volume knop met grote jacks naar mn
KRK rokit 5.

Maar daar ligt het probleem denk ik ook niet want kicks die ik op mn laptop heb gemaakt geven deze
klote tik ook weer.

Mja het moet dus wel in de audio instellingen van FL zitten maar ik zou me god niet weten wat.

Iemand?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:32 

Hardtraxxer

En als je een 909 sample pakt. Is het probleem dan weg?

@Soundstreamer er zit geen reverb op behalven bij de laatste kick als fx. De kick zelf is namelijk al langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 03:46 

Hardtraxx Elite

Hard Society schreef:
@Ampyre: ik zou toch nog eens kijken naar de kick in zijn geheel. lijkt of ik de lage frequenties nauwelijks door krijg!? probeer de kracht in je kick op de juiste plek te plaatsen. :)

Ben bezig met deze kick en melodie.

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/8299410/file.html[/zippy]

;)

Deze zou ik wel eens willen horen pitchen!
Klinkt echt super goed zo over m'n iPhone headset, beetje ala Moonraker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:14 

Hardtraxxer

@Skatzow

http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=53241

Als ik bij de 1e reactie het bestandje afspeel hoor ik het ook ....

Is het dan toch iets met mn pc zelf ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:27 

Hardtraxxer

omdat ik het hier niet hoor is het lastig, maar ik gok van wel. je kan het geluidje wat je hoort anders opnemen via de stereo-mix (als je Windows gebruikt) Zo kunnen we precies horen wat je bedoeld.
Heb je ook al naar je geluids-instellingen gekeken? Als je een interne geluidskaart hebt wil asio4all vaak helpen met daarbij de bijbehorende buffer.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:46 

Hardtraxxer

Oke, ja ik heb windows en gebruik asio4all maar hoe werkt dat opnemen precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:55 

Hardtraxxer

Afbeelding Dit zijn mijn audio instellingen, rechtermuisknop afbeeldings url
kopieren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 08:34 

Hardtraxxer

roalddb schreef:

wat voor geluidskaart heb je? basic windows spul? dan bedoel ik een realtek kaartje of zo.
Mocht je een (weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen) normale audio interface hebben, ALTIJD de asio driver van de kaart bouwer gebruiken.
Ik heb bijvoorbeeld een M-audio Delta 1010. en dan gebruik ik de M-audio Asio Driver. Niet de Asio4all settings. die geven me veel te veel latancy

In windows zelf heb je de geluidsrecorder. neem daar die kick eens mee op, want ik durf echt te zweren dat er een delay af ander effect achtig ding
je audio output manipuleert. Er is geen kans dat Drumazon of EK-S9 in de basic of init patch een gemanipuleerd signaal verstuurd.
Anders zou niemand geen kick kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:00 

Hardtraxx Addict

deniax schreef:
Weer een update aan mijn kant:

Tering zeg jij kan er wat van. Ik vind het een briljante kick, weet niet wat ik er zo gauw van moet zeggen qua feedback xd

Even van mij een nieuwtje dan:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:04 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
roalddb schreef:

wat voor geluidskaart heb je? basic windows spul? dan bedoel ik een realtek kaartje of zo.
Mocht je een (weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen) normale audio interface hebben, ALTIJD de asio driver van de kaart bouwer gebruiken.
Ik heb bijvoorbeeld een M-audio Delta 1010. en dan gebruik ik de M-audio Asio Driver. Niet de Asio4all settings. die geven me veel te veel latancy

In windows zelf heb je de geluidsrecorder. neem daar die kick eens mee op, want ik durf echt te zweren dat er een delay af ander effect achtig ding
je audio output manipuleert. Er is geen kans dat Drumazon of EK-S9 in de basic of init patch een gemanipuleerd signaal verstuurd.
Anders zou niemand geen kick kunnen maken.

Ik heb de standaard ingebouwde interface maar ik heb eigenlijk geen idee wie de bouwer is. Hoe zie ik dit?
Ik ga nu proberen het op te nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:11 

Hardtraxxer

Volgens mij is dit ehm: S/PDIF

Iets anders dan dat is er niet dat op een audio interface lijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:22 

Hardtraxxer

S/pdf is een uitgang. Hoogstwaarschijnlijk een realtek kaartje of eventueel creative.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:25 

Hardtraxxer

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/50061404/file.html[/zippy]

Ik heb het opgenomen met windows geluidsrecorder. In het begin hoor je het niet duidelijk.
Wat verder heb ik de mic dichter bij mn monitor gehouden en hoor je het klikje wat ik bedoel echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:26 

Hardtraxxer

roalddb schreef:
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/50061404/file.html[/zippy]

Ik heb het opgenomen met windows geluidsrecorder. In het begin hoor je het niet duidelijk.
Wat verder heb ik de mic dichter bij mn monitor gehouden en hoor je het klikje wat ik bedoel echt heel goed.

Heb je kale muren waar je produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:30 

Hardtraxxer

Heb zeg maar zolder kamer dus met schuin dak. Naast mn producer bureau staat nog een bureau waar allemaal rommel op ligt. Maar op mn Dak/muur hangen 2 posters meer niet..

Heb trouwens nu net met mn HDJ- 200 geprobeerd maar ook dan hoor ik het. Het ligt dus denk niet aan mn kamer ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:38 

Hardtraxxer

ben alweer ff bezig met me nieuwe kick ben benieuwd of iemand tips heeft wat hem beter maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:10 

Hardtraxxer

@roalddb ik gok dat het aan je interne geluidskaart ligt.
@BMG Niet verkeerd maar je er zitten nog een aantal irritante frequenties in het midden gebied die een wat Db omlaag mogen. De punch mag ook nog iets harder en probeer iets meer "movement" in je kick te krijgen, hij klinkt nu te statisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:28 

Hardtraxxer

@ronalddb ik las dat je voor een andere audio interface gaat, 99.9% zeker dat dat je probleem gaat oplossen. :thumbup:
Laat je het resultaat horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:00 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
@roalddb ik gok dat het aan je interne geluidskaart ligt.
@BMG Niet verkeerd maar je er zitten nog een aantal irritante frequenties in het midden gebied die een wat Db omlaag mogen. De punch mag ook nog iets harder en probeer iets meer "movement" in je kick te krijgen, hij klinkt nu te statisch.

thanks man ik zal het veranderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 19:33 

Hardtraxxer

@ Stigmata Jaa doe ik. Als dat probleem verholpen is kan ik namelijk echt een keer aan een kick werken zonder gezeik. Eerst met me logitech speakers gekut gehad want de linker viel steeds uit. Toen maar gelijk voor de KRK
rpg 5 gegaan. Hierbij dus die tik gehad en me rechter monitor moeten retourneren. En dan ook nog es gezeik gehad met underuns in fl.

Het meeste is allemaal gefixt behalve dan die tik. Dus ik hoop heel erg dat met een nieuwe interface het allemaal prima werkt. Eindelijk zonder gekut aan de slag:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 11:01 

Hardtraxx Newbie

En ook weer een update van deze zijde. Voor mij is deze nu klaar, op naar een nieuwe! :D

Met Melodie:

Met Screech:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:50 

Hardtraxx Addict

Ampyre schreef:
Met Screech:

Klinkt goed! Wederom geen idee hoe hij te verbeteren valt.

ExoBassTix schreef:
Even van mij een nieuwtje dan:
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner