Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:03 

Hardtraxxer

@skatzow, kick is nog te lomp. Probeer hem nog wat te vormen met autofilter, eq en distortion.

Hier de kick waar ik al ff mee bezig ben. Nog niet helemaal klaar maar ik wil al graag weten wat jullie er van vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:37 

Hardtraxxer

@Skatzow: Ik vind dat je punch wel krachtiger mag, nu lijkt die meer op een simpele clap. Ook mag je kick wat meer naar de voorgrond toe.

@ROD: Lekkere kick hoor, mag misschien alleen ietsje meer hoog in, maar dat is ieder zijn eigen smaak denk ik.

Ik heb ook weer een kickje gemaakt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:13 

Hardtraxx Addict

Ik spring hier misschien een beetje tussen, maar zijn er meer mensen hier die hun kicks met Sytrus maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:28 

Hardtraxx Addict

Ja mijn "hardste" kick heb ik in Sytrus gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:03 

Hardtraxxer

@Soundstreamer, die kick is nog lang niet af. Veel meer eq-dist-eq-dist. het is nu een soort van basis.

Kick verbeterd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:11 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
ExoBassTix schreef:
Ik spring hier misschien een beetje tussen, maar zijn er meer mensen hier die hun kicks met Sytrus maken?

Ik niet, heb er wel van gehoord. Kan met alles eigenlijk wel zolang je maar een sine waveform hebt

Op dit moment neem ik meestal een Sytrus default preset, verander het in een soort kick, en gooi er tonnen met EQs en dists overheen, en meestal ook een blood overdrive. Altijd een blood overdrive.

Of ik pak een subkick van VEC :P

Echt als je een Speedcore drill hebt en je gooit er een vocoder over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:03 

Hardtraxxer

@ROD Hij gaat erg lekker hoor.

Met mijn kick ga ik maar weer eens mee aan de slag. Die "basis" bestaat al uit 5 verschillende layers met flink wat eq, dist enz. erover. Probleem is dat ie op mijnstudio headphone behoorlijk hard doorkomt, waardoor ie na een tijd luisteren wel redelijk 'af' lijkt. Ik ga maar eens proberen om deze nu verder uit te bouwen zonder hem nog te layeren, kijken wat het oplevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:28 

Hardtraxx Addict

Mwihihihi, ik moet echt eens aan dat clipping probleem van mij werken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:26 

Hardtraxx Elite

soundstreamer schreef:

Met mijn kick ga ik maar weer eens mee aan de slag. Die "basis" bestaat al uit 5 verschillende layers met flink wat eq, dist enz. erover. Probleem is dat ie op mijnstudio headphone behoorlijk hard doorkomt, waardoor ie na een tijd luisteren wel redelijk 'af' lijkt. Ik ga maar eens proberen om deze nu verder uit te bouwen zonder hem nog te layeren, kijken wat het oplevert.

Ik heb altijd wat professionele ripkicks in mijn project staan zodat je constant ff kunt luisteren hoe die klinken. Miss een tip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:10 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
soundstreamer schreef:

Ik heb altijd wat professionele ripkicks in mijn project staan zodat je constant ff kunt luisteren hoe die klinken. Miss een tip?

Da's wel een goeie inderdaad. Ik zal eens proberen of het wat helpt, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:59 

Hardtraxxer

ben een nieuwe kick aan het maken voor men nieuwe track.
hij is nog niet 100% hoe ik het wil, maar het is een kwestie van "tweaken" nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 16:22 

Hardtraxxer

Hij klinkt wat dof en de "release" van je kick(Tail) is niet lekker. de punch mag ook wat voller.
Maar je hebt wel een goede basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:43 

Hardtraxx Elite

Ook mis ik de bas (kan handig zijn als je verder wil distorten maar zorg er wel voor dat het eindresultaat een goeie bas heeft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:58 

Hardtraxxer

beetje aan men kick gewerkt
vind em al iets beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

ROD schreef:
@Soundstreamer, die kick is nog lang niet af. Veel meer eq-dist-eq-dist. het is nu een soort van basis.

