Je hebt altijd baas boven baasCruelty wrote:Photoshop werkt daar net wat beter voorJoeyvg wrote:Ik doe dat altijd met Paint..
kick vandaag gemaakt met snel een melo van reignite :
View on SoundCloud
Is gewoon op de verkeerde toonhoogte, kick is niet eens slecht!BMG wrote:hij pitched echt heeeeeel erg vreemd hoe heb je hem gepitchedrummeltje wrote:loopmachine: klinkt niet slecht maar ik zou hem nog iets meer layeren en wat meer distortion erop.
kick vandaag gemaakt met snel een melo van reignite :
View on SoundCloud
denk dat je een wat fellere punch nodig hebt en je tail mag iets meer naar voren komen dus meer mid/high freqsPantermaat wrote:Kick van rummeltje vind ik ook zeker niet verkeerd klinken, het pitchen is me schien niet helemaal lekker maar daar heb ik zelf ook moeite mee. de kick heeft wel goede potentie! mee doorgaan zou ik zeggen.
welke plugin tuner gebruikje in logic om te kicken welke noot je kick is?
hier een kick van mij, hoor graag wat ik moet verbeteren
View on SoundCloud
je kick mist een punch of teminste je punch komt niet genoeg naar voren voor de rest istie wel lekkerAmpyre wrote:Idd, vind ik ook!
Ik heb mijne ook weer wat verbeterd (denk ik..) Wat vinden jullie?
View on SoundCloud
in mijn beleving.. het is net of er een tape saturation opzit.. erg veel ruis zeg maar.Rawbin wrote:Even geprobeerd Hardcore te maken deze keer. Tips?![]()
![]()
http://www69.zippyshare.com/v/65539829/file.html
Dat zit er niet op, want ik zou niet weten wat dat is. Luister em nu zelf op zippy en klinkt bagger idd. In FL klinkt het iig een stuk zuiverderStigmata wrote:in mijn beleving.. het is net of er een tape saturation opzit.. erg veel ruis zeg maar.Rawbin wrote:Even geprobeerd Hardcore te maken deze keer. Tips?![]()
![]()
http://www69.zippyshare.com/v/65539829/file.html
Audiofreq gebruikte ook een envelope filter om een beetje movement in de kick te krijgen, dit snapte ik niet helemaal. Zou iemand uit kunnen leggen hoe je een wat meer dynamische kick krijgt?V2Madness wrote:voor mensen die nog niet precies weten hoe en wat een echte hardstyle kick is, en hoe deze is opgebouwd. Plus wat info over het ontstaan en evolueren van de 'hardstyle' kick, check het filmpje van de masterclass van audiofreq!
Erg goede basis info!
Alleen wel in het engels..
Basscow wrote:Audiofreq gebruikte ook een envelope filter om een beetje movement in de kick te krijgen, dit snapte ik niet helemaal. Zou iemand uit kunnen leggen hoe je een wat meer dynamische kick krijgt?V2Madness wrote:voor mensen die nog niet precies weten hoe en wat een echte hardstyle kick is, en hoe deze is opgebouwd. Plus wat info over het ontstaan en evolueren van de 'hardstyle' kick, check het filmpje van de masterclass van audiofreq!
Erg goede basis info!
Alleen wel in het engels..
Je moet dat stukje nog eens kijken, hij zegt daarin ook dat het een kleine boost is tussen 900 aflopend naar 400hz. Althans, naar mijn idee. Ik zou zeggen, nog eens luisteren en kijken wat hij lettelijk zegtBasscow wrote: Audiofreq gebruikte ook een envelope filter om een beetje movement in de kick te krijgen, dit snapte ik niet helemaal. Zou iemand uit kunnen leggen hoe je een wat meer dynamische kick krijgt?