Kick verbeterd!

Klinkt lekker hoor! Fijne sound, zwaar en genoeg bass... Kzou hem graag horen in een track.

Wat vinden jullie van deze?

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:15 

Hardtraxxer

@ROD Klinkt al lekker :) maar je kick kan wel wat meer character hebben denk ik :)

@mr_vertigo Vind hem nog een beetje slapjes, je sounds zijn juist erg scherp :thumbup:

Heb me kick wat verbeterd van me intro :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:16 

Hardtraxx Addict

AvixDJ schreef:
@ROD Klinkt al lekker :) maar je kick kan wel wat meer character hebben denk ik :)

@mr_vertigo Vind hem nog een beetje slapjes, je sounds zijn juist erg scherp :thumbup:

Heb me kick wat verbeterd van me intro :)

Wat bedoel je met slapjes? Dof?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:55 

Hardtraxx Elite

niet knallend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

@AvixDJ , klinkt goed, mooie tail mag wel meer laag gelayerd worden en de punch mag wat meer klappen.

Ben eens van Hardcore overgestapt en heb het weer op een hs kick gewaagd.
Ik stel verbeter punten altijd op de prijs ! dus als je wilt ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 20:41 

Hardtraxxer

Nura, dat is geen hardstyle. Niet eens Raw. Ik noem het noisestyle, want wat een pokke herrie zeg.
Een compliment overigens, want klinkt verrekte lekker. Ik wil het resultaat wel horen wanneer je de rest hebt afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Aeacus schreef:
Nura, dat is geen hardstyle. Niet eens Raw. Ik noem het noisestyle, want wat een pokke herrie zeg.
Een compliment overigens, want klinkt verrekte lekker. Ik wil het resultaat wel horen wanneer je de rest hebt afgemaakt.

lol dafuq, haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 09:57 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Aeacus schreef:

lol dafuq, haha :p

Haha, goed uitgevoerde pokke herrie is niet onaangenaam om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:27 

Hardtraxx Newbie

Hee goeidag allemaal, ik ben richard en ben net begonnen met een beetje produceren van hardstyle muziek. Ik vraag mij af als je een kick maakt hebben mensen het over een tail en een punch, zou men mij hier wat info over kunnen geven? Ikbedoel wat is er nodig om een mooie rauwe kick te maken en watvvoor plugins kan ik het beste gebruiken etc. Ik werk met fl studio 10. Mijn excuses als dit niet het juiste forum is maar ik ben net nieuw op deze site.

Groeten richard
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Nuracore schreef:
@AvixDJ , klinkt goed, mooie tail mag wel meer laag gelayerd worden en de punch mag wat meer klappen.

Ben eens van Hardcore overgestapt en heb het weer op een hs kick gewaagd.
Ik stel verbeter punten altijd op de prijs ! dus als je wilt ;)

Wat mooier EQ'en en het is een mooie Industrial Hardcore kick :D.

fuck haha heb ik al , maar kan er nog wel bij. nja eens hardcore producer altijd hardcore producer :p even nog maals proberen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:27 

Hardtraxx Elite

richlooij schreef:
Hee goeidag allemaal, ik ben richard en ben net begonnen met een beetje produceren van hardstyle muziek. Ik vraag mij af als je een kick maakt hebben mensen het over een tail en een punch, zou men mij hier wat info over kunnen geven? Ikbedoel wat is er nodig om een mooie rauwe kick te maken en watvvoor plugins kan ik het beste gebruiken etc. Ik werk met fl studio 10. Mijn excuses als dit niet het juiste forum is maar ik ben net nieuw op deze site.

Groeten richard

alstublieft:

Hierna deel 2 en qua theorie ben je zo goed als klaar. Daarna knopjes draaien en kijken wat er gebeurt:) veel plezier!
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner